Gå til innhold

CeNedras dagbok ting


CeNedra

Anbefalte innlegg

Får ikke til å rape av brus, jeg... :roll:

Ikke det at det er noe stort problem, da. :ler:

Hadde ikke noe annet å si, så da sa jeg bare det....

Måtte jo si noe, ikke sant?

Kan godt si noe mer, men vet ikke hvor interessant det ville vært.

Så da kan jeg like godt la vær....

Var egentlig ikke noe jeg ville........................

........utenom å se hvordan det sto til......

Ha en fin kveld, kullsyre eller ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan jo ikke drikke brus vettu... et lite glass og jeg raper som Homer Simpson. hehe, samboer synes det er morsomt(og kanskje litt flaut) at en liten jente som meg raper høyere enn han....

Datteren min raper som en full seiler på en brun bule. Og det på melk! Og hun er garantert mindre enn deg (65 cm sånn ca).

Ellers er jeg pliktoppfyllende innom for å spre solskinn og godt humør:

:ler: :blunke: :briller: :D :):lol::wink::sjarmor::tronderbart: :stortsmil: :kgsmil: :Hehe: :smile: :ler2::tunge1: :stortsmil: :kgblunk: :erter::kyss::Nikke::bigfoot::nisse::vinke::hoppe::engel: :blaruss: :pippi: :pirat: :rodruss: :kissfan: :smilejenta: :bursdag: (vi kan late som om du har bursdag)

og dessuten:

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, så mange hilsener bare til meg! koselig av dere jenter!

i kveld har jeg altså spist lasagne, gresk salat, litt chips og litt is. Samt drukket tre hjemmelagede smoothies med jordbær, appelsin og banan.

Samtidig har jeg sett fire dvd'er med Sopranos episoder. (*ære være bibliotekets gode smak*)

Så om jeg om en time eller to skulle få fantasier om at jeg er med i mafian og truer med slemme ting om dere ikke skriver i dagboka mi, så er det kanskje fordi jeg ikke tåler mye most frukt på en gang....

skal iallefall forsøke å sove nå, så jeg klarer å stå opp i tide imorgen... eller kanskje jeg bare skal se en episode av Sopranos til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Takk for den koselige hilsenen i dagboken min! :P

Skulle bare stikke innom i dagboken din og ønske deg en fortsatt fin helg.

Mange sommerklemmer fra Eowyn :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp!

Tenkte at nå var det på tide at jeg skrev en hilsen til deg etter at du har skrevet så hyggelige hilsener i min dagbok!

Kos deg med brus du og imponer samboeren din med kongeraper :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Hei, du! kjekt å stikke innom etter ferien og se at du fremdeles har den samme glade avataren.

Rød og fin.

Klem, Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hilsener Eowyn, Frk Doodad og Mie!! Koslig!!

Nå må jeg ta noen dagers KG pause, har snart en konte-eksamen og MÅÅÅÅÅ lese da høsten sneik seg altfor raskt innpå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det fredag. klokken er 17:26.og min studering går ikke som planlagt. jeg fikk lønning og sammen med den et begjær etter å lese noe annet enn studieting. dermed tok jeg på mine gamle og slitte platåsandaler i forvirringen over å dekning på bankkortet, og trasket til tegneseriebutikken. I en liten fornuftboble klarte jeg bare å kjøpe to tegneseriebøker og to vanlige bøker, og kavet meg deretter til biblioteket for å låne mer tegneserier.

Så nå kan dere gjette hva jeg har gjort i hele dag. Resultatet er iallefall at i hodet mitt surrer muterte eksfolk, samuraikaniner, søte små nerdemenn og eventyrmennesker. Hvordan skal jeg nå finne plass til statistikk og andre horrible fakta?

Hmm, jeg vet ikke jeg. Kanskje svaret ligger i en av mine gamle tegneserier? Mmm, jepp best jeg leser dem... Det gjemmer seg sikkert noen fornuftige svar i Sandman eller Leonora.

Vel,snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er leve lurt : å lese på eksamen for langsiktig lykke, eller lese tegneserier og spise is med banan, peanøtter og sjokoladebiter for kortvarig lykke?

Kanskje jeg dør imorgen, da er det vel lurest med kortvarig lykke altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

is med banan peanøtter sjokolade

er PLENTY glede for meg:)

takker for de kloke rådene Zirine og

så vet jeg hvem jeg skal klage til neste gang jeg møter på

badevekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dorian

Flink som kuttet kg mens du leste til eksamen.

Eller var det tegneserier? :ler:

Hva er dette faget, da? Statistikk?

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

økonomifag noe statistikk, mye analyse og enda litt mer likviditetsbudsjettering...... ikke spør engang................

Og ikke "leste", men "leser"

ergo der forsvant hele flinkhets-rosen din allikevel:) men det var hyggelig så lenge det varte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
er leve lurt : å lese på eksamen for langsiktig lykke, eller lese tegneserier og spise is med banan, peanøtter og sjokoladebiter for kortvarig lykke?  

Kanskje jeg dør imorgen, da er det vel lurest med kortvarig lykke altså...

Heeelt riktig tankegang !

Når er eksamen da ?

Jeg strøk på en eksamen jeg hadde 4 april og fikk heldigvis ta den opp igjen i begynnelsen av juni.

Nedsig å konte. Men det gikk bra på konten da.

Det regner jeg med det gjør for deg også. Is og sånn hjelper på konsentrasjonen har jeg hørt, et eller annet sted......

Godhelgklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei CeNedra...

Stikker bare kjapt hodet innom for å si tusen takk for koselig hilsen i dagboken min..

Håper du vil stikke innom flere ganger.. Alltid hyggelig å bli kjent med kjekke mennesker... :D

Du har så rett så rett i det du skrev i forrige innlegget ditt her... :ler:

Dessuten gjorde du så jeg fikk pokker så lyst på is... :lol: * Skusla løper ut i fryseren for å hente seg litt is*

Ha en kjempe fin helg og en fortsatt fin fredagskveld..

Klem fra Skusla! :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HildeKS og Skusla:) Alltid så koselig med hilsener:)

Nå har jeg laget en nettside. mm.. ok d, kanskje to.

men som vanlig er det ikke noe innhold, det bare ser fint ut... synes jeg iallefall:)

den ene er morsom:

http://www.stud.aoa.hist.no/~nilsenw/teacups.html

og den andre ok, men må fikses på..den er lagd av et utstillingsdokkehode og har et menneskehjerte som hatt:

http://www.stud.aoa.hist.no/~nilsenw/dollshead.html

kanskje siden burde vært hvit istedet for grå... ja, tror jeg må fikse

på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Så flink du er? :ler:

Den første var kulest.

Jeg har også mange slike rare ting som jeg ikke helt vet hva jeg skal med. Men det artige er jo å lage dem! :briller:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CeNedra.

Det der med carebear har jeg hørt om før i min sammenheng, men jeg lurer fremdeles på hva det har med meg å gjøre :blunke:

Ha en god helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...