loffen Skrevet 18. september 2008 #421 Del Skrevet 18. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 22. september 2008 Forfatter #422 Del Skrevet 22. september 2008 til alle som har vært innom. JEg har ikke glemt dere, selv om det kan virke sånn. Det som er er at hverdagen ble mye travlere enn jeg hadde forestilt meg. Jobb, jeg jobber fortsattt mer enn jeg egentlig skal, men stortrives med jobben min. Vi har begynt å være sosiale på fritiden også. Snuppa med sine ting, skole, lekser, ridning, og så har hun begynt på håndball. Og så tar mini masse tid. Han har blitt en ordentlig røver. Kan ikke gå fra han i 2 sekunder en gang legre, før han har gjort en eller annen rampestrek. Eneste som en kan "trøste" seg med, er at hvis han blir stille, så gjør han noe han ikke skal. Men han er skjønn. Så hverdagen flyr. Jeg har sagt mange ganger at jeg skal prøve å bli flinkere, men nå tør jeg ikke love noe lengre. JEg håper at dere som har vært innom også har det bra. Snakkes kanskje brått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. september 2008 #423 Del Skrevet 22. september 2008 MALLE..!!! Så godt å høre fra deg... Tusen takk!!! Ta godt vare på deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. september 2008 #424 Del Skrevet 22. september 2008 Så koselig å høre fra deg! Synes det høres fryktelig travelt ut hos deg. Ikke glem å sette av tid til bare deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 23. september 2008 #425 Del Skrevet 23. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. september 2008 #426 Del Skrevet 23. september 2008 Heisann! Endelig et livstegn fra deg igjen Malle. Høres jo ut som du har fine dager, selv om de er travle. Du får ta vare på deg selv. Også vet du hvor du finner oss hvis du trenger oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. september 2008 #427 Del Skrevet 24. september 2008 Endelig var Malle innom Ta vare på deg selv også innimellom alt det andre, det er til beste for dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. september 2008 #428 Del Skrevet 28. september 2008 God morgen! Håper du fremdeles har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. oktober 2008 #429 Del Skrevet 2. oktober 2008 MALLE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2008 #430 Del Skrevet 3. oktober 2008 God helg til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #431 Del Skrevet 5. oktober 2008 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. oktober 2008 #432 Del Skrevet 6. oktober 2008 *Innom med en mandags- * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #433 Del Skrevet 24. oktober 2008 En Stor til de som har vært innom. Jeg er ikke veldig flink til å være her mer. Er nesten aldri på nett lenger heller. Jeg har funnet ut at jeg kan bruke mob til å sjekke mail, og lese nyheter. Og med en veldig aktiv 1-åring i huset er det vanskelig å finne tid. Samtidig med jobb og følge opp snuppa. Og ta seg av henne og hennes gleder og bekymringer. Men i dag er jeg flink dsa. Blir ikke noen oppdateringer i de andre dagbøkene. Det får jeg prøve å ta igjen seinere. Her går livet sin vante gang. Snuppa skal på skole, ridning, håndball og gjøre lekser. Mini er i barnehage og stortrives. Han kjeder seg faktisk når han må være hjemme mer enn over helga. Prøver å ha han hjemme dersom jeg har fri. Ellers har han akkurat vært skjev igjen. Det går med en 5-6 ukers mellomrom. Men nå skal vi prøve å bytte sykehus. Får håpe de kan finne ut noe ett annet sted. Han har fortsatt ikke begynt å gå. er nok noe forsinka i utvikling grunnet nakken og ryggen. Ellers er alt veldig bra. Nå må jeg rase på jobb. Stikker kanskje innom igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. oktober 2008 #434 Del Skrevet 24. oktober 2008 MALLE!!! Så godt å se deg igjen! Synd med minsten og ryggen hans. Får indelig håpe at noen finner ut av hva det er med han.. Kos deg med familien i helgen! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2008 #435 Del Skrevet 24. oktober 2008 Koselig å høre ra deg! Men nå må de da klare å finne ut hva det er med minsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #436 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. oktober 2008 #437 Del Skrevet 24. oktober 2008 Koselig å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. oktober 2008 #438 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. oktober 2008 #439 Del Skrevet 26. oktober 2008 Malle Så koselig at du stakk innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 23. desember 2008 #440 Del Skrevet 23. desember 2008 Håper alt er bra med deg og dine, Malle! GOD JUL til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå