Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

Hei igjen,

jeg har laget diverse websider da jeg hadde min egen lille bedrift. Denne har jeg nå derimot lagt ned og jobber som konsulent......

Enn du? Hobby snekrer? Det er mest på hobby basis jeg driver å tutler nå...men siden jeg jobber med IT til dagen, så er det lite jeg rett og slett gidder av den slags.....*hehe*...tenkte å lage noe i dag, men inspirasjonen forsvant like fort som den kom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er,

frustrert (av lat. frustrari, skuffe; bedra), narre, skuffe; gi følelse av nederlag. — frustrasjon, skuffelse; nederlagsfølelse.

(Caplex.no),

og

deprimert (av lat.), trykke ned, tynge. — deprimert, nedfor, nedtrykt. Jf. depresjon, psyk.

og ikke minst blitt fyllt av

aggresjon, angrep, fiendtlig handling. — aggresjoner, i psykologien bet. for følelser av hat og fiendtlighet. — aggressiv, voldsom, påtrengende. — aggressivitet, stridslysten opptreden.

Noen ganger er ting så urettferdig og kjærester kan oppføre seg som,

feitsild, ikke kjønnsmoden sild. Veier opptil 200 g. Fiskes på strekningen Rogaland—Finnmark.

skulle vært

skuddpremie, beløp utbetalt av private el. det offentlige for felling av visse dyre- el. fuglearter, tidl. særlig benyttet for å beskytte jordbruket mot rovdyr og rovfugl. Nærmere regler i viltloven 1981.

på han nemlig. fordi han er en,

miserabel (av lat. miserabilis), elendig, ynkelig; eg. beklagelsesverdig, ynkverdig. Jf. misère.

og

patetisk (av gr. pathos, lidelse), følelsesfull, lidenskapelig (især på kanten av det høystemte el. sentimentale); gripende; egnet til å vekke sentimentalt farget medynk; latterlig, tragikomisk.

misantrop (av gr. misein, hate, og anthropos, menneske), menneskehater, menneskefiende. — misantropi, menneskehat. Adjektiv: misantropisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg synes du er alt for beskjeden mht til design og utførelse av websider. Du er jo kanonbra jente!!! Designet er lett, moderne og harmonisk! Innhold bra, heddings korte. Du har skjønt at det er en kunst å skrive for web.....samtidig som at jeg tror du også har forstått at det er designet som pakker INN innholdet. Holder det sammen! De fleste går rett i baret!! Flotte valg du har gjort - synes jeg! Hatten av for deg!!!!! Du er kjempe flink!!!

:pippi:

Nattaklem!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please....kan du ikke endre åhhhh.....linjen over.....er så irriterende å scrolle horisontalt på denne siden. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rødme* :oops: Tuuuuuusen takk Anafugia:) Nå ble jeg kjempeglad! for så snille ord!!!

Idag

sto jeg opp

klokken tolv

gikk jeg

på jobb

også var det ingen jobb fordi det var fri . jeg hadde visst satt opp en jobbedag i kalender min og så hadde jeg fri allikevel. og hva skal jeg gjøre da? Joda, sykle hjem raskest som fy og dra ut lenestolen, to puter på verandaen og legge meg i sola og sove en totimers tid.

og

vet dere

hva som skjer

når en

sover

i solen?

Auauauauau hodepine og forferdelige trøtthet og slapphet så jeg måtte løpe inn til soverommet der det er behagelig temperatur og skru på radion sånn akkurat passe hente noen tegneserier og legge meg ned.

og vet

dere hva

som skjer

om en legger seg ned

i deilig

kald seng

og

skal lese?

Joda, jeg sovnet og sov i tre-fire timer. så der har dere dagen min. 5 timers soving.hva skal jeg nå gjøre?klokken er syv og jeg har

drømt bort sommarnatten, og jeg husker så inderlig at herbjørg kråkevig eller noen andre nynorskfanatikerer har sagt at

ein itje

skal sova

bort somarnatten.

men dette var strengt talt ikke natten da, det var jo dagen,

Så om jeg tenker nøye etter er det bra jeg sover om dagen, fordi da får jeg ikke sove om sommarnatten, og det skal ein jo ikke gjøre.

jeg har forresten lyst på rockering. hva koster det? fordi jeg fikk mye mindre lønn enn jeg trodde så jeg har nok kanskje ikke råd til rockering allikevel.....

men

nå skal jeg se "mitt liv som en hund", og se om jeg får noen bra tips til å leve sparsommelig, fordi hunder forbruker som kjent ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jasså, krangla med kjæresten?

En rockering koster sikkert ikke all verden. Leita i lekebutikken enda? Husker alle hadde sånn når vi var små..Hvor har det egentlig blitt av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg se "mitt liv som en hund", og se om jeg får noen bra tips til å leve sparsommelig, fordi hunder forbruker som kjent ikke noe særlig.

Det trodde jeg også frem til vi fikk oss hund.

Men det er sannelig ikke billig å ha et matvrak av en hun.

:o Først har vi fòret... koster 500 kroner pr sekk

:o Så har vi veterinærregninger på 3-4000 pr år

:o Så har vi sånne ting som bånd, halsringer o.l.

:o Hundeskole... DYRT

:o Til slutt har vi alt hun ødelegger... (tør ikke å gjette verdien)

Men filmen er morsom den :ler:

Skal jammen se om jeg får leid den en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for koselige hilsener og bli frisk-ønsker i dagboken min :)

Jeg ser at du ikke takler ros så bra, men la meg bare rose deg bittelitt for de nettsidene jeg ser du har lagd... Veldig estetisk. Veldig bra. Skulle ønske jeg var like flink, men det er jeg ikke :o <-- det nærmeste jeg kom et misunnelig ikon.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange hilsener; så kjempekos!!

I dag er det Søndag. Og jeg er i et forferdelig Søndagshumør. Noen burde ha laget flere regler om Søndagene. Eller fornyet de gamle reglene om søndagen. For eksempel.

Man skal ikke la seg forfalle på en Søndag.

Selv om jeg ikke er den mest religiøse så har nok den regelen om å holde Søndagen hellig klistret seg litt inn i minnet. Det pluss ørten gamle naboer i barndommen som ble galne om foreldrene mine hengte opp klær eller klippet plenen på Søndagen, gjør at jeg har en følelse av at man skal holde Søndagen lat.

Det vil si.

Se på TV. Sitte i ro. Ikke rydde.

Ikke plukke opp godteripapuir fra gulvet.

Ikke ta på seg andre klær enn joggeklær. Ikke støvsuge skitne gulv.Ikke vaske opp hele dagen uansett hvor mye tallerkener og glass og bestikk man bruker. Ikke vaske klær. Ikke henge opp klær.

Men spise chips. Drikke brus. Ligge med bena på sofaen.

Og

Kaste godteripapir på gulvet.

Bruke mest mulig tid på film. internett. dårlige tv serier. alt skal gjerne foregå i kjærestens armer.

perfekt lat søndag.

eller er jeg en uhelbredelig gris.

eller skal man faktisk

holde Søndagen Sofagrisete?

jeg bare spør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen snuppa!

God ide! Nå vil jeg også ha en rocke ring. God trening.....så etter jeg har vrikket hoftene i friluft, så kan jeg gjerne begynne på magedans kurs. Da har jeg rocket meg fri for jokke bevegelser!

Nattaklem!

=)

*fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flottings!kjøp deg ring du!

av en eller annen grunn har jeg tegnet en grønn ring rundt navlen med tusj og en pil og bokstavene N A V L E med tusj. uff var så trøtt i går at jeg bare drev og snakka tull og sånn. og jeg drakk ikke engang.

men iallefall så går det ikke bort.

også ser det teit ut.

æsj.

hva tar tusj bort?

barnetusj altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Beklager at jeg ler av denne tragiske greia med tusjen.

Jeg kjenner meg bare litt igjen skjønner du.

En stund tvang jeg sambo til å tegne små ansikter under alle tærne mine med kulepenn. Gikk ikke bort på en evighet.

Har du prøvd med Zalo?

Peeling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i svar** har du tegnet med tusj på magen din da? Tegnet du bare PÅ en rockering for du vil ikke kjøpe en? Eller var rockeringen en metafor for enorme bølger av side- og mageflesk?

(*hehe*)

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe.

fordi det var gøy vel. og virket passende å gjøre tenk.

og neida. ikke noe mageflesk eller fettringer tenk det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe! You lucky bastard!

hehehe!

Ja, joa, god ide det, å tegne på magen...Mener why not? Høres ut som en i dag er dagen der alt skjer....så hvorfor ikke toppe det med en tusj tatoo?

Nattaklem!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Funker'n bra den påtegna rockeringen eller? :ler: Måtte le høyt når jeg leste du hadde tegna en..!

Vel, ville bare ønske deg noen fine sommerdager jeg. Jeg drar avgårde på ferie til Løten imorgen, og blir der i nærmere 10 dager.

Kos deg!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det var faktisk ikke en påtegna rockering altså....

bare en grønn ring, og den er snart borte nå..

bare noe stygt grønnskjær på min hvide mave..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...