Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

jo.jeg regner bort... vestlandet vettu... ikke beste plassen å ikke regne bort på... men gamle venner og familie oppveier bortregnelsen....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

kjære dagbok

i dag er ordet vemmes. jeg vemmes over ekle kundermenn som stinker alkohol, slemme kundedamer som bare krangler og frekke unger som tar på alt i butikken og velter ting. i dag har jeg vemmes av det varme sommerværet som er ute, og det forferdelige faktumet at jeg jobber - inne. jeg vemmes. jeg vemmes faktisk så mye at ordet vemmes har mistet sin betydning og jeg ikke vet hva vemmes betyr lenger. så mye vemmes jeg nemlig. men nå er det nok vemming og jeg skal spise en ispinne og tvinge min kjære samboer til å massere mine vemmede små føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Titt tei!!

Du er virkelig artig du!! :D Men den siden der var litt vemmelig altså, så nå vemmes jeg også! :o Håper du ikke lar deg vemmes for mye på jobben da, og ønsker deg en kjempefin sommer!!

Klem fra Étoile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia etoile :kissfan:

moro du kikka innom!

jeg pleier ikke å vemmes alltid på jobb altså, bare av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du vemmelige :D !

Takk for hilsen i dagboka mi.

Lenge siden vi har sett deg nå og slik kan det da ikke fortsette (hater når ting forandrer seg sånn jeg).

Du må nok stikke innom litt oftere.

Moralpreken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lea, hyggelig med moralpreken synes jeg. det er altfor få av dem nå til dags. kom gjerne med fler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åkai! Moralpreken skal bli!

Bare jeg kommer på en da...

Jeg er fortsatt fryktelig flink til å vaske :D

Du burde vaske litt du også. I stedet for å være vemmelige vemmesen hele tiden. Fysjom altså!

:x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære dagbok

jobb, jobb, jobb. for det meste er det trivelige eldre damer og hyggelig eldre menn som kommer i butikken. men idag var det også en amish-seende dame som var sååååå sur. ikke at jeg ikke liker amish folk eller at de er sure altså. men uansett denne damen var surere ennsurest.. surere går det ikke ann å bli....

men jeg skal slutte å klage, sjø, dette blir jo en klagedagbokgreie jo!! alle forsøk på oppmuntring vil mottas med glede og en gratis applaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kl 06:56 og eg er oppstanden. er det mulig? er det et mirakel no i somarstidar? har eg gått galen? neida, det er kun de inni granskauen galne sjefane mine som har satt meg opp på ei tidleg vakt.

sånn foregjekk natta:

00:00: eg innser eg burde legga meg, men eg vil berre sjekke mailen fyrst.

01:30 eg er endelig ferdig med veven og legg meg

02:00 eg sovnar

0400 sjølsagt er dette dagen min hjartevenn var ute på byen, og no er tidpunktet han kjem heim og eg vaknar.

0400-0430 eg sovnar, veit ikkje når

0500 telefonen ringar, og eg trøtt, trur det er jobben(at eg har forsøve meg). det er ei dame frå bryne/jæren som seier med ekkel stemme. Såleis forløp samtalen(H=ho, M=meg):

H:Heeee du Ruune dæææær`?

M:NEI

H:Når kååååme han hææææim dååå?

M:DU KAN FAEN IKKJE RINGE FOLK KLOKKA SEKS(eg visste ikkje ka klokka var)OM MORGENEN OG SPØRR ETTER RUNE!!!

H:men eeee Rune dææææær?

M:Nei, du har ringt feil, nå gidder eg ikkje meir!

H:(sur)Sorry dååååååå

0500-0530 eg sovnar, veit ikkje når

0600 eg vaknar av at det er nokon ute som syng. er det normalt å drekke på ein onsdag?

0610? eg sovnar atter ein gong

0630 vekkerklokka ring, og eg står opp og dusjer

KORLEIS VART ARBEIDSDAGEN MIN MED SÅ LITE SØVN?

stay tuned - the diary will be continued

*hulk* *hulk*

eg vil berre sova!!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjipt...

Hadde blitt :evil: om jeg fått like teit telefonoppringing klokka 05:00 jeg også...

Håper dagen på jobb gikk greit til tross... Og at den foreløp uten sure amish-kvinnfolk... :ler: (sorry at jeg ler, men du har en morsom dagbok og det er ikke til å unngå...).

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på deg!

Hvordan hadde du det på ferie i regnværet??

Jeg ler meg skakk av det du skriver, og ikke minst alt det vemmelige. :ler:

Her sitter jeg da, og spiser kveldsmat..eller er det frokost? Klokka er jo litt over 6 om mårran, men jeg har ikke lagt meg enda..

Jaja.

Håper du får en strålande fredag!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen @lpha og angeleyes. koselig dere stakk innom og trivelig at dere blir underholdt av min uflaks og pine.

sånn. forresten nå har jeg prestasjonsangst. det vil si. dere ler og sier dagboka er morsom ergo jeg får helt angst. hva skal jeg skrive nå liksom? huff, jeg burde jobbe litt med komplimentsmotagelses-avdelingen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei hei.. :lol:

Håper du fleiper nå, for jeg mente ikke noe vondt ved det altså. :oops: Du skriver veldig bra, og på en veldig morsom måte. Er en fryd å lese dagboka di ihvertfall.

Ha en finfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente heller ikke noe galt med det jeg sa...

Synes det er forfriskende og morsomt å lese i boka di. :)

Ha en fin søndag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, nei:) jeg vet dere mente godt og det var kjempekos å høre at dere likte å lese dagboka.. men får faktisk prestasjonsangst av å høre hyggelige ting. for eksempel meg på jobb:

Sjefen:neimen så flink du er i dag, ser skikkelig bra ut!

Meg: *rødmer*, smiler og velter diverse ting og ødelegger alt.

hehe,kanskje ikke akkurat, men har en tendens til å bli surrete dersom folk er hyggelige:) Så kanskje det er bra at mange kunder er sure og vemmelige, da vemmes jeg og ikke surrer.......

Regner med det går bort når jeg blir moden og voksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hehe, du er nok ikke alene om å være litt surrete ( forskjellen er kanskje at jeg er det konstant hele tiden mens du kun blir det når du får skryt :lol: ) men det viser jo bare at vi er menneskelige vi og ( hvem skulle vel tro det??)

Håper du har hatt ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleyes: jeg er faktisk surrete hele tiden, blir bare ekstra surrete og keitete om noen sier hyggelige ting til meg....

og Care: bare hyggelig:)

Nå skal jeg enten legge meg eller se en film. skal opp tidlig imorgen. burde legge meg.... men... må.... se film, onde kre...kre.. krefter drar me... meg... til... harry...po...potter.... dvden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei på deg!

Takk for koselig besøk i daboken min.

Flott at mannen din bruker veske, mange menn jeg kjenner nekter plent den slags, jeg har for lengst funnet ut at de lider av homoangst. :roll:

Og et lite blikk i min egen veske forteller meg at det skulle tatt seg ut om jeg skulle stappet hele dens innhold i lommene! :ler:

Ha en super uke, CeNedra (tøft nick du har forresten)

Klem fra Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...