Gå til innhold

@neas


@nea

Anbefalte innlegg

:vinke::danser: for 10 uker :danser: som tiden flyr :)

Synes selv den tiden gikk så alfor tregt hehe , men hos andre går det vist altfor fort :rosasmil:

Så bra at spinningen går så bra!! Får håpe det holder seg sånn en resten av svangerskapet !! Skal krysse fingerene for at du ikke får bekkenløsning :tommelsmil: og bank i bordet!

Lykke til hos tannlegen i dag!!! Det går helt sikkert bra :kose:

selv om det er kjedelig å jobbe i sånt vær så håper jeg du får en strålende arbeidshelg alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Tenk du er 10 uker allerede! tiden går fort gitt. :)

Tannlegetime er noe herk.. Jeg har unngått det i alt for mange år, så nå gruer jeg meg skikkelig for å bestille meg time, så da unngår jeg det enda lenger... :sjenert: vet det ikke er lurt, men jeg har skikkelig tannlegeskrekk..

Skal sette meg ut i sola litt idag jeg. Hører rykter om at det snart blir regn over mesteparten av landet, så får vel nyte sola mens den er her.

Ha en fin helg! :klem:

Ja, tida går skikkelig fort! Nå er jeg jo snart 11 uker faktisk!

Hehe, jeg også unngikk å bestille tannlegetime før, men nå har jeg fått tannlegen til å sende innkallelse hvert år. Så nå har jeg ikke noe valg :fnise:

Gikk ikke så verst til tannlegen da, hadde et bittelite hull som han ordnet opp i. Kjente ingenting! :)

:vinke::danser: for 10 uker :danser: som tiden flyr :)

Synes selv den tiden gikk så alfor tregt hehe , men hos andre går det vist altfor fort :rosasmil:

Så bra at spinningen går så bra!! Får håpe det holder seg sånn en resten av svangerskapet !! Skal krysse fingerene for at du ikke får bekkenløsning :tommelsmil: og bank i bordet!

Lykke til hos tannlegen i dag!!! Det går helt sikkert bra :kose:

selv om det er kjedelig å jobbe i sånt vær så håper jeg du får en strålende arbeidshelg alikevel :)

Takk for fingerkryssing, jeg tror desverre det trengs. Begynner å kjenne det bedre i bekkenet etter arbeidshelg nå. Har vel jobbet litt mye i det siste... Men sånn er det under ferieavviklinga. Håper bare smertene/ubehaget ikke forverrer seg!

Grattis med 10 veker! :hoppe:

Takk for det Mirabella76 :hoppe::hoppe:

Litt sent ute her, men er vel lov å :hoppe: for ti uker og tre dager også? :hoppe:

Hehe, det er lov det vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at fire arbeidsdager på rad er mer enn nok for tiden, så nå blir det skikkelig godt med en fridag i morgen! *glede seg*

Må si jeg er bekymret for at disse smertene dukker opp så tidlig, hvordan skal det bli å gå gravid i 30 uker til da? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med fridag i morgen :klemmer:

Var kjempegodt med en fridag, det trengtes :)

Jobbet i går kveld, og jeg kjenner at jeg blir fortere sliten enn før. Også får jeg disse vondtene på slutten av vakta. Snakket litt med mamma om dette, og hun mente at det kunne være livmora som presset på isjiasnerven. Ifølge henne kan dette være verst i 1. trimester før livmora kommer opp. Kjenner jo det best i rompa/setemuskulaturen, og det kan komme ilinger nedover mot knærne hvis jeg har anstrengt meg for mye. Uansett høres dette bedre ut enn tidlig bekkenløsning! Må bare passe på meg selv litt fremover, ta det med ro :)

Ellers så har alle symptomer forsvunnet. Har ikke stikkinger eller murringer i magen lengre, og ømheten i puppene er bortevekke! Kjedelig periode jeg er inne i nå, gleder meg til magen begynner å vokse og jeg begynner å kjenne liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Heihei Loevinna :vinke: Koselig at du stikker innom! :)

Her flyr dagene avgårde. Jobb, jobb, jobb og jobb. Det er det jeg holder på med for tiden. Har 6 arbeidsdager denne uken, 6 dager neste uke, og 4 dager til før jeg endelig går ut i ferie. Det blir deilig!

Har ikke overskudd til trening for tiden heller, og det irriterer meg! Det er jo NÅ jeg burde trene. Kanskje jeg hadde blitt litt sterkere i ryggen også. Vet jo ikke hvordan det blir til høsten, kanskje det blir for tungt å trene igjen da :klø:

Har iallefall planlagt å gå til jobb i dag såfremt været holder seg noenlunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ferien blir velfortjent, det er helt klart! :)

Jeg grubler også på det med trening! Jeg har kjøpt den boka til Jill Jahrmann ("Trening med kule mager" eller noe sånt), som i utgangspunktet er veldig bra, men jeg har overhodet ikke klart å "trene" nå mens jeg har vært kvalm og trøtt sånn som hun anbefaler. Jeg lurer veldig på hvordan det blir å komme i gang igjen om noen uker... :sjenert: Men jeg lurer på om kanskje svømming kunne vært noe. Også tenker jeg på å melde meg på et kurs med yoga for gravide. Jeg tror ihvertfall det er ganske normalt å ikke ha overskudd til noe særlig trening nå i begynnelsen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ferien blir velfortjent, det er helt klart! :)

Jeg grubler også på det med trening! Jeg har kjøpt den boka til Jill Jahrmann ("Trening med kule mager" eller noe sånt), som i utgangspunktet er veldig bra, men jeg har overhodet ikke klart å "trene" nå mens jeg har vært kvalm og trøtt sånn som hun anbefaler. Jeg lurer veldig på hvordan det blir å komme i gang igjen om noen uker... :sjenert: Men jeg lurer på om kanskje svømming kunne vært noe. Også tenker jeg på å melde meg på et kurs med yoga for gravide. Jeg tror ihvertfall det er ganske normalt å ikke ha overskudd til noe særlig trening nå i begynnelsen. :klem:

Åååh, ja, jeg gleder meg så sinnsykt til ferie! :hoppe: Har ikke hatt skikkelig ferie siden jeg var 17 år, har jobbet hver eneste sommer!

Den boka du nevner høres ikke dum ut, skal sjekke ut om jeg får lånt den på biblioteket. Regner med at jeg melder meg ut av treningssenteret etter hvert, tror ikke jeg kommer til å være der så mye fremover. Men først nå skal jeg bare fryse medlemskapet mens jeg har ferie, så får jeg se hvordan jeg føler det etterpå. Jeg har jo ikke vært kvalm engang, men overskuddet er jo bortevekke uansett.

Svømming er vel anbefalt som trening for gravide, såvidt jeg husker? Høres ikke så dumt ut det. Ikke aktuelt for meg da, tror ikke jeg kommer til å vise meg offentlig i badedrakt før jeg har tatt brystreduksjon en eller annen gang i framtiden :sjenert: Litt synd, for egentlig har jeg veldig lyst til å ha med beibisen på babysvømming når den tiden kommer. Vi får se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til h&m legger ut høstklærne på websiden sin, da blir det shopping av mammajeans! Ikke at jeg trenger det helt enda pga. magen, men jeg har veeldig lite jeans som jeg trives med nå. Og det blir vel behov for større plass til magen etter hvert, regner jeg med. Håper det kommer masse fiiine klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. svømming, har du prøvd badedrakt med skikkelig bh i? Jeg bruker 75GG i bh (og planlegger også brystreduksjon en gang i fremtiden, regner ikke akkurat med at graviditet og amming får puppene til å bli spenstigere...), og er knallfornøyd med den badedrakten jeg kjøpte i forfjor som er i riktig størrelse. Handler mye fra Bravissimo og Figleaves. Handler også bikini/undertøy der. Uff, bare tanken på badedrakt uten støtte får meg til å grøsse...

Jeg har forhåndskatalogen fra H&M! (Jeg er *kremt* en god kunde...) Skal se om jeg husker på å scanne og legge ut sidene med mammaklær i kveld! :) Jeg har bestilt en olabukse, et kosesett (jakke og bukse) og en svart bukse med noe knappedetaljer på. Har til min store begeistring oppdaget at mammaklærne fra Hennes er lenger i beina enn de vanlige buksene deres (:ler:), så da kjøper jeg så jeg har litt å bytte på. :) Det jeg er mest spent på er egentlig babytøyet, for det var ikke med i forhåndskatalogen... Tror varene legges ut på nett rundt månedsskiftet, det er ihvertfall da de klærne jeg har bestilt skal sendes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du faktisk samme størrelse som meg du. Synes nesten det blir vulgært å gå i bikini også jeg. Skal jo egentlig ikke tenke sånn, men jeg liker ikke å få oppmerksomhet pga mine to fordeler (eller bakdeler kanskje?) Gleder meg til den dagen jeg skal ta reduksjon!

Badedrakt med støtte hørtes ut som et knalltips. Det har jeg faktisk aldri tenkt på!

Jeg fikk jo forhåndskatalogen til h&m jeg også, handler mye på siden deres. Men jeg tror desverre jeg har kastet den for lenge siden. Da visste jeg heller ikke at jeg kom til å bli gravid i nærmeste framtid, så mammaklærne så jeg ikke på engang! Hadde vært hyggelig av deg å scanne bildene hvis du har tid til det :) Får vel den ordentlige katalogen i posten snart uansett men. Litt utålmodig schø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har dessverre ikke noen gode råd hverken om for store pupper eller mammaklær... Men kan alltids legge igjen en :klem: her :)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg sprader ikke akkurat rundt i bikini jeg heller... Men må ha et par til soling og sånt. Bader uten unntak i badedrakt... I år har jeg kjøpt denne bikinien.

Jeg rakk ikke å scanne bildene i går (fordi jeg sov så lenge på ettermiddagen :flau:), men jeg skal nok få gjort det i dag! :) Skjønner godt at du er nysgjerrig, gjett om jeg var rask med å finne frem katalogen igjen da jeg oppdaget at jeg var gravid! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uhm, ingen scanning i går heller, sorry... Jeg er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb! Men i dag - lover!

Oooog - gratulerer masse med 12 uker! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker :juhu: :juhu:

En klem holder i massevis Loevinna! :klemmer: tilbake!

Hehe, nå trenger du ikke å scanne bilder, itla. Høstkolleksjonen til h&m er lagt ut på nett :hoppe: Har allerede sett meg ut en som ser ok ut, men det irriterer meg at det ikke går an å se hvordan den ser ut bak. Det er jo det som er viktigst! Også er jeg litt usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille i. Bruker 40 til vanlig i bukser fra VeroModa, og ca 31-32 i livvidde i andre bukser. Satser vel på 40 fra h&m også, men er litt redd for at den blir litt kort i beina. Sånn er det å være lang :roll:

Ellers skal jeg bestille:

Skjerf

Hipsters

Gratis fleecejakke

2 pk pysjamas

3pk sokker

Kosedyr

Masse andre ting jeg har lyst på til beibisen, men inntil videre kan jeg jo bare kjøpe kjønnsnøytrale klær. Hvis vi finner ut kjønn på UL blir det nok ei bestilling til :fnise:

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde forresten at jeg hadde fått det første strekkmerket på magen i går kveld :overrasket: Men heldigvis var merket borte når jeg stod opp i dag tidlig! Altså, det er sikkert greit med litt strekkmerker etter hvert, men jeg syntes det var litt tidlig å få allerede. Har fått litt sprengte blodkar øverst på magen da, snodig. Det er vel hormonelt det også, så vidt jeg har skjønt... Og blodårene på magen vises kjempegodt!

Rart å se hvordan kroppen forandrer seg :)

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint du skal bestille fra H&M da :) Jeg klarer nesten ikke la være å kjøpe klær til min lille nevø hele tiden.. Der er jo så mye søte barneklær å få tak i... Og nå har jeg en venninne som har fått en jente, og har enda en venninne som venter jente i august.. Så har blitt litt jenteklær kjøp på meg i det siste også.. :sjenert: Gleder meg til jeg en dag kan stifte familie... Men må vel helst ha meg en kjæreste først... :ler:

Håper du får en fin helg! Og :hoppe: litt for 12 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...