DDuck Skrevet 30. april 2009 #501 Del Skrevet 30. april 2009 Så sinnsykt fine kaker Hadde du bodd nærmere hadde du blitt hyret til bryllupskakebaking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #502 Del Skrevet 1. mai 2009 Så sinnsykt fine kaker Hadde du bodd nærmere hadde du blitt hyret til bryllupskakebaking Så dumt for meg at dere ikke bor nærmere barteby da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #503 Del Skrevet 1. mai 2009 :danse: Jeg har blitt drukket ut. :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. mai 2009 #504 Del Skrevet 1. mai 2009 Fortell fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. mai 2009 #505 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja, få høre!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mai 2009 #506 Del Skrevet 1. mai 2009 Få høøøøøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #507 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Sånn, da er formen litt bedre, og jeg skal prøve å fortelle.. Jeg ble hentet av forloveren min kl 15.15, i den tro at det var søskenbarnet mitt som skulle komme på besøk. Søskenbarnet mitt kom hun også, og hadde med en annen kusine også. Jeg ble kledd opp i en hvit T-skjorte som det sto Æ E BRURA på framsiden og snart gift bak, og så fikk jeg ett "nydelig" slør lagd av en blondegardin på hodet. Så dro vi ut på kjøretur da, og første stopp var på Lazer X, der dukket den ene etter den andre opp, før vi dro inn å hadde en runde med lazer-X. Har aldri prøvd det før jeg, ,men gud så gøy det var. Etterpå var vi ut på ny kjøretur, og havnet hjem til min forlover. Der ble det dekket opp med ett kjempenydelig koldtbord og vi koste oss med den gode maten, da det ringte på døra. Der kom det inn noen som skulle lage musikkvideo av meg med de andre som duadua piker. Der ble det rigget opp ett karaokeanlegg, og det ble bare å stille seg opp for å synge. (gruer meg litt for å se den videoen da. Frykter at den blir vist i bryllupet.) Etterpå ble det fotografering av hele gjengen. Så satte vi oss tilbake ved spisebordet og det kom fram masse snop, og drikke. ( begynte å kjenne det litt da, for jeg starta jo kl 15.30 med å drikke) Så kom det fram en presang som jeg skulle pakke opp, der skulle jeg finne ut hvem den var fra, og fortelle historien som hørte med til den spesielle tingen som var inni pakke. Det ble mye latter og mange gode historier av dette. Vi lo og lo. Så tryllet forloveren min fram en gave fra hele gjengen, og det var ett gavekort fra hele gjengen hos frisøren jeg skal bruke på bryllupsdagen, det var overaskende og rørende. Etterpå ble det en del prating og latter før jeg dro hjem i halv tre tiden. En kjempefin kveld, med gode venner og ikke noe utdriting. Akkurat som jeg ville ha. Jeg hadde ett ønske for dagen jeg, og det var en vennefest og det fikk jeg. Synes mine venner fra forskjellige "gjenger" ble godt kjent med hverandre også og det er så fint med tanke på at de da kjenner hverandre litt i bryllupet. Jeg har så supre venner. !!! :hoppe: Endret 1. mai 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. mai 2009 #508 Del Skrevet 1. mai 2009 Å det hørtes koselig ut Åsså den søte gaven da Jeg skal drikkes ut i juni/juli.. Frykter at de drar meg med til Nordre, slik at jeg må finne på noe tull der.. Det blir nok litt som et utdritingslag tenker jeg.. Men pytt pytt.. Det går sikkert for den ene dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #509 Del Skrevet 1. mai 2009 Er du sikker på atu skal drikkes ut i Juni/juli? Jeg var sikker på at jeg skulle drikkes ut i Juni jeg også, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. mai 2009 #510 Del Skrevet 1. mai 2009 Så koselig utdrikningslag Akkurat sånn jeg vil ha det også, uten spesielt mye utdritning Vet ikke om jeg har deg på FB jeg... Ble så nysgjerrig på kakene dine nemlig Ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #511 Del Skrevet 1. mai 2009 Nå tror jeg vi er venner på facebook. Ja det var ett kjempefint utdrikningslag. Kunne ikke vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mai 2009 #512 Del Skrevet 1. mai 2009 Det var jo faktisk egentlig ganske tidlig å bli drukket ut Jeg tror ikke jeg blir drukket ut før i midten/slutten av juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Det passet meg egentlig ganske bra. Blir litt opptatt utover sommeren, så sånn sett var det supert, og så ble jeg tatt litt på sengen ettersom jeg trodde det skulle bli i Juni. Endret 1. mai 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. mai 2009 #514 Del Skrevet 1. mai 2009 Er du sikker på atu skal drikkes ut i Juni/juli? Jeg var sikker på at jeg skulle drikkes ut i Juni jeg også, men den gang ei. Ja, det er noe som skjer vær helg fremover, så det blir ikke før juni/juli. Tipper siste helgen i juni, eller første helgen i juli:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mai 2009 #515 Del Skrevet 2. mai 2009 Hørtes kjempekoselig ut Maye!! Jeg gruegleder meg til det er min tur, og lurer litt på når det kommer til å bli. Forloveren min reiser nemlig til USA 23 mai og kommer hjem 14 juni, så det må være enten 9 eller 16 mai, eller 20 eller 27 juni. Ikke så mange helger å velge i lenger.... Jeg har forresten også lyst til å se kaker... Håper du har en fantasktisk lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mai 2009 #516 Del Skrevet 2. mai 2009 Kjempefine kaker Maye!! Det er vel ingen overraskelse at jeg likte dragen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. mai 2009 #517 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg må gifte meg en gang til, jeg. Så du kan lage kaka. Fy søren så flink du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #518 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Så snille dere er da. Gøy at dere liker kakene mine. plingo: JA til å gifte deg en gang til :hoppe: Men da må du ta flere bilder med de støvlene. Jeg bare elsker det bildet!! Lager gjerne kake jeg. Endret 3. mai 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. mai 2009 #519 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Så snille dere er da. Gøy at dere liker kakene mine. plingo: JA til å gifte deg en gang til :hoppe: Men da må du ta flere bilder med de støvlene. Jeg bare elsker det bildet!! Lager gjerne kake jeg. Støvler er obligatorisk under brudekjole. Jeg drømte om deg i natt. Eller.. jeg drømte at jeg kjørte forbi et ridesenter og at du hadde en egen hestetrasportvogn som sto der. Og så skulle jeg plutselig gifte meg på nytt. I stua til mamma og pappa. Hehe. Det var et kaotisk bryllup, med teip på skoene og det meste som kunne gå galt. Og så var det plutselig ikke et ordentlig bryllup likevel. Rar drøm. Endret 3. mai 2009 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. mai 2009 #520 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg kunne ikke vært mere enig med de andre, du er jo den konditoren Kjempeflink er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå