Minttu Skrevet 15. august 2009 #781 Del Skrevet 15. august 2009 Snikleser her! Tittet innom og oppdaget at det er idag du skal gifte deg!! Så da må jeg jo bare si; Lykke til og gratulerer så mye! Snart er du fru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. august 2009 #782 Del Skrevet 15. august 2009 Hei har ikke vært innom her før, men har sett deg i andre dagbøker!! å så så jeg at idag er den store dagen deres så da titter jeg innom og legger igjen en stooor gratulasjon og ønsker dere en flott dag nyt dagen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. august 2009 #783 Del Skrevet 15. august 2009 Hei har ikke vært innom her før, men har sett deg i andre dagbøker!! å så så jeg at idag er den store dagen deres så da titter jeg innom og legger igjen en stooor gratulasjon og ønsker dere en flott dag nyt dagen :rødme: Samme her! Ønsker dere en helt fantastisk dag! Håper den bli akkurat som du har drømt om! Nyt den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. august 2009 #784 Del Skrevet 15. august 2009 Nei, den ligger på nettet Kan sende deg PM jeg Kan du sende til meg også? Nå skal jeg pusse tennene og så skal jeg i vielsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. august 2009 #785 Del Skrevet 15. august 2009 Heldige MY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. august 2009 #786 Del Skrevet 15. august 2009 Gratulerer nå er du frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. august 2009 #787 Del Skrevet 15. august 2009 Gratulerer så masse!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. august 2009 #788 Del Skrevet 15. august 2009 Håper dere har en fantastisk dag! Gratulerer så mye. :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. august 2009 #789 Del Skrevet 15. august 2009 :strix: Fine brura. Vakker og rørt. Jeg fikk frysninger da du kom inn. Og så hadde jeg store problemer med å holde tårene tilbake da solisten sang "you'll never walk alone" som en overraskelse til mannen din (for det var vel en overraskelse?). Jeg legger ut et bilde i KG-gruppa, (men jeg tror nok mange andre tok mange bilder som var finere.) :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. august 2009 #790 Del Skrevet 15. august 2009 :rødme: :rødme: Gratulerer så mye som nygift Maye!!! :rødme: :rødme: Håper dere har det helt fantastisk, og at dagen er alt dere har drømt om og enda litt til! (og så håper jeg dere har bedre vær enn vi har i Oslo i dag, her hadde det vært litt kjipt å arrangere bryllup i dag!! ) Ha en fantastisk kveld og natt som kone!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. august 2009 #791 Del Skrevet 16. august 2009 Gratulerer så masse som nygift, kjære maye Håper du hadde en aldeles herlig dag i går, og at den første dagen, samt de resterende dager som gift med din kjære blir lykkelige og fulle av solkskinn Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. august 2009 #792 Del Skrevet 16. august 2009 Gratulerer så mye med bryllupsdagen 15.08.09!! Så herlig å være fru... :rødme: Stooor PS: Gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 16. august 2009 Forfatter #793 Del Skrevet 16. august 2009 Tusen tusen takk alle sammen. det er flott å være gift. Kommer med referat senere. Må rydde ut det siste fra bilene, og så tror jeg jeg finner senga mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2009 #794 Del Skrevet 17. august 2009 Gratulerer så mye!! Du var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. august 2009 #795 Del Skrevet 18. august 2009 Så fine bilder du hadde lagt ut på FB Kaka så utrolig god ut og du var så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2009 #796 Del Skrevet 19. august 2009 Du, jeg lurte på noe som ikke er bryllupsrelatert, hvis det er greit.. Var det du som snakka om Patriotene for leeeenge siden? Nå har jeg nemlig sendt innmeldingsskjema, så nå får vi se hva som skjer! Håper du nyter hvetebrødsdagene og alle gode minner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. august 2009 #797 Del Skrevet 21. august 2009 Du var nydelig Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. august 2009 #798 Del Skrevet 28. august 2009 Så mye koslige bilder på fb :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. august 2009 #799 Del Skrevet 29. august 2009 Venter på referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. september 2009 #800 Del Skrevet 7. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå