Gå til innhold

Malles nye rotekrok


malle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

God helg Malle! :klem:

Takk i lige måte, Loffen! :klemmer:

Til resten av gjengen: Dere er ikke rektige for fem flate øre....! :skratte:

Nå har vi akkurat( for noen timer siden) hatt en utrolig koselig feiring av sambo og broren hans. De ble henholdsvis 40 og 30 år gamle. Det var veldig koselig. Og nå er jeg så f... som jeg ikke har vært på flere år. Heldigvis er ikke ungene hjemme. Sambo ba venninna mi og mannen til feiringa si i kveld, de skal overnatte. Venninna mi og jeg har sitti oppe til nå! og skravla og drikke rødvin og kosa oss masse. Det trengte jeg nå kjenner jeg. HAr ikke kost meg sånn på lenge. Det eneste er at jeg må stadig vekk rette her, bruker utrolig lang tid på å skrive dette innlegget :fnise:

Så nå er det natta. Skal prøve å komme innom en tur i løpet av søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal prøve å komme innom en tur i løpet av søndagen.

Hvilken søndag..?? :klø:

:fnise:

Håper du har det bra, Malle.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da er det kanskje tid for en liten oppdatering igjen. Det har blitt lite i det siste. Har vært mye på jobb, og når jeg kommer hjem er jeg helt skutt. Er ikke vant med å jobbe enda.

Formen på søndag var ikke bra. JEg var kjempesliten. Våkna jo etter 4,5 timers søvn. Det satt lenge i!Og så ble det nok litt mye rødvin.

På tirsdag fikk jeg en lei beskjed på jobb. Onkelen til sambo døde hjemme i senga si natt til tirsdag. Det var helt uvirkelig. Han var her nede på festen som vi hadde i helga, og vi koste oss veldig. Han sa det på søndag og, at det hadde vært veldig koselig. Og da var han frisk og rask. Så kom beskjeden på tirsdag da, om at han døde hjemme i senga si natt til tirsdag. Det ble konstatert hjertesvikt. Han ble 70 år.

I dag har vi vært å bestillt briller til minsten.

Det blir spennende. Men det virka som om han godtok de veldig fort når vi var og prøvde. Så jeg satser på at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende med brillene til minsten da. Snuppa har drar av seg solbrillene med en gang hvis vi tar på henne det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...