Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hallo på du!

Så koselig med en hilsen i dagboka mi:-)

Godt å høre at det er flere av oss som ikke er så glad i store sammenkomster..

Håper du har det bra, og lykke til med neste eksamen.

Hva skal du ha eksamen i forresten?

Klem til deg fra Angeleyes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei angeleyes:)

Neste eksamen er i strategi angående bedrifter og organisasjoner og slikt. Jeg har totalt valgt feil studie tror jeg. Liker ikke økonimi som er studiet mitt. Men jeg må fullføre nå da siden jeg er halvveis. Hadde vært mer morsomt å gjøre noe kreativt, noe med mennesker (sosiologi eller psykologi) eller noe med data . Egentlig alt annet enn økonomi som jeg syntes er ganske tørt....

jepp jepp

har forresten fått masse gratisbladet fra noen jeg kjenner som jobber på kiosk. Så nå har jeg masse datablader, moteblader og diverse annet.

Pleier ikke å kjøpe selv siden jeg ikke syntes det er verdt det, (om moteblader), men de er avogtil morsomme å lese. Men iallefall blir jeg sååå materialistisk og har kjempelyst på nye klær, sminke, hårting og mer. Så iallefall endte det opp med at jeg mÅtte sminke meg masse med grønn og blå øyenskygge og lakkere neglene blå og grønne også. og så satte jeg opp håret med masse spray og dill og dall. Hehe.. Gjett hvas blad jeg leste da? Seventeen.... hihi.. kjempebarnslig og fjollete, men morsomt da... MÅTTE BARE HA en adspredelse fra lesinga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha gratis blader.

Men ikke moteblader da.. bare masse datablader, men gratis CD-er og masse sånt stæsj.

Håper at det går bra med eksamen likevel da. Jeg vet alt om å velge feil fag, selv om det i mitt tilfelle bare dreide seg om videregående. Ville gå tegning, form og farge jeg, men det var jo sååå mye smartere å gå allemnnfag :roll: . NOT!

Les med måte og ha en fin natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Lea:)Koselig du stakk innom!

Tror Narvesen gir ut gratis blader neste uke. Hvert år gir det ut blader gratis til kunder. Noen gir til alle kunder, andre gir til kun bladkundene ... Dvs om du kjøper et datablad, spør de om du vil ha et annet datablad gratis.

Det som var morsomt var å få computer arts-bladet som jeg syntes er best av alle. både det og computer art special nummeret om Flash.. Og de er jo kjempedyyyyre (146 kr per stykk)... Dessuten var det et ganske ok blad som heter stuff med diverse teknologiske ting som jeg nå MÅ ha.. Feks kjempesexy tablet pc'er, macer, juxboxer, mp3 spillere og mye mye mer...

Siden kameraten min jobber der, fikk jeg alle bladene jeg ville ha (og jeg sa alt mulig) fikk jeg tre bæreposer.. uff og uff, mye å lese gjennom:)

kjempegøy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. dette visste jeg ikke!

Gratis blader altså?

Har en nabo som driver en Narvesen-kiosk, så jeg kan jo bare spørre da.

Computer Arts har jeg bare kjøpt et par ganger (dyyyre ja) og da var det pga. noen programmer på CD-ene som jeg MÅTTE ha, men som jeg aldri har installert.

Jammen godt at lønninga kommer neste uke (eller gjør den det??) slik at jeg får kjøpt noen datablader, og kanskje får et på kjøpet også :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør naboen da:) Han jeg kjenner pleier gi gratis til venner og gode kunder, og alle bladkunder..

det er kjempemoro iallefall.

computer arts har så mange gode tutorials synes jeg, og tips og masse.

nå skal jeg legge meg tenk. fordi jeg har begynt et nytt og bedre liv som innkluderer døgnrytme :lol: (så får se hvor lenge det varer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp og god morgen :D

Takk for hyggelig sniktitt i dagboka mi :)

Jeg vil ønske deg lykke til med eksamnene,- kan tenke meg at du står på :D

Skal ha en til fredag selv og bør lese lese lese.

Bare varmer opp med KG først :oops:

Ha en god dag :D

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp diva, koselig du tok deg en tur innom her;)

og wow kl07_30... Lenge siden jeg sto opp så tidlig ja...

sovedyr jeg...

tenker det er bedre å stå opp senere og lese lengre, enn å selvpine meg opp i de tidlige morgentimer. Ikke får jeg lest når jeg er så trøtt heller..

:)

Men Nå er jeg klar til dyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia kjære dagbok.

I dag har jeg hoppa tau, vaske opp, støvsugd leiligheten, vaska leiligheten, lest cosmo, lest wired og vært på biblioteket som ikke hadde leseplass til meg. Ja også har jeg lest på eksamen i skarve 2 timer. hmmf. ikke akkurat etter planen, men er ikke 2 timer bedre enn ingenting.

så nå får jeg , hoppe litt tau til, dusje, lage middagog lese mer.

Mmmm, gleder meg til middag ja! Spaghetti med tomater, god saus og feta ost. og baguetter. .. Mmmmmmmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Heihei du! :D

Takk for hilsen i dagboken min! Blir så glad når jeg får hilsener!

Du leser til eksamen du, stakkar. Det er et evig slit! Leste at du tenkte at du hadde havnet på feil studium, men det tenker alle i eksamenstiden... Du har nok bare litt "akutt pre-eksamen panikksyndrom", hehe! Går over, bare vent! Når eksamen er unnagjort, og du kan gå videre så er du SÅ glad for at du ikke hørte på panikken og droppet ut. Så stå på!

Du er forresten kreativ, du! Har vært inne på linkene dine og sett tegneserier og andre morsomme saker. Det var et par jeg ikke fikk fram, men.. Liker avataren din også, den er også kreativ og litt anderledes.

Ha en finfin dag! Klemmer fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei care, koselig med hilsen fra deg, og for en fiiin avatar pusekatt!!

Jeg hopper tau nemlig fordi det er sunt.

:) Jeg burde begynt å trene skjønner du, men det er så dyrt og jeg har ikke råd akkurat nå, pluss jeg orker ikke jogge fordi jeg føler jeg må lese på eksamen. (og fordi det er såå kjedelig)

Så da kjøpte jeg et hoppetau med tellefunskjon, så jeg hopper noen ganger hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi

enda en hilsen:) Så kjempekoselig av deg Huldre-lise! Så den ikke med en gang.

Og neida det er ikke et akutt-eksamen ting altså... Jeg skal skifte over til sosialantropologi, sosiologi eller psykologi etter bacheloren min er ferdig. Men tenkte det var bedre å fullføre slik at jeg ikke har rotet bort to år, men heller bruke 3 år på en bachelor liksom..

Så jeg syntes faktisk at økonomien er kjedelig året rundt:)

Iallefall kjempekult at du likte linkene mine og tegneserien:) Og ikke minst avataren:) (mitt første forsøk med akvarellogakryl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Étoile

Heisann!

Takk for koselig hilsen i dagboka mi!

Etter å ha tittet litt her inne må jeg si at du er virkelig en kreativ sjel du!! Med sånne evner kommer nok økonomien til nytte en vakker dag uansett skal du se. Tar selv eksamener i økonomi for tiden, og kan skrive under på at det er tørt til tider...

Lykke til med lesing og eksamener, håper resultatene dine blir bra! :D

Fant forresten en bra mote-side idag, men du tester linken på eget ansvar altså!! :blunke: www.style.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CeNedra!!

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min!!! :P Alltid hyggelig når nye brukere titter innom og sier hei:)

Ja den brennesle historien var ikke noe gøy...Skal ihvertfall ikke stole på sambo's plantekunnskaper mer!! :ler:

Ha en fortsatt fin kveld!!

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi! Kjekt med nye fjes der inne også. :)

Må si at du er kreativ og dyktig. :P

Jeg føler meg også kreativ til tider, men får liksom ikke gjort så mye med det. :ler:

Lykke til med eksamen, da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OI oi OI tre hilsener på engang:) er det mulig?

blir kjempeglad jeg!

Étoile;bra at det er andre som også syntes økonomien er tørr, FOR DET ER DEN! og jeg måtte selvsagt surfe innom style.com og nå har jeg enda mer lyst på klær og ting og tang!slemming... :ler:

Eowyn og @lpha; heisan og koselig dere stakk innom, velkommen tilbake når som helst!

Nå sitter jeg og leser igjen:) Sitter hjemme fordi det er som oftest fullt på både skolen og biblioteket! PLuss jeg orker ikke sykle til skolen, tar såå lang tid og jeg har ikke råd til busskort mer. Må stå opp klokken åtte for å få plass på biblioteket, og det er ikke verdt det:) Blir dessuten sulten annenhver time nesten, så måtte uansett ut med penger for å kjøpe lunsjer her og der. Så nå er jeg hjemme med mat tilgjengelig. Så da har jeg frukt og ost og brød og frokostblandinger innimellom.

Er det noen galt med meg, når jeg blir sulten hele tiden? Spesielt når jeg leser blir jeg sulten, og når jeg trener. Dvs jeg kan sykle en liten tur på feks 20 minutt eller bare et 15 også, så er jeg dødssulten etterpå! Også etter feks to timers-lesing så skjelver jeg i hendene etterpå fordi jeg er så sulten! uff og uff. Tror jeg har super høy forbrenning/metabolisme...

så det er best jeg sitter i ro, leser hjernedøde data/mote blader eller ser på TV, så slipper jeg å spise hele tiden... hehe, neida. jeg må nok gjøre fornuftige ting, så får jeg heller spise innimellom:)

Jeg liker å spise vettu...

hehe, legger merke til at jeg virker som et stakkars spisemonster:) jaha jeg er vel det da! rart jeg ikke veier to tonn:)

Tenker jeg skal lese litt om forskjellige metabolismer senere. jepp jepp jepp.

En ting som er supert er at jeg fant multiple choice oppgaver på nettsiden til pensumboken min nettopp. Og det er kjempemorsomt med multiple choice oppgaver. Så nå har jeg gått gjennom kapittel 1 og 2, så nå skal jeg ta multiple choice greien!

Hører på Cat Power og det er super musikk. Anbefaler hennes gamle cd: moonpix på det aller beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hvis du er interessert...

Jeg skal bake pizza til middag i dag jeg.

Ikke bestille, men LAGE SELV!

Men kylling, biff og kjøttdeig på og løk og tomater og masse ost.

Lykke til med lesingen da.. og spisingen og tau-hoppingen og sånt.

Dette går så bra atte!

Ha en fin kristi-hopper-opp-i-himmelen-dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi himmesprett dagen ja, Lea, takk for påminnelsen, i min leseorienterte hverdag forsvinner stakkars helligdagene bort.

OG du er superslem som kommer her og frister med hjemmelagt pizza. Jeg har nettopp putta oppi ovnen Mia kylling og barbeque pizza og ventet fornøyd på den. SÅ KOMMER DU med kyliing/biff/kjøttdeig/tomat-og-ost-og-løk-NAMMENAMM-superpizzabaker-planer??? AAAAAHRH...

sukk. du lager så mye bra mat! vil du komme og bo her? så kan min sambo flytte inn sammen med din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du misforstår...

Jeg skriver jo hver gang jeg har laget mat.

Ikke akkurat HVER dag.

Nå som jeg er sykmeldt har jeg nok bakt og kokt mer enn vanlig. Likevel ligger sambo på sofaen og er sulten hele tiden.

Men om du vil, så kan jeg sende deg en enorm og skikkelig slitsom humle.

Og pizzaen er ikke påbegynt ennå altså.. kanskje blir den aldri påbegynt heller.

Er egentlig litt misunnelig på den Mia'n din jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...