mrsSJ Skrevet 2. februar 2009 #841 Del Skrevet 2. februar 2009 Men håper på at det skjer noe i løpet av kommende uke i alle fall! Du føder sikkert før meg Nekter jo å komme ut denne karen her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2009 #842 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen aktivitet her i dag? Noe spising? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 3. februar 2009 #843 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg kan godt gomle litt popcorn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2009 #844 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er bra, det er nemlig litt kjedelig å gomle alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 3. februar 2009 #845 Del Skrevet 3. februar 2009 Eg kan og vere med og gomle Lite som skjer her, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 3. februar 2009 #846 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Skjer ikke stort her heller Men i morgen blir jeg uansett satt i gang da, så da blir det endelig litt action Endret 3. februar 2009 av mrsSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 3. februar 2009 #847 Del Skrevet 3. februar 2009 Men i morgen blir jeg uansett satt i gang da, så da blir det endelig litt action Da må du ha masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 3. februar 2009 #848 Del Skrevet 3. februar 2009 Lykke til med igangsetting!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 3. februar 2009 #849 Del Skrevet 3. februar 2009 Da må du ha masse lykke til! Lykke til med igangsetting!! :D Takk,takk Pysepus sladrer i dagboken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 4. februar 2009 #850 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan går det med mrsSJ, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. februar 2009 #851 Del Skrevet 7. februar 2009 Må si det er lite aktivitet her omdagen! Ha en flott lørdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 7. februar 2009 #852 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan går det med mrsSJ, noen som vet? Hun fikk en gutt 5. februar . Se fødeoversikten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 7. februar 2009 #853 Del Skrevet 7. februar 2009 Og snart kommer det en skikkelig babyboom her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 13. februar 2009 #854 Del Skrevet 13. februar 2009 Stilt her for tida... I dag skal eg på overtids-UL. Men no trur eg kanskje at kroppen ordnar opp sjølv, sånn at eg slepp igangsetting! Hadde massevis av kynnarar i går kveld og i natt (ikkje vonde), og i dag tidlig gjekk slimproppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 13. februar 2009 #855 Del Skrevet 13. februar 2009 Oj, lykke til! Det "hjelper" med overtidstimer :D Da jordmor bestilte til meg til dagen etter jeg hadde vært hos henne, fikk jeg rier med det samme jeg kom hjem. Håper du fikk deg noe søvn i natt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. februar 2009 #856 Del Skrevet 13. februar 2009 Stilt her for tida... I dag skal eg på overtids-UL. Men no trur eg kanskje at kroppen ordnar opp sjølv, sånn at eg slepp igangsetting! Hadde massevis av kynnarar i går kveld og i natt (ikkje vonde), og i dag tidlig gjekk slimproppen. For et sammentreff! Jeg var hos jordmor i stad som sa at de intense kynnerene mine de siste dagene, KAN være tidlige rier! OG, deler av slimproppen min gikk nettopp! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 13. februar 2009 #857 Del Skrevet 13. februar 2009 Oj, lykke til! Det "hjelper" med overtidstimer :D Da jordmor bestilte til meg til dagen etter jeg hadde vært hos henne, fikk jeg rier med det samme jeg kom hjem. Håper du fikk deg noe søvn i natt, da! For et sammentreff! Jeg var hos jordmor i stad som sa at de intense kynnerene mine de siste dagene, KAN være tidlige rier! OG, deler av slimproppen min gikk nettopp! Jippi! Hurra!!! Håper dere starter et skred av fødsler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 13. februar 2009 #858 Del Skrevet 13. februar 2009 Enig med smilefjes! Hadde vært moro om alle kom samtidig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 25. februar 2009 #859 Del Skrevet 25. februar 2009 Her er det ikke mye aktivitet om dagen! Regner med alle er opptatt på hver sin kant. I går fant jeg KG-dagboka mi fra da S (eldste) blei født, og jeg fant et godt råd som jeg kanskje kan videreformidle til dere ferske mødre - mamma anbefalte meg at mannen skulle smøre en matpakke til meg og legge i kjøleskapet før han dro på jobben. Dermed var det bare for meg å hente den på vei til amming (lettere å ta 10 sek til det enn 4 min for å smøre seg noe selv når baby hylskriker), og jeg kunne spise samtidig med S. Håper dere andre har det bra og at dere finner ut av den nye relasjonen! Tenk at mennesker kan være SÅ små og SÅ søte! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 25. februar 2009 #860 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er et kjempetips:) Har akkurat sjonglert rundt med te til meg,te til lille I, knekkebrød og smør.... og strengt tatt hadde det smakt med noe litt mer fancy enn knekkebrød med smør Utrolig at mennesker kan være så små og så søte ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå