Gå til innhold

Nytt Rogalandstreff


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

Nå er det en stund siden vi hadde treffet og som jeg kan huske så var stemingen for ett nytt treff før jul ganske god. :Nikke: Så nå lufter Marianne og meg ideen for dere. Vi tenkte lørdag 22 November? Hadde ikke det passet?

Og vi håper at alle som var på sist treff seff kommer denne gangen også. Og dere kom ikke kom er jo meget hjertelig velkomne :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja folkens meld dere på, nå som det er julebord tid må vi og være tidlig ute med å bestille bord en plass. Så jeg håper dere kan sette av datoen allerede nå og si ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg meldte meg vel på før førre treff var over, men for å stadfesta: Eg er med!

Så koselig, ser fram til å møte deg igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t
Eg meldte meg vel på før førre treff var over, men for å stadfesta: Eg er med!

det var godt! jeg vet du sa du ville. men det er alltid greit å få det "skrevet ned" :ler: du vet hvor surrete jeg kan være :sjarmor:

pst.. skal vi ta det en plass jeg ikke trenger å turne for å ta en røyk eller? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann......

Jeg har slitt litt her.......jeg tok bilder på forrige treff, og desverre har de gått dukken på grunn av tastefeil.

Kan jeg få bli med, jeg også? Får jeg atter igjen ta med meg min anstand?

Da kommer Milo og hans M på treff....... :D

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok jeg også..

Remyline har lovet å ikke synge "Her kommer Ole Brum",men noe heeelt annet...

:ler: Morsom du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

jippi!! så gøy å se at mange har lyst!!!

milo: åh.. så synd med bildene!! men du får ta nye du da! og seff må du ta med deg din kjære!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

under`n, ja så koselig!! håper du kan komme! vi hadde det kjempekjekt forrige treff og jeg kan garantere at det blir like kjekt neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pst.. skal vi ta det en plass jeg ikke trenger å turne for å ta en røyk eller? :kul:

Vel - storkoste meg med å sjå deg turna eg; tenkte eg skulle be dei innstallere ringar i taket til neste gong... ;-)

Men det ordnar seg nok. (Akkurat der på Dolly såg det no ikkje så røykfullt ut i røykeavdelinga heller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

turnringer du ja.. vi skal få folk til å komme på treffet.. ikke ile avgårde :hoho: sist sa jo jeg høyt at jeg skulle synge.. må ikke skremme vekk folkene ..... :sjarmor:

du må ta med kameraet denne gangen også crazee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...Remyline skal også synge,-da blir det duett! :lol:

Kva med ein plass i Stavanger denne gongen?

Eg synes også det var litt vanskeleg å høyra kva folk på enden av bordet sa,litt mykje sus og bråk på Dolly...Men det er det kanskje alle stader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...