Gå til innhold

@neas

@nea

Anbefalte innlegg

Hehe, typisk! :ler: Der kom høstvarene såklart... :) Den jeansen har jeg også bestilt. Bak vet jeg ikke noe om, men lengden på det jeg har prøvd av mammaklær fra H&M har faktisk vært bedre enn på de vanlige tingene deres. Normalt sett kan jeg ikke kjøpe bukser der, nemlig... Mammabuksene er kanksje fortsatt en cm for korte, men de jeg har kjøpt har litt kant nede, så jeg skal legge dem ned bittelitt før jeg vasker. Kanskje ikke så lett å legge ned olabukser, da... :opplyser:

Jeg har også bestilt den grønne froskeranglen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye fint du har funnet! :-D *løpe inn på hm.com* :lur:

Masse fint der inne nå ja! :)

Alt bra med deg? Lenge siden du har vært her inne nå! :)

Alt er bare bra her ja, jobber bare så sinnsykt mye for tiden... Så mesteparten av tiden hjemme går med til soving eller sløving. Fridag i dag da heldigvis :hoppe:

Bestilte to bukser til fra h&m jeg :sjenert: Ei svart vanlig bukse og ei svart kosebukse. Men nå er leveringstida forsinket med ei uke :sur: Håper virkelig jeg får pakken før jeg reiser på ferie! Nå for tiden går jeg bare i kosebukser hjemme, og det er ikke noe behagelig å ha på mine vanlige jeans de gangene jeg må...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tiden flyr :overrasket: Snart 13 uker på vei jo! Merker at magen begynner å forandre seg litt, tror det er kanten av livmora jeg kjenner ganske langt ned på magen nå. Skjønner ikke hva annet det kan være iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på h&m i går og kjøpte min første mammabukse! Og den var jo sååå fin :hoppe: Tenkte ikke at det gikk an å kjøpe så fine jeans når man var gravid jeg. Det er ikke den samme som på nettbutikken, for den jeg kjøpte kostet 499. Eneste som er litt dumt er at den er litt kort i beina. Så nå skal jeg nedover til min kjære mormor for å se om hun kan hjelpe meg å legge den ned. Er ikke så flink til slikt selv :sjenert:

Kjenner at klesutvalget begynner å minke for tiden. Må gå med knappen opp i alle bukser nå, og det er noe som har skjedd den siste uka. Da er det bra at jeg har mange vide topper fra før av!

Nå har jeg bare 3 vakter igjen før ferie :juhu: Gleder meg så sinnsykt masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, må jeg innom H&M på vei hjem og kikke på jeans, kanskje? :sjenert: Ellers har jeg siklet på noen kjempefine de har på Isabella Oliver i England, men de koster £130. :sjokk: Tror kanskje det er litt drøyt når jeg normalt sett nekter å bruke over 1000 kr på bukser. :ler: Håper mormoren din får lagt ned buksene for deg!

Så deilig med nesten-ferie! :klemmer: De siste dagene før ferie går alltid ganske raskt, synes jeg, akkurat som om dagene har skjønt at man vil bli ferdig fortest mulig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for jeans-tipset! Var innom H&M på vei hjem fra jobb, og fant DEN fine olabuksa! Den er sånn som går under magen og har strikk i siden... Mørk denim, med påsydde lommer foran og klaffelommer med knapp bak. Er det den samme, mon tro? :) Min er også ørlite kort, men jeg er overrasket over at lengden på mammabuksene stort sett ser ut til å være 2-3 cm mer enn på de "vanlige" buksene til Hennes. Og den kosebuksa jeg fikk i posten i dag er skikkelig lang og god i beina! Hurra! ;) Nesten så jeg vurderer å kjøpe flere av den til senere, for den ser veldig lite "mamma" ut bortsett fra at den har bred strikk øverst. Men den kan jo brettes ned senere... Jeg må si at dette er et uventet gravidietets-gode. :ler:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som den samme buksa ja, itla! :) Klaffelommer bak, også er det litt oransje tråd på buksa liksom. I sømmene... *dårlig til å forklare* Er uansett veldig veldig fornøyd med den selv om den er bittelitt i korteste laget. Var ikke noe mye vits i å legge ned den heller, for den kanten nederst var ikke lang... Menmen. Fornøyd er jeg uansett :)

Bra at den kosebuksa er lang i beina da. Den skal jeg også ha. Hadde jo ei bestilling inne på h&m, men måtte annulere den når jeg så at pakken ikke kommer før i neste uke. Da har jeg dratt på ferie :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra sykkeltur! Har syklet 2,7 mil! *imponert over seg selv*

Treninga trengs da, for til helgen skal jeg delta i sykkelritt i sverige. Da skal jeg sykle 4,5 mil! Tror rumpa kommer til å være sår etterpå gitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen har du dagbok da? Det har jeg ikke fått med meg.

Skal bli så spennende å følge deg i tiden fremover :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykle 4,5 mil?!?! :dåne:

Kan ikke si at jeg gleder meg nei... :sjenert: Det går sikkert bra, men regner med at jeg er ganske stiv og støl etterpå. Spesielt i rompa :fnise:

Næmmen har du dagbok da?

:Nikke:

Koselig å se deg her :) Er ikke så flink til å oppdatere i boka mi jeg da men :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 uker :juhu: :juhu:

Åsså har jeg ferie!!! :juhu: :juhu:

Reiser bort i ettermiddag. Akkurat kommet hjem fra jobb nå, så jeg må vel hive meg rundt. Dusje, ordne meg, pakke og spise middag. Hjem på søndag en snartur før vi drar sørover på familiebesøk.

Helt rart å tenke på at jeg har ferie. Har ikke gått opp for meg enda... Stresset sånn på jobb i dag! Begynner vel å gå opp for meg iløpet av helgen, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hurra for 14 uker! :juhu:

Kos deg på tur i helga!

:hoppe: for både 14 uker og ferie!! :) Håper du får en fin helg på tur!

Takk for det kiwii og Loevinna :klemmer:

Har hatt ei fin helg, og syklingen gikk faktisk ganske greit. Tok i litt for mye i begynnelsen, kjente etter hvert at jeg fikk litt vondt i lysken og at det strammet oppover mot livmora. Da roet jeg ned med en gang og ubehaget forsvant. Ble skikkelig stiv på slutten, så det var godt å krysse målstreken :) Er fremdeles kjempeøm i rumpa da, men det går vel over om noen dager :sjenert:

Kom hjem i går, og reiser videre sørover i morgen formiddag. Så i dag har jeg masse som skal gjøres. Må vaske noen runder med klær, pakke ut fra turen i helga, gjøre noen ærender, pakke på nytt, shine leiligheta m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir støl i rumpa bare av å lese om sykkelturen din, jeg. :ler:

Ikke slit deg ut i dag, da! Men det er jo greit nok å ordne litt når det er for feriens skyld. ;) God ferie videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slit deg ut i dag, da! Men det er jo greit nok å ordne litt når det er for feriens skyld. ;) God ferie videre! :klemmer:

Takk for det itla! :) Deeeilig med ferie!

Er i Oslo nå :hoppe:

Akkurat kommet hjem fra shopping, fant masse fint! Jeg har jo annulert den tidligere h&m bestillinga mi siden pakken skulle komme rett etter jeg dro på ferie. Men jeg fant kosebukse med tilhørende jakke i svart på butikken i dag. Det var ikke så dumt, for det begynner å bli dårlig utvalg på nettbutikken nå. Buksa var kjempeknall, og jakka kommer til å bli god å ha utover høsten/vinteren. Sikkert godt å ha noen hettejakker man faktisk får igjen over magen :fnise: I tillegg til disse tingene fant jeg en vanlig grønn/brun stripete basic singlet på h&m samt ei grå hettejakke på veromoda. Trenger jeg å si at jeg er hekta på hettejakker? :sjenert:

Det jeg tidligere har trodd var kanten på livmora, var ikke det likevel. For i dag kjente jeg kanten helt tydelig, og den er mye lengre ned på magen enn jeg trodde. Ca 2-3 cm over symfysen bare... Altså, langt igjen til navlen enda med andre ord. Er det vanlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker! :juhu:

I dag skal vi kjøre laaangt for å besøke papsen og samboeren, skal være der over helga. Gleder meg :)

Tror jeg begynner å få sopp... :sjenert: Må nok innom apoteket en tur i tilfelle det utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...