Gå til innhold

Vimsevips og Ordensmannen 7.august 2004


Vimsevips

Anbefalte innlegg

Tusen takk, Miracle3

Og det ser ut til at løsningen er å ha ho i stor seng, for ho sovna uten en lyd i går kveld også, og sov frem til 6:00. Da gikk Ordensmannen inn til henne, og når ho så ham, hadde ho smilt, vinka, og sovna igjen :o For så å sove til 7:30.

Utrolig hvor deilig det er å sove en hele natta..

Ellers så jeg den fine kjolen i går også. Lurer fryktelig på om jeg skal ta sjansen på å kjøpe den, men det hadde vært så kjipt om ho drukna i den..

Så akkurat nå skulle jeg ønske ho ikke var så liten, bruker fortsatt 68, og den kjolen var fra 2år.. Har liksom mine tvil på at ho skal vokse fra 68 til 92 på et år.. Ja, ja vi får se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vimsevips!

Nå har jeg lest meg gjennom hele dagboka di, det var jammen koselig! Dere gifter dere ei uke etter oss, og jeg må si du har kommet mye lenger i planleggingen enn vi har...

Fortsett sånn, så får dere et kjempebryllup! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :D

Nå er det lenge siden jeg var innom, men her er jeg igjen.

Hvordan går det med syingen? Har du stoffet klart nå? Jeg er kjempespent på resultatet... Det kommer sikkert til å bli kjempefint!!! :)

I dag var jeg innom og pratet med en som skal tegne mønster til meg hvis jeg ikke finner noe på nettet. Jeg tror jo ikke det egentlig blir noe problem, da, etter alle tipsene jeg fikk av deg, men det er greit å ha noe i bakhånd... Det hun sa var at det kunne jo bli et problem med mage og bryster, siden jeg har termin i begynnelsen av november og sydama skal begynne å sy i februar.... Det kan jo hende at pupper og mage er litt større da enn i august neste år! Vi må nok finne en løsning som gjør det mulig å sy litt inn eller ut etter hvert. Hun trenger vel forhåpentlig vis ikke å starte med å sy disse to stedene heller... :-?

Innbydelsene deres hørtes ut som de kunne bli veldig fine. Jeg har bare tenkt litt på dem enda. Samboeren din høres ut til å være litt mer aktiv i planleggingen enn min er. Jeg får nok bare komme med noen forslag, så har han helt sikkert meninger!!

Kos deg videre med planleggingen og fortsett å sove godt om natta!!! :P

Klem Joli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig velkomsthilsen i dagboka mi! :D Er visst bare oss to i gruppa vår ser jeg! *vinker til naboen* :P Lykke til med forberedelsene i månedene som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

koselig å møte deg og takk for en kjempekoselig kveld!!!! gleder meg til neste gang!!

håper dere finner snart ut av datoen, uavhengi av ferieoppsett :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk første uka på jobb? Håper alt står bra til og at dere fortsatt sover godt om natten :D Lurer som Joli også på hvordan det går med kjolen :-?

*har litt kjoledilla...* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte innom på¨besøk da vet du, og lese litt i denne bryllupsdagboken din :)

Håper dere finner dato snart og får det sånn og der dere vil :)

Klem fra Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne..

*marte*: trives kjempe godt på jobb :P Og så er det kjempe deilig å jobbe igjen etter et helt år hjemme. Det synes ihvertfall, jeg !

Sambo er blitt sykemeldt så når det gjelder bryllup har det skjedd fint lite. Det hele ligger litt på is, så får vi se om han blir sykmeldt lenge eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer med "ny" jobb. Hvordan går det så med bryllupet da, blir vi gift på samme dag eller ikke? Er vel kanskje ikke dette du tenker mest på om dagen, men spør likevel jeg :). Uansett så får jeg ønske lykke til med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Ringblomst !

Ser ut til at sambo blir laaaaaaangvarig sykmeldt, men så klart, satser jo på at datoen blir den samme.

Treives fortsatt i jobben, og gleder meg til vi kan begynne å planlegge bryllup igjen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Fant ut at det var aaaaltfor lenge siden jeg har tittet innom her.

Grattis med ny jobb. Og så leit med samboeren din. Håper han kommer seg ganske raske. Og at dere kan holde på datoen deres.

Hold oss oppdatert da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest sunshine-t

heisann!!

huff da, så synd å lese om "gubben" :lol: håper han kommer seg på beina snart jaffal!!

du? kommer du på treffet eller?nesten alle som var der sist kommer og da jeg så at du manglet, så... ja?? jeg venter på svar?? :ler:

håper du kommer jaffal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Lenge siden sist nå. Datamaskina vår kapitulerte, og så havna jeg på krykker så her har det skjedd mye. Men nå er heldigvis maskina i orden igjen, så nå kan jeg skrive og kose meg her inne sammen med dere. :P

Ordensmannen begynner å bli bedre, og vi skal undersøke om ikke Human-Etisk kan foreta vielse for oss. Regner ikke med at departementet utsetter saken stort lenger nå (over 1 år er mer enn nok). Så det ser ut til at det blir bryllup neste år allikevel :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Datoen er endret 7. august er den nye datoen

Toastmasteren har måttet takke nei, ho begynner i jobb igjen etter permisjon akkurat i de tider. :( Så, nå tenker vi på om vi kjenner noen andre..

Jo også har vi bestemt oss for å bruke en del blå delphinium i blomsteroppsatsene. Så da regner jeg med at Ordensmannen sørger for at det er noen av dem i buketten også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanger i bryllupet er i boks. Søskenbarnet mitt sa ja, så det gleder vi oss til. Nå må vi bare bestemme oss for hvilke(n) sang vi vil ho skal synge.

Har ordnet med forsanger også, det tar ene tanta til Ordensmannen. Ho synger med mye volum, og klarer å holde tonen, noe man ikke kan si om så mange andre i slektene våre. :oops:

Svigermor gir seg aldri, men har nå innsett at toget er gått for nieser og nevøer til å være brudepiker og -svenner i brylupet vårt. Ho var ganske opprørt når vi ikke kjøpte argumentet om at de to yngste aldri har vært det. Den minste er ikke født ennå, en gang. Den andre er noen måneder yngre enn Vesla. Men som sagt, nå har ho innsett at vi bare vil ha Vesla, og godt er det :P

Og der våkna den vesle sjuklingen så, jeg må gå.

Ha det så lenge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har vi tatt med oss mamma, svigermor og Vesla for å se på lokaler.

Vi hadde reservert 2 stykker, et hvar vi må fikse alt selv, og et hvor alt gjøres for oss.

Vi ender opp med det siste. Rett og slett forsi det er tidlig i august, og man da kan ha behov for å være ute. På det siste stedet har de en veldig fin uteplass. På det første er det ikke det.

Etter et grovt overslag har vi kommet til at festen (mat, drikke, lokale, servering) blir på ca 50 000,-

Så nå gjenstår:

-Klær til oss 3

-Blomster, noe plukkes i naturen, noe kjøpes og noe sår vi selv og leverer til blomsterdekoratøren.

-Fotograf, håper å få ho som tok 1årsbildene av Vesla

-Transport for oss, og kanskje gjestene

-Ny ring til Ordensmannen, han mista sin i glass og metallcontaineren (i det minste sorterte han riktig) :o

-Gravering i ringene

-Ekteskapserklæringene fra oss og forlovere + levere de

-Ordensmannen må spørre kameraten om han vil være forlover

-Toastmaster må skaffes

++++ en masse andre små ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære forlover ringte i dag, og snakket om utdrikkingslaget mitt :o

Skal heim neste helg, så ho mente det var en fin anledning til å overlevere navn med adresser/tlf osv på potensielle deltagere til henne.

Vi har begge hele tiden vært enige om at siden det er meg, må det bli en overraskelse når det hele skal skje. Elsker å gruglede meg til overraskelser :P

Nå bor vi jo på hver vår kant av landet, men regner med at ho sammen med Ordensmannen klarer å ordne det, i hvertfall mener ho sjøl at det vil være det minste problemet :roll:

Vel, jeg får gjøre som ho ber om å lage lista i morgen, så er det gjort

Svigermor :kysse: har bestemt at onkelbarna ikke skal være med på festen etter brudevalsen, så ho skal skaffe barnevakt :P Hipp Hurra!

Vi har prøvd å si til Ordensmannens søster at de ikke får være med lenger, men ho mente de ville ha glede av å være så lenge de ville, derfor skulle de det, uansett hva vi sa. :frustrert: Men nå har altså svigermor grepet inn, og da fikk pipa en annen låt HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deilig dag på stranda i dag. Og en piknikk med utrolig mye godt!

Kan leve lenge på slike gode stunder.

Vesla ville så klart uti, og bade, og prøvde også. Men temperaturen falt ikke helt i smak, så ho holdt seg et godt stykke fra vannkanten etterpå.

Har fått skrevet ned liste over potensielle utdrikningslags gjester nå må jeg bare huske å ta den med, og levere den til forloveren min til helga. Samtidig skal ho skrive under på forlovererklæringen, så da må jeg huske å ta med den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka skal vi studere menyer, for nå har vi bestilt sted å være.

Har ikke sett forslagene ennå, men regner med at det kan bli en god diskusjon.

Vesla og Ordensmannen reiser østover i morgen tidlig, så da blir jeg alene til fredag kveld :o

Det blir litt rart, men sikkert litt deilig også. Skal ha seinvakt resten av uka, så det blir ikke mange timene på ettermiddagen.

Middagen venter, hmm,- lurer på hva jeg skal lage i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...