Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #1481 Del Skrevet 31. juli 2008 Kirkeprogrammene ble knallbra takket være Tassie`s flotte mal :juhu: T-u-u-u-u-sen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. august 2008 #1482 Del Skrevet 1. august 2008 Kirkeprogrammene ble knallbra takket være Tassie`s flotte mal :juhu: T-u-u-u-u-sen takk Så flott at dere fikk det fint til! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. august 2008 #1483 Del Skrevet 1. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. august 2008 #1484 Del Skrevet 1. august 2008 leste akkurat om svarfrist problemet.. hehe, måtte sjekke våre å se at vi ikke hadde gjort noe lignende det ordner seg nok, folk er som regel forståelsesfulle sånn sett :) hvis ikke skal jeg ta dem :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. august 2008 #1485 Del Skrevet 1. august 2008 :juhu: Reka hjemme fra Stockholm??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. august 2008 #1486 Del Skrevet 1. august 2008 :juhu: Reka hjemme fra Stockholm??? Bareathundraromentimeda.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 1. august 2008 #1487 Del Skrevet 1. august 2008 SCHNUPPA!!! :kyss::kyss: Jeg burde snart få inndratt skravlebøttestatusen min. Har nok fått datavirus i sommervarmen. Men måtte innom å kline litt her også da når jeg først fikk ramla innom, selv om du ikke skal gifte deg heeeeelt enda! :kyss::kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 1. august 2008 #1488 Del Skrevet 1. august 2008 Hva skjer her på en fredagskveld da??? Svært lite ser det ut til Kanskje du øver deg på vinskjenkingen Må du huske at proffe servitører holder under vinflaska Duuh, kan du huske å gi Pysepusen en ekstra klem fra Susiepia i morgen, siden jeg ikke får hevve meg på bussen for å rekke vielsen En ekstra stor klem må du gi, på kirketrappa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. august 2008 #1489 Del Skrevet 2. august 2008 SCHNUPPA!!! Jeg burde snart få inndratt skravlebøttestatusen min. Har nok fått datavirus i sommervarmen. Men måtte innom å kline litt her også da når jeg først fikk ramla innom, selv om du ikke skal gifte deg heeeeelt enda! :banantroll: GO`JENTA :banantroll: Det var et sjeldent syn Skjønner deg godt jeg, er vel omtrent 1 million andre ting en kan finne på for å få tida til å gå enn å være i bryllupsdagbøkene når en er ferdig å planlegge Men åååå så godt det er når du stikker nesen innom!!! Hvordan er livet som gift? Sliter litt med å forestille meg at jeg ikke skal planlegge noe etterpå Har jo tross alt gjort dette i snart 1 år nå :dåne: Men jeg gleder meg også - gleder meg til å være gift og nyte livet sammen med mannen min :rødme: Siste puslespillbrikken........ 6 uker igjen, heldigvis holdt jeg på å si, siden jeg har gjort den lille mega-brøleren å sette S.U til 30. august istedetfor 1. august Jada, S.U for gjestene 14 dager før bryllupet, mulig det er derfor vi ikke har hørt noe fra flere av de?! Jeg mener, de har fortsatt 1 mnd på seg!!! Joda, vimsehøne-statusen er intakt Ellers har vi ferie da, eller ferie var vel å dra det langt - lille Persille er her med ca hele seg, så jeg kan vel til nøds ikke kalle det annet enn fri fra jobb Hun er.........vel...........aktiv og pratsom - sagt fint *hehe* Kan bli sliten av mindre :dåne: Hun burde stille sterkt i kampen om å overta skravlebøttestatusen din?!??? Jeg mener, er det mulig å aldri være stille????? Hun skravler eller lager lyder hele, og jeg mener HELE tiden!! Puh, hun er jammen prevantiv hun også Søt og god og snill, ja - men hjelpe seg for et mas Er i full gang med å sy sammen et "krise-kit" som vi kan presentere for henne under bryllupsmiddagen, med lydbok, tegnesaker u name it Galne lille jentunge :rødme: Livet er ellers herlig og vi ser frem til å gifte oss...og reise vekk... Bare vi to - ferie :love: Herlig å ha deg innom, kom innom oftere!!!! Store gode sendes din vei, verdens herligste lille vesen! P.s: Imorgen (idag!!) skal heldige heldige meg få se Pysepus`store dag :juhu: og det gleeeeder jeg meg til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. august 2008 #1490 Del Skrevet 2. august 2008 Hva skjer her på en fredagskveld da??? Svært lite ser det ut til Kanskje du øver deg på vinskjenkingen Må du huske at proffe servitører holder under vinflaska Duuh, kan du huske å gi Pysepusen en ekstra klem fra Susiepia i morgen, siden jeg ikke får hevve meg på bussen for å rekke vielsen En ekstra stor klem må du gi, på kirketrappa! Skjer fint lite inni dagboka mi, litt mer action her hjemme Har hatt en herlig kjærestekveld :love: (vel å merke etter at lille frøkna var pakka i seng ) Jeg har nerver for morgendagen - Pysepus har ikke Det må jeg si, hun er bemerkelsesverdig rolig søtnosen Satser på å søle minst mulig på flest mulig, og hvis jeg er uheldig kan jeg sikkert skylde på andre sånn at jeg stilles i et bedre lys Skylde på andre - problemet løst Skal gi Pysepus en kjempeklem fra deg - consider it done Gleder meg noe vanvittig til å se henne, hun kommer til å være så fin :dåne: Satser på å klare å legge ut fine bilder av de i Pysepus sin blogg om kvelden når serveringsjobben er gjort En liten snik-titt, med hennes tillatelse Nå må Mim få skjønnhetssøvnen så hun ikke skremmer gjestene vekk fra selskapet Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. august 2008 #1491 Del Skrevet 2. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. august 2008 #1492 Del Skrevet 2. august 2008 ÆÆÆÆ DE HAR LURT MEG!!! JEG BLIR HENTET PÅ MOTORSYKKEL OM 5 MINUTT JEG BLIR DRUKKET UT IDAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 2. august 2008 #1493 Del Skrevet 2. august 2008 ÆÆÆÆ DE HAR LURT MEG!!! JEG BLIR HENTET PÅ MOTORSYKKEL OM 5 MINUTT JEG BLIR DRUKKET UT IDAG!!! Kos deg masse!!! Kan sende deg noen mms`er utover dagen om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. august 2008 #1494 Del Skrevet 2. august 2008 ÆÆÆÆ DE HAR LURT MEG!!! JEG BLIR HENTET PÅ MOTORSYKKEL OM 5 MINUTT JEG BLIR DRUKKET UT IDAG!!! hehe, kooooooos deg masse hehe, ha det gøy gleder oss til å få høre om alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. august 2008 #1495 Del Skrevet 2. august 2008 ÆÆÆÆ DE HAR LURT MEG!!! JEG BLIR HENTET PÅ MOTORSYKKEL OM 5 MINUTT JEG BLIR DRUKKET UT IDAG!!! Håper du ikke søler altfor mye rødvin, om du drikker det selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 3. august 2008 #1496 Del Skrevet 3. august 2008 Hadde en fantastisk amazing dag igår :juhu: Referat kommer i bloggen senere - bilder vet jeg ingenting om, disse herlige forloverene mine har nok en plan der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 3. august 2008 #1497 Del Skrevet 3. august 2008 Hadde en fantastisk amazing dag igår :juhu: Referat kommer i bloggen senere - bilder vet jeg ingenting om, disse herlige forloverene mine har nok en plan der også Så bra du hadde en fin dag!!! Gleder meg til referat! Nå skal jeg straks ned i lokalet til pysepus, og treffe de.. Glemte selvfølgelig jakka mi :dåne: Dessuten må jeg levere de 153 bildene jeg tok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 3. august 2008 #1498 Del Skrevet 3. august 2008 Referat i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 3. august 2008 #1499 Del Skrevet 3. august 2008 Referat i bloggen For et fantastisk utdrikningslag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 3. august 2008 #1500 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har verdens beste venner :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg