Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!

skogmusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NEKTER å gå mye over UL termin jeg også.... tror ikke det er bra i det hele tatt.

Både jordmoren og legen min later som om det med overtid(mener da mer enn 40 uker) absolutt ikke er et omstridt tema :gjeiper:

Tror de ikke folk kan lese?

Fikk satt opp samtale med sykehuset da, til onsdag om en uke.... så får jeg heller krangle meg blå :frustrert::frustrert:

Jade: Ble du satt i gang på dag 15 sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ble jeg satt i gang. Og det endte med hastekeisersnitt. :( Kommer til å bruke det for det det er verdt, for å slippe å gå så lenge over tiden denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg går ikke en dag over 40+2, da blir det lakserolje..

Babyen skulle være 3800g ved termin, så jeg kommer til å tvinge de til å bli satt i gang..

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt det er veldig tøft å bli satt i gang,men jeg tror ikke jeg takler å gå 42 uker. Er litt i overkant bekymret,men det er jo bare sånn jeg er..... :sjenert:

Og for meg tror jeg det er bedre å bli satt i gang enn å gå 42 uker.

Men jeg vet jo ikke hva jeg går til....

Må uansett snakke med overlege om denslags, har time om en uke. Kan jo hende de nekter.....

Men,men... er jo bare å krysse fingre og tær for at gutten kommer av seg selv før den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også hørt at det er tøffere å bli satt i gang, men når alternativet er å gå to uker til....uff nei.. Skal nå få hinneløsning mandag så da starter det vel av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, og føder definitivt ikke! Selv ikke modningsakupunkturen i går satte i gang sterke kynnere eller murringer :snurt:

Har ikke fått melding fra smilefjes om fødsel, men det kaaan jo hende hun ligger der nå. Spennende!

Hvordan gfår det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er her jeg :)

Tror det må ha vært akupunkturen på tirsdag som lagde litt ekstra action her...og det får jeg kanskje bare være glad for, selv om det ikke ble mer ut av det. Det har roet seg betraktelig, selv om det er murringer og kynnere innimellom hver dag og ikke minst natt. Åååh, som jeg gleder meg til en god natts søvn (sånn engang i neste tiår... :ler: ).

Har tenkt til å prøve å få meg en omvisning på føde og barsel på a-hus i dag. Der er det sånn at man bare kan ringe om man ønsker det, og så sier de om de har tid/kapasitet eller ikke. Har prøvd å ringe to ganger før, og da har det ikke gått, så ikke sikkert jeg får napp nå heller. Men hvis jeg blir borte deler av dagen så er det derfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Og her er jeg.

Ingen fødsel i sikte her heller.Ligger i senga mi og daffer med dataen.Har nettopp sent mann og min lille b- menneske jente av gårde.Hun sov til ni i dag,litt sliten etter turninga i går.Mannen hadde egentlig sykemelding i dag og men stakk en tur på jobb.Gjør ikke noe det at mor får huset for seg selv i dag,deilig det etter snart en uke med syk mann hjemme :ler:

Planen for dagen er å sette på en klesvask,støvsuge litt og ellers bare kose meg med tv eller datan da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sovet til ti og snust til ca. halv elleve hver dag denne uka! Det er rett og slett bare en fantastisk luksus som jeg ikke har hatt på to år. Nå er jeg vel og merke oppe litt mellom syv og halv åtte for å assistere mannen som skal ha opp prinsessen og levere henne før jobb, men jeg trenger ikke gjøre annet enn å slenge på meg en morgenkåpe og tusle i seng etterpå! Luuuuksus!!!

Dårlig med føding her også. Greit nok foreløpig, men straks prinsessens toårsdag er overstått begynner jeg nok å bli temmelig utålmodig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt under solen her heller.. Hvilken dag har du termin, skjønner ikke helt tickeren din..

6 februar. To kalenderuker igjen i morgen. Hurra!

Tror det må ha vært akupunkturen på tirsdag som lagde litt ekstra action her...og det får jeg kanskje bare være glad for, selv om det ikke ble mer ut av det. Det har roet seg betraktelig, selv om det er murringer og kynnere innimellom hver dag og ikke minst natt. Åååh, som jeg gleder meg til en god

Akupunkturen lagde ikke noe action for meg etter i går - det er urettferdig! Var helt sikker på at jeg skulle få både flere murringer og kynnere.

Og det der du sier om nattesøvnen er ikke særlig oppløftende for et b-menneske som meg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Og det der du sier om nattesøvnen er ikke særlig oppløftende for et b-menneske som meg!! :ler:

Akkurat det tror jeg går veldig bra :). Det er i aller høyeste grad verdt det, og stort sett er det så koselig å ha et fantastisk lite barn å stå opp med, at det ikke merkes :rødme:.

Men jeg skal innrømme at jeg har fantasert MYE om soving om formiddagene det siste halvåret, og det tror jeg ikke nødvendigvis har vært fordi jeg har vært gravid og ekstra trøtt. Har bare kjent på savnet, liksom... Men etterhvert begynner jo disse små miraklene å bli store nok til å dra på overnattingsbesøk :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Jeg har plutselig begynt å bli redd for at mini skal begynne på veien ut før KSet, jeg. :fnise: Det som var totalt utenkelig i forrige uke.

Jaja. Men det er vel forholdsvis usannsynlig uansett, så jeg krysser fingre for at alt går som planlagt. Får jeg vondter eller noe skal jeg sende dem over til dere som har termin først! :ler:

Jeg skal på besøk i dag og få strikka litt mer babybukse, så dere får ha en fin dag her inne!

<<<<<FØDEVIBBER>>>>>> til de som måtte begynne å bli lei. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå ligget i senga en halvtimes tid etter at jeg våknet og lurt på om jeg kommer til å våkne av at babyen skriker, for jeg er så glad i å sove... :ler:

Jeg har time hos JM om en time. Ingen føding på gang her heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...