Gå til innhold

Malles nye rotekrok


malle

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

:tree:

:nissegutt: Bare på en liten rundtur for å ønske deg og dine :nissegutt:

en fin og fredelig jul!

:klemmer:

Tusen takk til dere begge to. Godt nytt år til dere begge. :klemmer:

Upps glemte sitatet til Ugla. og vet ikke helt hvordan jeg klipper det inn. MEn skulle ha med deg her og Ugla :klem:

Dette var vel ikke akkurat den slutten på det gamle og begynnelsen på det nye året jeg ønsket at det skulle bli. Jeg hadde store ambisjoner om å være her myyyye i jula. Men rett som det var, søndag før jul, så fikk jeg feber og lå nesten rett ut i 2 dager. Og når jeg ble feberfri, fikk sambo feber og lå rett ut på julaften og 1. dag. Vi følte oss rel. "greie" i noen dager. Men rett som det var igjen, så fikk mini og snuppa feber, mini helt oppe i 40.7 og snuppa 40.5, natt til lillenyttårsaften.På ettermiddagen, når jeg kom hjem fra jobb, hadde jeg feber og, og ble dårligere utover nyttårsaften. Men jeg dro på jobb for det. Etter noen timer på jobb fikk jeg tlf fra sambo: Er det lenge til du kommer, jeg har 39 i feber.Så da lå vi rett ut da og. Og nå tok det lengre tid å komme seg. Snuppa og jeg hadde vår føsrte feberfrie sag på søndag som var. Mini sin første feberfrie dag i dag. Og sambo har vært feberfri noen dager lengre, men han var plaget av kvalme i tillegg. Helt utrolig. At alle 4 skulle bli syke på likt. Og så dårlige....

Men nå er vi bedre. Og det beste av alt. Mini har ikke vært skakk på 13 uker. (bank i bordet)

Vel nok om oss her. Håper at de som måtte stikke innom ihvertfall er friske og ønsker alle ett godt nytt år.

Endret av malle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med en oppdatering fra deg, Malle!

Kjedelig med så mye sykdom i ferien, får håpe dere har fått deres kvote for i år nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg og Kamela! Det virker heldigvis sånn til nå. I dag skal jeg bare sløve. Leser den første boka til Liza Marklund. Tenkte jeg skal synke dypt ned i sofaen og lese mens mini sover. Må en tur på butikken for å handle litt. Men da tar jeg med mini. Greit å aktivere han med litt, og i tillegg så gjør vi noe vi sjelden gjør. Stort sett handler jeg aleine. Han blir vel ikke veldig aktivert på butikken, men han er så sosial av seg at han synes det er gøy å lomme dit hvor det er litt andre mennesker.

Ha en god dag, de som måtte stikke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med livstegn fra deg igjen. :klemmer:

Leit at dere har vært så mye syke. Men fryktelig gledelig at Mini ikke er skakk lenger. Håper at det varer resten av livet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med livstegn fra deg igjen. :klemmer:

Leit at dere har vært så mye syke. Men fryktelig gledelig at Mini ikke er skakk lenger. Håper at det varer resten av livet. :klemmer:

:klemmer: til deg og. Nå er vi i hvertfall friske igjen. Det erveldet som følger med å ha en liten en i barnehage. Mini ble skakk igjen denne uka, men vi har tydeligvisvært hos kiropraktoren før det blefor ille,for nå er han fin igjen. Men ellers er alt bra. Håper at det er det med deg og.

Vi pleier også å legge inn ett butikkbesøk når dagen ellers ikke består av mye for skjønningen :ler:

Kjekt å finne på litt når det er en ellers stille dag ja.

Håper du har fått hentet deg litt inn igjen etter all sykdommen og får kost deg med Mini :)

Nå koser mini og jeg oss masse. Sambo er på tur med jobben, og snuppa er på hyttetur. Og vi storkoser oss hjemme aleine. Helt nydelig.

Liten oppdatering. Som tidligere nevnt, mini og jeg storkoser oss. Det er litt snø her, fryktelig våt, men det er ihvertfall hvitt på bakken.

Nå skal jeg prøve å være litt flink med husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Upps glemte sitatet til Ugla. og vet ikke helt hvordan jeg klipper det inn. MEn skulle ha med deg her og Ugla :klem:

Takk, malle!

Godt å se du har vært innom igjen... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne.Nesten så jeg ikke fant frem her. alt var helt nytt. Her flyr dagene. Har mer enn nok med barn, jobb og hus. Og ikke minst kjøring hit og dit. Men detervel sånn det er å være arbeidene mamma?

Vi har det stort sett bra. Merker at vi har en ungdom i huset som nærmer seg med stormskritt puberteten. Hun kan ganske ofte være ganske ufordragelig. men også snill og grei. Vi har det i hvertfall bra alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...