Gå til innhold

Malles nye rotekrok


malle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å se deg her Malle. Du er savnet. :klemmer:

Takk for det InLove. Og tusen takk for koselig mail. :klemmer:

:kose:

:klemmer:

:klem:

:klemmer:

:kose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag er over og jeg er fortsatt ikke oppdatert. Hadde tenkt å sette meg ned tidligere i dag, og prøve å oppdatere meg noe, men med en sønn som våkna 04.30 i går og 05.30 i dag, så måtte jeg benytte sjansen når han sov, til å sove litt jeg og. Er helt skutt i dag. Får prøve å ta den oppdateringa seinere.

Nå har vinden løya litt her, så nå skal jeg gå en liten tur med hunden min tenkte jeg. Og så er det vel køya etterpå kanskje?

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MALLE!!! :klem: Du er virkelig savnet, og om det blir for mye pc og KG, så finnes jeg på telefon, sms. :kose: Håper vi får til et treff i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MALLE!!! :klem: Du er virkelig savnet, og om det blir for mye pc og KG, så finnes jeg på telefon, sms. :kose: Håper vi får til et treff i sommer :)

:klemmer: Annie!

Det hadde vært koselig med treff, og jeg nevnte jo på det i bloggen din. Må prøve å få til det, men først må vi få reparert bilene. Nå er det ingen av de som går noe særlig. Jeg har jo skrivi om Audien før. Nå er det girkassa som er gåen. Det er rett og slett en ordentlig drittbil. I løpet av de 2 årene som vi har hatt den, har vi måttet bytte dieselpumpa, motor og nå må vi overhale girkassa. Vi har hatt reparasjoner på den for over 100 000 kr nå. SÅ nå har vi ikke råd til å kvitte oss med den. Taper for mye penger. Og nå er jo det meste skiftet/reparert, sånn at nå har vi jo nesten ny bil. Og den andre begynner å bli så gammel at der er det slitedeler som må byttes, så bare vi får ordna den, så vil jeg prøve å få til å treffe dere. Jeg liker nemlig ikke å kjøre den andre, den er så stor. Så jeg må nok vente på bilen min.

Planer for i dag er å flytte mini på eget rom. Nå er jeg lei av å ikke få lese på senga. Den siste mnd har jeg stort sett sovna på sofaen, for jeg vil jo gjerne lese litt før jeg sovner da. Han fyller 1 år til uka, så det er jo på tide da.

Og så må jeg prøve å benytte sjansen til å være litt ute i sola. Det er ikke meldt noe særlig vind i dag, så da kanskje det går an å sitte litt på verandaen.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at du er innom igjen, Malle!

Sikkert smart å flytte mini på eget rom, slitsomt å skulle ta hensyn til sånne små, og dessuten tror jeg også de sover bedre og lenger når de får eget rom.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg her! :klemmer:

Lese på senga er et must. Det går sikkert fint å flytte Mini på eget rom nå. :)

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEITE bilen!! :kjefte:

Håper du får en nydelig helg, regner med at det blir godt å få minsten over på eget rom :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har blitt litt mye for meg nå tror jeg, så jeg kan ikke love at jeg kommer til å være her så mye framover heller. Også begynner jeg jo å jobbe vanlig igjen til søndag. Eller, vanlig og vanlig fru Blom. 100% ut mnd og så blir det vanlig med mine 80%. Må bare stille opp litt ekstra nå i sommerrushet. Men skal prøve å komme innom.

MALLE! :klem:

HUSK at du skal ta vare på deg selv også, Malle!!

*..sier Ugla med streng stemme..*

:klemmer:

Ønsker deg en fortsatt fin sommer.... :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...