Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

God morgen.fordi nå er det morgen.og jeg begynner snart på jobb.burde vært forbudt mot å jobbe lørdager.det vil si.forbudt å jobbe, påbudt med lønn.

sambogutt ligger og sover i senga med sin deilige varme kropp som hvisker søte lokkende ord:koooooooooooom, eeeegenmeeeelding, koooooooom, soooooooov.

Må ha på meg ørepropper her jeg sitter så jeg ikke skal bli lokka ut på onde veier. burde hatt skylapper også. og en seng. en dyne . en pute. og ikke minst varm sambohud. vel.nå er jeg om mulig enda trøttere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei hei!

Ler meg fortsatt skakk av alt du skriver jeg og.. Jeg vil være som deg! :ler:

Moro på jobb i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig altså angeleyes! hadde forsåvidt en ganske grei jobb igår.

Ble så trøtt at jeg la meg kl 21 igår... HALLO! så tidlig på en lørdag? ja faktisk. det var meningen å sove en time, deretter dele litt vin med min kjære. men så sov vi til 2 og bestemte oss for å sove hele natten. så jeg har sovet altså i 12 TIMER!!!!!! Drømte masse herlige drømmer og det var utrolig deilig å sove så lenge!... lenge siden sist... er jo ikke vant til å jobbe hver dag jeg, så går glipp av litt søvn, kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann!

Har du sovet noe i dag eller? deilig å sove litt ekstra i ny og ne da.

Hva er det du jobber med forresten? Skyt meg om jeg har spurt om det før.. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heja angeleyes. jeg jobber her i trondheim jeg:)

usj.nå skal jeg til legen. bajs også. hater å gå til legen. rutinesjekk greier, pluss spørre om oppsamlede sykdomstegn(leggkrampe og diverse). føler emg alltid som en hypokonder når jeg går til legen. liksom angst mot at legen skal tro at jeg er hypokonder.... derfor pleide jeg før aldri gå til legen...

liksom... bronkitt:går ikke til legen fordi jeg føler at da er jeg hypokonder, "det er sikkert bare en liten forkjølelse,det går nok over"... VIPS to uker til og jeg har lungebetennelse og må AKUTT gå til legen. ... samme med blærebetennelse eller urinveisbetennelse, jeg hadde det i en-to måneder til jeg hadde kjempesmerter i ryggen(nyrene)... når jeg endelig dro til legen, sa dem at hadde jeg ikke kommet hadde jeg nok snart fått betennelse i nyrene.....(!)

Skummelt.

kanskje det er en tilstand... hypokonderfobi... eller bare enkel vanlig legefobi... vet ikke jeg... må iallfall stikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takkar. det gjekk heldigvis bra. legen var ikkje slem. hadde ein slem doktor før, ei skikkelig slem dama. Me kalla ho diktatordoktor. ho skreik og kjefta. går ikkje ann med såleis. så eg bytta. no har eg ein snill doktormann. jeje'

nynorsk humør idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei !

Ville bare stikke innom og takke for koselig hilsen i dagboken min !

Håper det går bra i den saken da, skjønner at du ikke har det helt lett med akkurat dette !

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare kunder i dag. menn med parykk for eksempel. helt tydelig parykk. det er vondt å ikke se direkte på parykker. som om øynene klistrer seg ufrivillig på parykker... og min stakkars påvirkelige hjerne tenker:

"er det en parykk?" :o, og

jeg kikker på hodet til kunden

"eller er det en hatt?", deretter

kikker jeg litt til på hodet til kunden

"eller er det bare skikkelig rart hår han har?" :roll:

så kikker jeg visst enda mer på hodet til kunden

"hei ikke se på parykken hans" :o

tenker jeg tilslutt og kikker raskt bort fra hodet til kunden og gjerne i gulvet.

"hvor i all verden skal jeg se da????",

jeg blir helt forvirret og oppfører meg som en surrekopp. sier rare ting og annet.

så går kunden tilslutt, og jeg kikker på hodet hans og undrer videre....

dagens store mysterium.....parykk eller rart hår?

vel idag var det minst 4 stykk som enten hadde sykelig rart hår eller parykk....

det verste er at man får aldri vite svaret!!!!!

hva kan en stakkars jente gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sjekka du om du fant noen binderser oppi sveisen på gubbene da?

Sløydlæreren min festa tupeen sin med binders han. Helt sant..Den bindersen var det vel ikke en sjel som klarte la være å legge merke til tror jeg.. :lol:

God natta og drøm søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi!! binders til å feste parykken??!!!! er det mulig??!!

tok nettopp en test av personlighet på nettet.(Hermet etter Klips)

og resultatet ble at jeg er en:

Innadvendt Planleggende Abstrakt Føler (IPAF)

vil du lese mer, gå hit.

synes det stemmer ganske bra jeg, men tror jeg er mer utadvent. kanskje mer midt på treet enn under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også fryktelig inadvendt.. men det stemmer bare i perioder.

Vanligvis er jeg særdeles utagerende.

Skravla går konstant.

Men noen ganger er jeg bare inadvendt også.

Kanskje jeg rett og slett er gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er ikke gal altså.

bare sammensatt av ulike deler.

jeg er også slik liksom, av og til veldig utadvent og andre ganger plutselig sjenert. det spørs jo på situasjonen og hvilkne folk som er der. Noen folk gjør at skilpadde-CeNedra bare er nødt til å gjemme hodet sitt og ikke dukke opp igjen før de er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine
Så da kjøpte jeg et hoppetau med tellefunskjon' date=' så jeg hopper noen ganger hver dag:)[/quote']

Et hoppetau med tellefunksjon??? Jøss, finnes det? :D

Det tror jeg at jeg skal kjøpe, men først må jeg ta en brystreduksjonsoperasjon ellers er jeg slått ihjel av muggene mine etter ETT hopp.

Fin dagbok - men som du ser så har jeg ikke kommet meg igjennom hele, bare til hoppetauet.

Sånn, nå skal jeg lese videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe, morsomt Zirine og koselig at du titter innom.

idag er sambo reist. reist bort for helgen. og jeg har ikke bestemt meg for

1.om jeg skal savne han hele helgen. (dvs se masse filmer og lage god mat og sukke iblant.) eller bare

2.ha det kjempemoro og nyte at jeg har leiligheten alene (dvs se masse filmer, lage god mat og sukke av glede. kanskje prompe en liten promp en gang i blant. om jeg har lyst. og siden ingen er der har det egentlig ikke skjedd)

Det ikke bare er han som er reist, men sånn ca akkurat alle jeg kjenner er borte. Enten så jobber de i andre byer/hjemsteder om sommeren, eller så har de reist på ferie.

Men, den alvorlige avgjørelsen får vente til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg anbefaler deg å kose deg glugg nå som du er alene. Jeg elsker å være hjemme alene (men liker ikke å sove alene). Har vært det i en uke og i kveld skal jeg drikke vin å rølpe på nett....Juhuuuu kos deg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm.. altså ja jeg skal kose meg.

men til nå har jeg bare ligget på verandaen lest masse tegneserier og spist is og drukket brus. etter sånn ca fire uker uten godteri og brus og god mat(dårlig ikviditet), føler jeg at nå er det nok. Så har bestemt meg for å spise absolutt alt jeg har lyst på idag. skal bli morsomt å se hva jeg klarer å bære med meg hjem av godsaker fra butikken....

vin kan jeg visst ikke drikke ikveld, da jeg må på jobb imorgen tidlig.

men har tenkt å kose meg med litervis av brus. men får rape meg ferdig i kveld da før jeg legger meg så ikke kundene mine imorgen får alle colarapene.

Jeg kan jo ikke drikke brus vettu... et lite glass og jeg raper som Homer Simpson. hehe, samboer synes det er morsomt(og kanskje litt flaut) at en liten jente som meg raper høyere enn han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...