Gå til innhold

Malles nye rotekrok


malle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir spennende med brillene til minsten da. Snuppa har drar av seg solbrillene med en gang hvis vi tar på henne det :fnise:

Minsten hadde på solbriller i går. Gikk faktisk bra. Dro i de ett par ganger, men så var det greit. Så det er jo håp for briller også.

Innom med en :klem:

:klemmer:

Innom med en :klemmer: jeg også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke så mye jeg er innom her for tiden. Mën tenkte jeg måtte bare inn en liten tur nå. Her skjer det lite. Har nevø på besøk, og venter på torsdag da vi skal i begravelse. Men utenom det skjer det lite. Men det er fint vær da. Skal ut og kose meg litt etterpå på verandaen, bare minsten sovner.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere vanlige solbriller eller baby-bans? Nevøen min hadde sånne og det gikk kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmf...

Jeg falt tilbake til en gammel slager...

Jeg var dum nok til å prøve :klaske:

Husker heldigvis ikke hvor den linken stod. :fnise:

Fatter ikke at dere greier mer enn level 1! :ler:

Forsøker å overse - fikk heldigvis ikke opp den Annie linket til!

:klemmer::klem: til Malle - lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:klemmer: til alle som har vært innom.

Jeg har vært innom og lest noe innimellom, men er langt fra oppdatert. Av grunner som jeg ikke vil komme inn på her, følte jeg at jeg måtte ta en Kg pause. Har blitt litt mye for meg nå tror jeg, så jeg kan ikke love at jeg kommer til å være her så mye framover heller. Også begynner jeg jo å jobbe vanlig igjen til søndag. Eller, vanlig og vanlig fru Blom. 100% ut mnd og så blir det vanlig med mine 80%. Må bare stille opp litt ekstra nå i sommerrushet. Men skal prøve å komme innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...