Saeria Skrevet 17. juni 2008 #201 Del Skrevet 17. juni 2008 Skjønne jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. juni 2008 #202 Del Skrevet 17. juni 2008 Såå skjønn Har blitt 'stor' siden jeg så henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. juni 2008 #203 Del Skrevet 17. juni 2008 Hun har blitt stor ja! Det er jo direkte lenge siden vi så henne skjønner jeg, når hun har rukket å bli sånn "stor jente" allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #204 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja, str 50-kleda er pakka vekk for lenge sidan, no er det mest 62 ho brukar, og litt 56 innimellom. Tek snart igjen broren, han brukar 80 og 86... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. juni 2008 #205 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja, str 50-kleda er pakka vekk for lenge sidan, no er det mest 62 ho brukar, og litt 56 innimellom. Tek snart igjen broren, han brukar 80 og 86... Samme som her det jo Noe i str 56 passer enda. Men hvis jeg skal få brukt alt, tror jeg vi må over på bare 62 snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. juni 2008 #206 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvor i all verden i genmiksen mellom deg og din mann har dere klart å finne gener til ei jente som vokser ut av klærene sine så fort? Men koselig da, at lillejenta allerede er blitt så stor. Vi må prøve å få til å besøke dere en dag, så fort som tida går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #207 Del Skrevet 17. juni 2008 Du kan så sei... Men eg var ein ganske så stor baby... Og pappaen min er jo 1,80 høg, kan vera ho slektar på morfaren sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. juni 2008 #208 Del Skrevet 17. juni 2008 Henta noen gener fra morfar ja, der er nok forklaringa Morfar-gener er vel populære de, noe sier meg at min far kommer til å finne mange av sine gener i lillegutt, enten de er der eller ei... ja, han mener jo nemlig at barn fint kan arve trekk fra ham siden han er fadder til barnets mor, f.eks, så da skulle det vel bare mangle at ikke barnebarnet hans selvsagt arver både det ene og det andre fra ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #209 Del Skrevet 17. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 17. juni 2008 #210 Del Skrevet 17. juni 2008 Godt å se at hun vokser så bra da. Tyder jo på trivsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 17. juni 2008 Åh, eg må jo visa actionbilde av tandembæring også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #212 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei på deg ¤bella¤! Ja, det er bra ho veks! Eg vog henne på fredag forresten, 4635 gram! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. juni 2008 #213 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Så kult med tandembæring da Endret 17. juni 2008 av ~Capricorn~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. juni 2008 #214 Del Skrevet 17. juni 2008 Wow, tandembæring så kult ut! (og litt tungt da...) Der koser dere dere nok alle tre, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. juni 2008 #215 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er spent på hva A veier nå. Ser godt at hun har lagt på seg. Sist veiing var 19.mai, og da var hun 5110 gram. Skal på kontroll igjen neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #216 Del Skrevet 17. juni 2008 Eg koste meg iallefall veldig, med begge skjønningane tett inntil meg, E hadde det fint på magen, medan H var litt utolmodig på ryggen. Han ville heller nedog springa... Ja,blir spennande å sjå kor mykje ho veg no Capri! Det er lov å stikke innom helsestasjonen berre for å stilla nysgjerrigheten, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 18. juni 2008 Har begge heima i dag. Då H stod opp hadde han eit opphovna auga med fire utslettsprikkar på og rundt. Sannsynligvis insektsbet, for det forsvann rimeleg fort etter at han stod opp. Men då var pappaen allereie på veg til jobb, så H vart heima med meg og Putlo. Me har vore på leikeplassen med naboen, koseleg for gutane å leika litt og mammaene å skravla litt. No søv begge elsklingane mine, så eg prøver å få rydda litt. Utruleg kor masse ein så liten pode klarar å rota. Dessutan er det ikkje så lett å få gjort noko som helst med E som søv så lett. Ho vil helst ha meg ved sida av seg heile tida. Skulle tru ho sensa at eg reiste meg for å gjera noko fornuftig, for då våknar ho med ein gong... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2008 #218 Del Skrevet 18. juni 2008 Flott tandembilde av dere tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juni 2008 #219 Del Skrevet 18. juni 2008 Herlige bilder Linn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 18. juni 2008 #220 Del Skrevet 18. juni 2008 Så flotte bilder!!! Utruleg stilig bærebilde! Eg har ikkje prøvd begge samtidig i bæretøy enno, men vart litt inspirert no. *fnis* Utruleg kor masse ein så liten pode klarar å rota. Dessutan er det ikkje så lett å få gjort noko som helst med E som søv så lett. Ho vil helst ha meg ved sida av seg heile tida. Skulle tru ho sensa at eg reiste meg for å gjera noko fornuftig, for då våknar ho med ein gong... Åh, gjett om eg kjenner meg igjen! Vi har fått ei jente som "aldri" søv (det luktar kolikk, men vi orkar ikkje stresse oss opp foreløpig, og avventar situasjonen), men som heldigvis roar seg i bæretøy, så her er minsten klistra på ein av oss halve dagen - men størsten spring rundt og rotar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå