Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Flott tandembilde av dere tre. :)

Tusen takk :)

Herlige bilder Linn! :klem:

Tusen takk... :sjenert:

Så flotte bilder!!! Utruleg stilig bærebilde! Eg har ikkje prøvd begge samtidig i bæretøy enno, men vart litt inspirert no. *fnis*

Åh, gjett om eg kjenner meg igjen! Vi har fått ei jente som "aldri" søv (det luktar kolikk, men vi orkar ikkje stresse oss opp foreløpig, og avventar situasjonen), men som heldigvis roar seg i bæretøy, så her er minsten klistra på ein av oss halve dagen - men størsten spring rundt og rotar... :ler:

Her har me blitt litt betre kjent, og komt oss litt meir inn i det å ha bitteliten baby igjen.. Skjønar litt meir av kvifor ho grin og slikt. Veldig greitt! Håpar de finn ut av ting med minsta og at det ordnar seg med magen hennar! :klemmer:

Takk for bildeskryt!

God helg Linn :klem:

Takk for det, helga var heilt topp! Håpar veka di blir super! :klemmer:

Hihi, pønker! :fnise:

Tøft!

Ble det til at dere var på korkonserten?

Pønker?

Nei, me kom oss ikkje avgarde.. Skal eg vera ærleg, så gløymte eg det... :sjenert:

Var det varmt med tandembæring?

Nei, var ikkje så gale. Men så var ikkje H på imeir enn maks ti min... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og vesla er tidleg oppe i dag. Har henne på fanget her og merkar at ho begynnar å bli utolmodig.

Me har visst blitt litt småforkjøla både ho og eg, ho hostar litt sånn smått og eg har litt vondt i halsen.

I helga har me vore hos mampap. Kosa oss masse! Dei var såååå glade for å få besøk! :-D

Hamna i kø ut av Bergen på fredag, festleg.. Mannen drog frå jobb kl halv fem og var ikkje heima før klokka var nesten seks. Så drog me herifrå halv sju og var framme ni. Brukte tre kvarter lengre tid begge gongar...

Skriv meir seinare... :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, med den sveisen... ;)

Åååå, såg ikkje noko rart med sveisen hennar, eg.. Det er sånn sveis ho har, berre. Så eg ser meg sikkert blind på det - ser det sikkert om nokre år... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er H i barnehagen igjen. I går var han heima og fekk sova ut etter helga. Og det trur eg han trengte, for eg måtte vekka han kl 10:30!!! :overrasket:

I tillegg sov han føremiddagslur i to timar...! Og la seg fint til å sova kl sju på kvelden som vanleg. Måtte vekka han litt før sju i dag tidleg, for at han og pappaen skulle rekka barnehage og jobb. Var det nokon som sa "godt sovehjarte"? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, såg ikkje noko rart med sveisen hennar, eg.. Det er sånn sveis ho har, berre. Så eg ser meg sikkert blind på det - ser det sikkert om nokre år... :ler:

Hun hadde litt pønkersveis. ;) Utrolig søtt, spør du meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, me får sjå på det ;)

Eg hengte opp mørkeblå tjukke gardiner på gjesterommet i går... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, for marken våkner kjempe tidlig om jeg glemmer å lukke døra hans helt inntil, for da kommer morgensolen inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt heile kvelden på å oppdatera bloggen. Er ferdig med februar, mars og april. Det tek si tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsov oss. Sjokk, når ein sit oppe halve natta med kvar si datamaskin først og så ligg og skravlar ettter at ein har lagt seg... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E sit på fanget mitt og plutseleg hiv etter pusten. Latter!! Berre utan lyd. Så gøy! :ler:

Høyrte det første gong på lørdag

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...