Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hallå!

Nå er jeg hjemme fra hyttetur igjen. Orker ikke lese så mye nå, men jeg sier bare HEI jeg! Håper alt er bra med deg!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s
Jeg hopper tau nemlig fordi det er sunt.  

:) Jeg burde begynt å trene skjønner du, men det er så dyrt og jeg har ikke råd akkurat nå, pluss jeg orker ikke jogge fordi jeg føler jeg må lese på eksamen. (og fordi det er såå kjedelig)

Jeg hopper også hoppetau, løper i trapper og "går veldig fort mens jeg skravler med veninne" fordi jogging er gørr og det har ikke jeg heller tid til :wink: (Men jeg har ikke sånn fancy tau med telleverk. Burde jeg ha det? Virker det motiverende? Hvor mange hopp hopper du hver dag?)

*Embla løper inn i dagboken for å lese videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trett fra jobb ja. sovna med ein gong eg kom in dørå.

men no er eg oppstanden atter igjen.

fikset nettsiden min så den er helt ren og tom.

hadde putta så mye bilder og tull og ting og tang der, så fekk

trusselemail fra høyskolen om at eg burde slutte noko.

så eg sletta alt.

nå er det kun ein ny lita nettside igjen.

http://www.stud.aoa.hist.no/~nilsenw/

du er også velkommen at skrive helsning på

http://www.stud.aoa.hist.no/~nilsenw/tagsite.html

Kanhende eg burde sova no, men eg har ikkje lyst i sjela.

mm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nynorsken burde kanskje friskes opp?

Uansett, glemte å si at dorian: det var kos med ros,

care:det er koselig med carebears så det så var et kompliment,

angelyes:koselig du stakk innom og

embla: TO hilsener på¨en gang? går det ann? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Måtte titte innom hos deg og hilse på!

Synes det er hyggelig å få hilsen selv,så det er bare rett og rimelig at jeg gjengjelder. :blunke:

Ha en finfin søndag fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg er flink ikke sant:)

*glise*

jeg er ganske stolt av at jeg fikk den stakkars triste mannen til å blinke.

men jeg har ikke kommet på noen slutt ennå, også synes jeg synd på stakkarsen! uff, noen ideer.

fortellingen er som følger:

stakkars triste lille mannen som ikke har venner, titter i andre menneskers vinduer og misunner dem at de har hverandre. så ser han på månen og spør:om ingen vil være vennen hans, og månen syntes synd på han , kommer ned og sier at mannen skal finne sin venn om han går i tre dager og tre netter, SÅ går animasjonen i Loop, fordi jeg ikke har funnet på noe mer. ..

Så hva skal skje, tips noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for skylapper CeNedra!

*legger dem ved PC`en til KG bruk*

Venter spent på fortselse om mannen og månen! Sønnen på 14 har totalt tegneseriedilla og bråstoppet foran PC en når jeg var inne og så!

Ha en glitrende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg CeNedra -

takk for koselig besøk i dagboken min.

Nå har jeg tittet litt i din også, og sett litt på tegnefilmen din bl.a. Kjempemorsomt. Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nabo!!!

Koselig med besøk i dagboken ! Men det spørs om jeg klarer å skrive like bra som deg da!!

Skal i allefall innom her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan Mie, Mysan og Dixie, koselig dere stakk innom akkurat i tide for å få en kopp te.

*deler ut kopper med appelsin te til alle*

den er koffein-fri altså, sånt at dere ikke skal bli altfor hyper her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Historien om den onde kalkulator

Det var en gang en gal gal (og udødelig) kalkulatormaker som var den beste av sitt slag. Han lagde millioner på millioner med kalkulatorerer som han solgte til universiteter og høyskoler rundt omkring i verden. Siden han var så gal, og vi i disse dager kan bekjempe visse galskaper, tok han et par dusin piller hver dag for å bekjempe galskapen, men allikevel lager han en SYK SLEM KALKULATOR hvert 100 år. TEXAS BA II PLUS kalte han denne. For tre år siden var det akkurat 100 år siden sist djevelkalkulator ble laget...

Noen år gikk, uten at kalkulatoren ble kjøpt... Vanlige mennesker virket å ha en slags radar mot slike teite rare ting, så de kjøpte den ikke, og den ble liggende.....

MEN

I fjor høst skjedde det noe uvanlig.....

"En jente ved navn CeNedra ser på kalkulatorne som ligger på bokhandel disken, og føler en underlig dragning mot en av dem. Pent navn, tenker hun.. Texas BA II PLUS.... Hun plukker den opp og tar den med seg hjem.. Lite vet hun om at den om akkurat et år vil vise sin ondskap og bli tverr og vrang akkurat to dager før en viktig eksamen. I sin frustrasjon blir også hun like gal som kalkulatoren og mennesker fra hele verden over kan høre hennes aggresive hyling hver gang kalkulatoren er tverr"

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHRG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CeNedra!

Takk for besøk i dagboken min, synes alltid det er koselig når noen stikker innom å legger igjen en beskjed :D

Har ikke fått lønn ennå, så jeg har ikke fått kjøpt meg gullfisker ennå. Vet ikke helt hva de skal hete, har tenkt litt på Pebbles og BamBam, eller Sonny og Cher..

Har du noen forslag kanskje?

Synes du har en morsom dagbok :D

Klem fra jamie :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdags morgen!

Jeg er imponert over kreativiteten din!

Kikka på tegnefilmen din, så flink du er!!

*Kremt* jeg kan brodere jeg da.......

(noe jeg føler ikke akkurat er noe sammenlignet med dette)

Skal ta en racerunde i diverse dagbøker nå, så jeg vil bare ønske deg en flotters dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Onde Kalkulatormannen har laget ufyselige Texaskalkulatorer i årevis han!

Men jeg har gjennomskuet han!

Jeg skal bare kjøpe snille blå og rosa kalkulatorer på med stoore knotter som ikke skjønner ting som kvadratrot.

Bare + - x og :

Kanskje en liten %

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...