flYflax Skrevet 18. juli 2008 #1321 Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer med bryllupet som kommer, nå har jeg lest hele tråden din og det føles ut som om at jeg snikkikker
Gjest Neferet Skrevet 18. juli 2008 #1322 Skrevet 18. juli 2008 Kjolen din var kjempefin!! Likte spesielt godt armene, akkurat passe magisk! Tusen takk for tyvtitten! Jeg ble helt inspirert av å se på alt dere har planlagt! Om mindre enn et år er jeg deg selv!! Gleder meg! :rødme: Hvor har dere forresten bestilt serviettene med navn og dato? Var de dyre?
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1323 Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer med bryllupet som kommer, nå har jeg lest hele tråden din og det føles ut som om at jeg snikkikker Så gøy med et nytt "ansikt" i boka mi Du trenger ikke å føle deg som noen snik-kikker, bare koselig med besøk Og all ære til deg som har lest deg gjennom skvaldringen vår
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1324 Skrevet 18. juli 2008 Kjolen din var kjempefin!! Likte spesielt godt armene, akkurat passe magisk! Tusen takk for tyvtitten! Jeg ble helt inspirert av å se på alt dere har planlagt! Om mindre enn et år er jeg deg selv!! Gleder meg! :rødme: Hvor har dere forresten bestilt serviettene med navn og dato? Var de dyre? Takk :rødme: Er veldig glad i kjolen min Det er absolutt noe magisk med den ja Gleder meg stort til dagen er her, klarer nesten ikke vente - grugleder meg :dåne: Serviettene ja, hvor var det jeg bestilte de nå igjen :klø: La meg sjekke eska bare, så skal jeg svare deg Dårlig hukommelse her!! Serviettene i seg selv var ikke så dyre, men de tar mye i frakt, så det lønner seg å bestille mer enn bare serviettene for å si det sånn
*Aprin* Skrevet 18. juli 2008 #1325 Skrevet 18. juli 2008 Forresten har vi blitt enige om å droppe bryllupssuite på bryllupsnatten Å betale 1800 kr for et rom som omtrent ikke blir brukt blir sløsing synes vi...Siden vi reiser neste dag så må vi opp så tidlig likevel Og da slipper vi å stresse med bagasje og opp og ned fra hotellet og hjem med kjolen osv før vi skal på flyplassen!! Kan vi slappe litt mer av :love: Jeg tenker å kjøpe inn myggnett til å ha over senga, sengetøy i sateng og hvite lammeskinn til å ha på gulvet på hver side av senga, masse duftlys og kubbelys som settes opp i gangen og inn til soverommet, roseblader på senga, eksotisk frukt, musserende vin og sjokolade, brenne en cd med koooosemusikk på og få noen til å ordne det til for oss sånn at lysene blir tent rett før vi kommer og musikken står på :rødme: Vi kan ha bryllupsnatt i egen seng vi Det er jo det samme som skal skje om vi sover der eller der Hvordan høres det ut synes dere? Nå gleder jeg meg nesten enda mer til bryllupsnatta jeg Syns det høres fantastisk ut!!!! men syns også det høres dyrere ut enn brudesuiten I dag så jeg brudepikekjolen din live, og den var NYYYDELIG!! :rødme:
Gjest Reka Skrevet 18. juli 2008 #1326 Skrevet 18. juli 2008 Jeg synes ideen til om hvordan du kan innrede rommet for natten høres helt herlig ut jeg! :juhu: Du kan jo feks prøve ut ideen på mitt rom og deretter kan jo jeg gi deg sammendrag etter å ha prøvd det ut med heitingen på jobben! :skratte: Neida Mim, helt ærlig synes jeg det hørtes super romantisk og kjempe deilig ut!!!
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1327 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Syns det høres fantastisk ut!!!! men syns også det høres dyrere ut enn brudesuiten I dag så jeg brudepikekjolen din live, og den var NYYYDELIG!! :rødme: ja det tenkte jeg også når jeg så det nedskrevet I hodet mitt ble det billigere, men som kjent så er jeg ikke så god i matte Hvis jeg kutter ut musserende vin og frukt (som ikke kommer til å bli verken spist eller drukket) så sparer jeg jo litt der Og satengsengetøy har jeg jo...kunne jo bare stryke det litt kanskje, så virker det nytt :klø: Se der, nå har jeg spart inn litt penger på 1-2-3 Myggnett og lammeskinn trenger ikke bli så dyrt, vi har jo Ikea vet du Var du på Deco-senteret? Uten å si fra til meg??? skam på deg!! Neida..Eller jo egentlig Ihvertfall, så du den på noen eller hengende i butikken? Spent på hvordan den ser ut på Den er for liten til meg liksom.. Kjolen er bare helt stunning :dåne: Ihvertfall på hengeren - kan bare forestille meg den på den lille prinsessa vår :rødme: Veldig fornøyd der jah Endret 18. juli 2008 av madam_mim
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1328 Skrevet 18. juli 2008 Jeg synes ideen til om hvordan du kan innrede rommet for natten høres helt herlig ut jeg! :juhu: Du kan jo feks prøve ut ideen på mitt rom og deretter kan jo jeg gi deg sammendrag etter å ha prøvd det ut med heitingen på jobben! :skratte: Neida Mim, helt ærlig synes jeg det hørtes super romantisk og kjempe deilig ut!!! Jada, Mim tar neste fly til Oslo og tester ut ideen på Reka sitt rom sånn at hun kan få seg et nummer Nooooot Som *Aprin* sa så tror jeg muligens den herligheten hjemme kommer på mer enn 1800 kr, så jeg må nok stramme inn litt for å spare noe Men romantisk skal det bli, og blir det uansett så
Gjest Reka Skrevet 18. juli 2008 #1329 Skrevet 18. juli 2008 Hei Jeg heter Reka og skal skifte mobil abbonement! Siden jeg ikke greier å finne ett som er billig lurte jeg på om du kunne hjelpe meg! Har du ett å annbefale?
Gjest Reka Skrevet 18. juli 2008 #1330 Skrevet 18. juli 2008 Jada, Mim tar neste fly til Oslo og tester ut ideen på Reka sitt rom sånn at hun kan få seg et nummer Nooooot Som *Aprin* sa så tror jeg muligens den herligheten hjemme kommer på mer enn 1800 kr, så jeg må nok stramme inn litt for å spare noe Men romantisk skal det bli, og blir det uansett så Hæ? Hvorfor ikke? :skratte:
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1331 Skrevet 18. juli 2008 Hei Jeg heter Reka og skal skifte mobil abbonement! Siden jeg ikke greier å finne ett som er billig lurte jeg på om du kunne hjelpe meg! Har du ett å annbefale? Hei Reka, så kjekt å treffe deg! Har hørt mye om deg ................. Seriøst, jeg har hørt det derre One Call greiene er hinsides alt annet billig Hæ? Hvorfor ikke? :skratte: egentlig, Oslo er jo en fin by det Og det er jo IKKE dyrt i det hele tatt å fly til hovedstaden herfra så
Gjest Reka Skrevet 18. juli 2008 #1332 Skrevet 18. juli 2008 Hei Reka, så kjekt å treffe deg! Har hørt mye om deg ................. Seriøst, jeg har hørt det derre One Call greiene er hinsides alt annet billig Da er du og lunacia enige
Gjest StoreSky Skrevet 18. juli 2008 #1333 Skrevet 18. juli 2008 :dåne: Besvimte på förste side jeg - da jeg så liste FOR HVA SOM SKAL VÄRE I KURV PÅ TOALETTET.... my God... Hvis man "må" ha sånne greier så vet jeg ikke om jeg orker gifte meg....Mange gjester som kommer eller Mim?? Har mye blitt forrandret siden side 1 her i boken...? Vil gjerne gifte meg fint og flott, men sånne detaljer får jeg grössninger av.. Får litt bridezilla alarm av det!! men Hey! Hvis Du trives med detlajer og slikt så GO FOR IT!!! Tror jeg må lese litt om bryllups arrangementer... i frykt for at MITT brylllup får preg av uorganisert kaos. (det bor en perfeksjonist i meg, og jeg pröver å holde den borte fra bryllupet - vil nemlig kose meg!!)
*Aprin* Skrevet 18. juli 2008 #1334 Skrevet 18. juli 2008 ja det tenkte jeg også når jeg så det nedskrevet I hodet mitt ble det billigere, men som kjent så er jeg ikke så god i matte Hvis jeg kutter ut musserende vin og frukt (som ikke kommer til å bli verken spist eller drukket) så sparer jeg jo litt der Og satengsengetøy har jeg jo...kunne jo bare stryke det litt kanskje, så virker det nytt :klø: Se der, nå har jeg spart inn litt penger på 1-2-3 Myggnett og lammeskinn trenger ikke bli så dyrt, vi har jo Ikea vet du Var du på Deco-senteret? Uten å si fra til meg??? skam på deg!! Neida..Eller jo egentlig Ihvertfall, så du den på noen eller hengende i butikken? Spent på hvordan den ser ut på Den er for liten til meg liksom.. Kjolen er bare helt stunning :dåne: Ihvertfall på hengeren - kan bare forestille meg den på den lille prinsessa vår :rødme: Veldig fornøyd der jah Jepp, var innom en tur i vår intense jakt på lyselilla body med krave. endte opp med en hvit lue bare Så den bare på hengeren, den var nuuuuudelig!! Gleder meg kjempemasse til å se bilder av prinsessa i den, og ikke minst til å se dere LIVE i de VAKRE kjolene deres, om UNDER 2 MND!!!
Gjest Pysepus Skrevet 18. juli 2008 #1335 Skrevet 18. juli 2008 Jeg gleder meg også til å se dere :juhu:
Gjest madam_mim Skrevet 19. juli 2008 #1336 Skrevet 19. juli 2008 :dåne: Besvimte på förste side jeg - da jeg så liste FOR HVA SOM SKAL VÄRE I KURV PÅ TOALETTET.... my God... Hvis man "må" ha sånne greier så vet jeg ikke om jeg orker gifte meg....Mange gjester som kommer eller Mim?? Har mye blitt forrandret siden side 1 her i boken...? Vil gjerne gifte meg fint og flott, men sånne detaljer får jeg grössninger av.. Får litt bridezilla alarm av det!! men Hey! Hvis Du trives med detlajer og slikt så GO FOR IT!!! Tror jeg må lese litt om bryllups arrangementer... i frykt for at MITT brylllup får preg av uorganisert kaos. (det bor en perfeksjonist i meg, og jeg pröver å holde den borte fra bryllupet - vil nemlig kose meg!!) Unnskyld?! Dette er en bok med tanker rundt bryllupet, det er ikke alt som står her som blir, det er mye tanker!! Skjønner det ikke er så lett å få med seg essensen her og det som har blitt bestemt tilslutt pga mye skravling om altslags, men jeg har kontroll på de tinga jeg mener er viktige, og noe uorganisert kaos blir det neppe.. Korger på toalettene har jeg gått bort fra da jeg ser det er unødvendig bruk av penger, det virka bare som en god ide i starten og da har jeg tatt det med! Kan godt være jeg virker sår nå, men det får nå bare være..Syns kanskje du ble litt for krass for meg idag Vi tror vårt bryllup blir fint vi Og det er en mann med i planleggingen her også!! Lykke til med planleggingen din!
Gjest Pysepus Skrevet 19. juli 2008 #1337 Skrevet 19. juli 2008 Unnskyld?! Dette er en bok med tanker rundt bryllupet, det er ikke alt som står her som blir, det er mye tanker!! Skjønner det ikke er så lett å få med seg essensen her og det som har blitt bestemt tilslutt pga mye skravling om altslags, men jeg har kontroll på de tinga jeg mener er viktige, og noe uorganisert kaos blir det neppe.. Korger på toalettene har jeg gått bort fra da jeg ser det er unødvendig bruk av penger, det virka bare som en god ide i starten og da har jeg tatt det med! Kan godt være jeg virker sår nå, men det får nå bare være..Syns kanskje du ble litt for krass for meg idag Vi tror vårt bryllup blir fint vi Og det er en mann med i planleggingen her også!! Lykke til med planleggingen din! Må bare signere denne
*Aprin* Skrevet 19. juli 2008 #1338 Skrevet 19. juli 2008 signerer Mim og Pysepus!! Makan til krasst innlegg, basert på side 1 !?! Unødvendig å rakke ned på andres planer og tanker rundt bryllup, bare fordi det ikke er slik DU vil ha det?! Vi som er her inne ser på bryllupsplanlegging som koslig, og diskuterer stort sett ALT vi tenker på rundt emnet.. Syns ikke det er et nødvendig onde, som det virker som du syns! For min egen del, må jeg si at jeg kommer til å kose meg MYE mer dersom jeg VET at alle de små detaljene er på plass! !
Anea Skrevet 19. juli 2008 #1339 Skrevet 19. juli 2008 (endret) :klø: Velger å la tvilen komme StoreSky til gode og anta at det kanskje bare var en litt dårlig formulering Som Mim sier - bryllupsdagboka er til for leke med tanker rundt bryllupet, noen blir med på dagen, andre ikke. Det er koselig å planlegge og fantasere, og man er ikke Bridezilla fordi om man ønsker å gjøre noe spesielt utav bryllupsdagen sin. For de fleste er det den største og viktigste festen de noen gang kommer til å planlegge. Og i bryllupsdagbøkene "plager" man jo tross alt ikke andre enn de som er interessert i å lese. Her inne er Bridezilla i stor utstrekning et misforstått begrep. I USA, der uttrykket naturlig nok stammer fra, brukes det om bruder som uten øyne for andre enn seg selv gjerne tråkker over lik for å få dagen sin picture perfect og behandler familie og øvrige gjester som tjenere, statister og det som verre er med den største selvfølgelighet og arroganse. På KG ropes det om bridezillas så fort man tillater seg å bruke litt fantasi i bryllupsplanlegging. Er nok dessverre janteloven som spiller inn igjen. Man skal ikke komme her og tro at bryllupet sitt er noe spesielt, og å finne på noe utenom det vanlige er bare skrikende selvopptatthet! Sansynligvis er bryllupet bare en pest og plage for alle som er så uheldig å bli invitrert uansett. Min erfaring er at de aller aller fleste synes bryllup er kjempestas. Jeg var overrasket over hvor mange som gledet seg stort, og helt uoppfordret engasjerte seg og tilbød hjelp til vårt bryllup. Selv gleder jeg meg som en unge til min fetters bryllup neste år. Både fordi det er utrolig koselig at han har funnet Kvinnen i sitt liv, men også fordi denne familien legger mye mer energi i detaljer og "apperance" enn det jeg gjorde i mitt eget. Det tar kanskje litt av, men hvorfor gjør de det? Jo, fordi de vil at brudepar OG gjester skal storkose seg å ha en flott feiring. Det er ikke å være Bridezilla, det er å være en god vert. Man MÅ ikke gjøre disse ekstra tingene, men det kan jo gjøre sitt til at gjestene føler seg litt ekstra velkommen, eller? Skal det kåres hvem her inne som kommer lengst unna Bridezillabegrepet er i allefall Mim en strålende kandidat! Hun er bare ei super, herlig, gjestfri jente som er opptatt av at folk skal trives og kose seg i bryllupet. Men nok gruff i MIMs dagbok! Syns vi skal :danse: :skaal::skaal: :danser: :danse: for Mimsen som har laget en av de mest sprudlende og herlige bryllupsdagbøkene i KGs historie! Så det så! Endret 19. juli 2008 av Anea
Anea Skrevet 19. juli 2008 #1340 Skrevet 19. juli 2008 Ble visst litt engasjert der gitt Nåde den som rakker ned på go' Mimsen
Fremhevede innlegg