Gjest Winza Skrevet 28. juli 2018 #3141 Del Skrevet 28. juli 2018 Ikke regn her 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juli 2018 #3142 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Hmm nå er det plutselig lagt inn noen timer med regn i natt på værvarselet. Vi får nå se på det .. Enn så lenge; 30 + og lummert. Endret 28. juli 2018 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 28. juli 2018 #3143 Del Skrevet 28. juli 2018 Hurra. Det regner her nå.. og noe torden. Gradestokken viser 25 grader men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 28. juli 2018 #3144 Del Skrevet 28. juli 2018 Helvete, nå kom solen frem igjen. Håper den forsvinner fort som f****! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 28. juli 2018 #3145 Del Skrevet 28. juli 2018 Ikke noe regn her, men overskyet og blåser, så ikke sånn smellvarmt. 🙂 Synes det bare er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. juli 2018 #3146 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. juli 2018 #3147 Del Skrevet 28. juli 2018 31 grader og lummert som fy nå. Jeg er så leeeeei grisevarmt og lummert vær! Var ikke mye regn som kom, men krysser fingrene på mer, mye mer. Spådd bygevær og torden hele tiden mellom 20 og 02 i kveld natt. Torden og lyn er fryktelig skummelt så tørt som det er nå. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 28. juli 2018 #3148 Del Skrevet 28. juli 2018 35 i skyggen og lummert her, tok meg en kalddusj men det hjalp ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. juli 2018 #3149 Del Skrevet 28. juli 2018 33 grader ute og så lummert! Verste, NULL REGN!!!! Nok en gang snytt for alt regnet de meldte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 28. juli 2018 #3150 Del Skrevet 28. juli 2018 Regnet ikke lenge her.. nå skinner sola for fullt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli 2018 #3151 Del Skrevet 28. juli 2018 Sol, hetebølge, gråere, sol, litt grått, skikkelig lummert, sterk sol, helt grått, litt sol.....men ikke antydning til det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2018 #3152 Del Skrevet 28. juli 2018 Fy faen, det renner svette av meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 28. juli 2018 #3153 Del Skrevet 28. juli 2018 32 grader - jeg dør. Vennene mine synes jeg er kjempeteit som ikke vil være med på grilling, og jeg bare GRILLE??? NOE VARMT??! Folk som griller nå er jo tullete! Han jeg dater ELSKER varmen og blir irritert når jeg føler meg kvalm og svimmel og må sette meg ned. Kan ikke folk forstå at vi reagerer forskjellig? Jeg vil bare være inne og vente på kaldere dager! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2018 #3154 Del Skrevet 28. juli 2018 7 minutter siden, Poppie skrev: 32 grader - jeg dør. Vennene mine synes jeg er kjempeteit som ikke vil være med på grilling, og jeg bare GRILLE??? NOE VARMT??! Folk som griller nå er jo tullete! Han jeg dater ELSKER varmen og blir irritert når jeg føler meg kvalm og svimmel og må sette meg ned. Kan ikke folk forstå at vi reagerer forskjellig? Jeg vil bare være inne og vente på kaldere dager! Som det ikke er gale nok å føle seg grillet 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli 2018 #3155 Del Skrevet 28. juli 2018 Hvis jeg noen sinne skal lage en "få-meg-en-kjæreste-profil" på nett, så skal de harde, ærlige fakta på bordet. Jeg hater varmen om sommeren og rikker meg ikke ut av skygge så lenge slikt pågår. "Sydentur"? Neitakk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. juli 2018 #3156 Del Skrevet 28. juli 2018 40 minutter siden, Poppie skrev: 32 grader - jeg dør. Vennene mine synes jeg er kjempeteit som ikke vil være med på grilling, og jeg bare GRILLE??? NOE VARMT??! Folk som griller nå er jo tullete! Han jeg dater ELSKER varmen og blir irritert når jeg føler meg kvalm og svimmel og må sette meg ned. Kan ikke folk forstå at vi reagerer forskjellig? Jeg vil bare være inne og vente på kaldere dager! Dette synes jeg et dårlig gjort av han! Ærlig talt, er ikke din feil at du blir svimmel og må sette deg! Tror han du gjør det med vilje? Jeg er veldig takknemlig for at kjæresten min skjønner jeg sliter i varmen og ikke orker mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 28. juli 2018 #3157 Del Skrevet 28. juli 2018 24 minutter siden, Winza skrev: Som det ikke er gale nok å føle seg grillet 😑 Nettopp! Her spises det kun kalde ting, kjøpte meg en burger isted og la den i kjøleskapet 😂 19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hvis jeg noen sinne skal lage en "få-meg-en-kjæreste-profil" på nett, så skal de harde, ærlige fakta på bordet. Jeg hater varmen om sommeren og rikker meg ikke ut av skygge så lenge slikt pågår. "Sydentur"? Neitakk! Visste det var noe jeg glemte å ha i tinder-bioen! 3 minutter siden, Snuppah00 skrev: Dette synes jeg et dårlig gjort av han! Ærlig talt, er ikke din feil at du blir svimmel og må sette deg! Tror han du gjør det med vilje? Jeg er veldig takknemlig for at kjæresten min skjønner jeg sliter i varmen og ikke orker mye Han skjønte det etterhvert, at jeg ikke lagde dårlig stemning med vilje - men jeg tror virkelig ikke at folk som elsker solen forstår at noen av oss faktisk blir fysisk dårlige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2018 #3158 Del Skrevet 28. juli 2018 5 minutter siden, Poppie skrev: Nettopp! Her spises det kun kalde ting, kjøpte meg en burger isted og la den i kjøleskapet 😂 Visste det var noe jeg glemte å ha i tinder-bioen! Han skjønte det etterhvert, at jeg ikke lagde dårlig stemning med vilje - men jeg tror virkelig ikke at folk som elsker solen forstår at noen av oss faktisk blir fysisk dårlige. Kald hamburger? Da må det være skikkelig ille 😅 Det som ville vært fantastisk nå er slush 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. juli 2018 #3159 Del Skrevet 28. juli 2018 38 minutter siden, Poppie skrev: 32 grader - jeg dør. Vennene mine synes jeg er kjempeteit som ikke vil være med på grilling, og jeg bare GRILLE??? NOE VARMT??! Folk som griller nå er jo tullete! Han jeg dater ELSKER varmen og blir irritert når jeg føler meg kvalm og svimmel og må sette meg ned. Kan ikke folk forstå at vi reagerer forskjellig? Jeg vil bare være inne og vente på kaldere dager! Bor du nordpå eller i Trøndelag? Det er vel de eneste stedene i landet det er trygt å grille tror jeg. Der jeg bor har det vært grillforbud siden mai, har jo knapt kommet en dråpe regn. Skjønner godt at du ikke orker å være med på grilling og jeg syns det er dårlig gjort av vennene dine å syns du er teit som ikke orker det. Dårlig gjort av han du dater å bli irritert fordi du sliter i varmen også. Det er jo individuelt hvordan folk reagerer på varmen og det bør han forstå og akseptere. Heldigvis er samboeren min ganske lik meg. Foretrekker å være inne når det er så varmt og foretrekker Islandstur fremfor sydentur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 28. juli 2018 #3160 Del Skrevet 28. juli 2018 Noen som har katt eller hund her? Synes så synd på hunden min nå, hun orker ingenting, bare sover og er småspist. Vet hun ikke er syk for hun vil gjerne leke, men hverken hun eller jeg klarer mer enn 3-4 min. lek. Lufteturene er på maks 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå