Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusj-tatovering hørtes morsomt ut. :lol:

Eller egentlig ikke... minner meg om da vi var mindre intelligente fjortisser og gikk rundt med forskjellige tusj-tatoverte tall på hendene... :roll:

Hadde du tallet 54 var du forelska i Per... osv... Dobbelt :roll: : :roll::roll:

Jaja, neste gang kan du tegne en ring rundt nesen, med pil og bokstavene n e s e .

Tror du kan få enda flere tilbakemeldinger på den. :blunke:

Bare et tips... ingen garanti på noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for tipset @lpha, men tror jeg skal drøye den!

Nå skal jeg legge meg...... må stå opp tidlig imorgen og vaske leiligheten før jeg går på jobb... får besøk og greier... familie til samboern....

litt engstelig... de er liksom så skikkelige. jeg er så¨surrete og må liksom skjerpe meg litt for å oppføre meg som ordentlig menneske.....

*gulp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey!

Takker for linker! Jeg ble faktsik sittende å snappe hårene ut av naien på han fyren jeg. Ahh...you know we so well!!

Tusen varme klemmer til deg!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi

varmt ute varmt inne varmt på kroppen varmt i sinnet

synes sommeren er teit jeg altfor teit til å kunne slappe av blir jo helt stressa av denne varmen kanskje jeg må begynne å reise til norligere strøk om sommeren.alaska... eller til grønland.....slik som fuglene bare omvendt liksom. det hadde forresten vært noe hadde jeg hatt vinger. lurer på om det er dyrt... vinger? kanskje jeg kan lage noen selv... la meg se.. jeg har mengder med rød og svart papp, og så har jeg et par kortspill og lignende. kanskje jeg kan lage et par ekslusive kule vinger med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hvordan det går med vingene.

Please legg ut fremgangsmåte og tegninger hvis det fungerer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det skal jeg gjøre @lpha!

må på jobb først da, og de sier at de ikke betaler for at jeg skal lage vinger og at forsikringene de har ikke dekker ansatte som faller og skader seg ved hjelp av selvlagde vinger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

midnatt

varme

mon tro om man kan bli lykkelig av å kun gå på jobb, lese tegneserier, drikke smoothies og ligge på sofaen?

Oi! jeg burde trene altså.. det var liksom sommerfortsettene mine... hver sommer har jeg liksom så god tid at jeg må ha fortsetter. Slik som: denne sommeren skal jeg male minst to bilder... og jeg skal jogge en gang i uken...

og jeg pleier å holde mange av dem. men ikke nå som det er så varmt... orker ikke gjøre noe. bare ligge der. lese gøyale ting.. se gøyale ting.. og når det ikke mer mer gøyalt å lese, kan man lese reklamen, eller melkekartongen... og når tv'en ikke viser gøyale ting, kan man se reklame, eller ved desperasjon : full house eller andre dårlige serier....

Ja. så varmt er det. og ja, jeg burde virkelig ikke innrømme dette.

kanskje jeg sletter det senere.

burde jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det altså fredag igjen. eller dvs onsdag. oi pckalender min er jo helt feil den. ok. det er altså onsdag. og jeg har fri. planen er at jeg skal støvsuge og vaske og rydde. og lese litt på en eksamen og rydde kjøkkenskuffene og kanskje jeg burde lage en liste.

støvsuge

vaske

tørke støv

rydde skuffer, eller la oss være litt realistiske da... rydde skuffer kommer jeg ikke til å gjøre

se en film

lese en bok(var nettopp på biblioteket)

lese til eksamen litt

gå ut med søppelet

jeg er så glad i lister. jeg tror jeg kanskje skal bli listemaker når jeg blir stor. listemaker eller plateprater. neida det om prateplater var tull. det passet bare så flott inn..

jepp. kommer tilbake siden. og oppdaterer på hva som er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Jeg stilte klokken min i helgen, armbåndsuret altså.

Den sto på 20. juli, men det var den 21.

Slik har det vært en halv måned uten at jeg har merket det :o :ler:

Sier litt om hvor sommerslækk man er, kanskje :briller:

Koselig dagbok, forressten.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flottings. at folk er distre og surrete. så får jeg litt trøst.

:)

vælkommen igjæn.

æ e itt trønder sjø, æ bærr late som.

lurte på om jeg burde flytte sørover en dag. men så glemte jeg det ut.

trønderne her oppe er så søte at man kan umulig flytte fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte altså gjøre noen få listeting. støvsuge, og diverse og var på kino;så Bruce almighty, som var ok. ca en Tre'er terning. liker ikke carrey . Plus mannen som satt ved siden av meg stinka og så rar ut. Så lo han ekkelt og hosta hele tiden. Lukten minnet mest om gammal røyk, gamle klær og ganske enkelt skitt. ÆSJ altså.

det kan være at det egentlig er synd på han altså om han bor ute eller noe lignende. Men det var like ekkelt uansett å sitte ved siden av han og krysse fingrene på at han ikke skulle bevege seg fordi da kom ble stanken verre...

*grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag har jeg laget et supert regneark greier i Excel med

mange ulike worksheets:

Budsjett for August til Desember

Regnskap for August til Desember

Budsjett/regnskapskontroll

Lønnsavregning

Skattetabelltrekk

Avregning for hvor mange dager og timer jeg må jobbe i måneden for å tjene det jeg vil netto i måneden.

Ååååh gud jeg er lei av tall nå.

Ringer det på døren nå og det er noen som teller til tre, da skriker jeg.

jeg mener det! Så nå skal jeg sette på deilig musikk og rydde littegrann før jeg setter meg ned med en smoothie og en tegneserie og venter på brødremedbånd, brødrebånd eller båndet med brødre.

tuddeluuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så snill du er da...... hmmf

tror du det er sunt å kun spise tre vanniser, en banan og en skive

på en dag?

har egentlig lyst på biff.

lyst og lov,

men råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ringer det på døren nå og det er noen som teller til tre, da skriker jeg.

:ler: Jeg ler meg skakk av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra for deg, Klips!

og *spytt* *spytt* (på dem som sier at jeg har dårlig humor og at jeg er barnslig)

Nå skal jeg bysselalle, så godnatta KG jenter og gutter, kvinner og menn, raringer og dere andre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Åssen var dette brødreblodet?

Jeg satt og pratet med Lionda og fikk følgelig ikke sett den.

Bra?

dorian :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...