Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Måtte innom med en stooor :klem: jeg!

Har vært så sløv på KG i det siste. PC-tiden går stort sett med til jobbsøking her i gården. Begynner å bli litt småsvett siden det ikke har ordnet seg enda. Gosj! Så lei av å være blakk nå!!! :frustrert: Nå må noen få ut fingeren og se hvor fantastisk jeg er snart :fnise:

Anea må :shoppe: nemlig! Og :spise: god mat :hoho:

Savner dere jentene her inne i allefall! Har jo plutselig blitt veldig kort tid til bryllup her inne, og jeg har gått glipp av all morroa :grine:

Måtte inn å snike litt på bloggen din så klart :sjenert:

Nais!

Men kom til å tenke på en ting. På bildet fra prøvebordet.... Skal ikke suppeskjeen ligge på høyre side sammen med kniven? (hilsen Fru X-Bridezilla :fnise:)

Og igjen.... Du er såååå fiiiiiiiiiin i kjolen din!!! :hjerter_rundt:

:kyss::kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Anea!!! Åh, godt å "se" deg :klemmer: Du er sårt savnet her inne :sjenert:

Så kjedelig å ikke ha jobb :sukk: Hva er du utdanna som da?! Du kan flytte hit så kan vi ansette deg i barnehagen der jeg jobber :hoppe: Veldig god idè :Nikke: Skjønner du blir litt stressa av å ikke ha jobb, men det ordner seg helt sikkert snart - du har bare ikke funnet den rette plassen enda :) Når den dukker opp så ansetter de deg på flekken :jepp:

:klaske: har jeg lagt skjeen på feil side?! *noterer* Takk for at du pirker på meg, jeg trenger det!!! Og jeg har hatt servitørtimer?! :flau: Får skylde på at det er 10 år siden :sjenert: Er ikke plass til så mye oppi hodet mitt, så mindre viktige ting blir silt ut :hoho: Godt det ikke er jeg alene som skal dekke bordene til dagen vår, jeg er venstrehendt også serdu, så jeg legger alt omvendt av hva det skal være :fnise: Klarer aldri å huske rett...

Nærmer seg styggfort :bryllup::overrasket: Under 2 mnd igjen :dåne: Gleder meg vanvittig og "gruer" meg litt på en måte også..Klarer ikke forklare følelsen, men det har ingenting med at jeg ikke vil gifte meg å gjøre ihvertfall, mer en sånn stress/angst ting for en hel dag med fokus på meg..ehhh, jeg mener oss :hoho: Noen vil vel si at en hel dag med fokus på meg må være drømmen min :skratte: men det er det så visst ikke :overrasket: Puh, skal være letta når dagen er der og jeg ikke er i stand til å tenke :ler:

Masse lykke til på jobb-jakt vennen, jeg krysser alt jeg har :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig å gruglede seg litt. Gjorde jeg også det, vettu. Har nok mye med angsten for så mye oppmerksomhet for en dag, men det var faktsik ikke så ille som jeg trodde. Man er så forelska, så man ser ikke alle andre :fnise:

Dessuten tror jeg at man stresser en del fordi man tross alt har brukt massevis av tid og energi på å forberede dagen, og de fleste legger nok litt stolthet i at det blir vellykket. Kommer til å gå knirkefritt for dere vettu. Du er jo den O' Store Bryllupsplanleggeren :jepp:

Jeg har bachelorgrad i markedsføring med spesialisering i reiseliv. Det var jo lurt og vel anvendte studielånskroner :ironi: Hehe. Basert på jobbrespons tror jeg nok jeg hadde valgt annerledes i dag i allefall, selv om jeg elsker fagfeltet mitt. Skolene og bransjen klør seg i hodet over hvorfor så mange av oss ikke jobber innen reiseliv. Kan fortelle dem akkurat hvorfor jeg. Nesten ingen ansetter deg i relevant jobb så lenge du ikke har minst 10års erfaring, og med tre års studielån har man faktisk ikke råd til å jobbe i hotellresepsjon o.l. selv om det kan være både morro og givende. Så da går man til andre bransjer da.

Men nok gruff i boka di :fnise:

Det ordner seg nok. Må bare passe på å være snill pike :lur:

Kan faktisk godt hende jeg hadde valgt barnehageveien hvis jeg skulle begynt på nytt :jepp: Husker jeg var i barnehage i arbeidsuka på ungdomsskolen, og det var bare så stas! Var på besøk i barnehagen som Lillegull skal begynne i til høsten for litt siden. Så så koselig atte med alle de skjønne ungene. Lillegull storkosa seg og ville ikke gå igjen. Tror ikke barnehagetilvenning blir den største bøygen med den gutten :fnise:

Så bare pass deg. Plutselig står jeg på døra på jobben din og sier du har lovet meg jobb :hoho: Må bare overtale Kjære til å slutte i drømmejobben og få tillatelse fra svigerfamilen for å dra med Kjære og Lillegull til vestlandet igjen :fnise:

Er du sykemeldt enda forresten? Den hersens skuldra igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Godt å høre at du grudde deg litt du også :fnise: Var redd det bare var meg...alle snakker om hvor mye de gleder seg - så sitter jeg her da med den lille "jeg tror jeg får hetta"-tanken min..Vet jeg har funnet den rette og alt sånn, det er nok som du sier litt for at en lurer på om ting blir like bra in real som på papiret, og faktum at den dagen er det vi som er i fokus :sjenert: Spør du folk som kjenner meg tviler jeg på at sjenert er med i beskrivelsen av meg men :fnise: Kjenner på det gjør jeg uansett!! Og tenk om det blir skikkelig mislykka?! Dårlig planlagt, eller jeg glemmer noe viktig - kjolen f.eks :skratte: Tenker kjæresten hadde blitt fornøyd hvis jeg hadde komt spradende opp mot alteret i sexy undertøy, høyhælte sko og slør :hoho:

Det høres ut for at du har valgt et veldig spennende yrke da, bare så trist at det er vanskelig å få jobb :tunge1: Kanskje du må prøve å søke på andre ting også, så kan du ha en jobb mens du søker etter drømmejobben?

Eller så kan du alltid komme til meg, jeg hadde jo blitt s-u-p-e-r-glad :dåne: Liker Anea jeg :klem:

Nå er jeg sykemeldt igjen ja :slåss: Årrrrh, blir G-A-L!!!

Hater hater hater skuldera mi, kunne bytta den bort for en pose gamle gulerøtter..Men kjæresten sa som sant var at det hadde sett dumt ut og det hadde vært veldig lite praktisk :hoho: Så da får jeg ha den der - på nåde - til den skjerper seg :klaske: Går til behandling igjen nå da, 2 ganger i uka - og er sykemeldt 50 %, så jeg jobber 8.00 - 11.45 hver dag :roll: Føler ikke jeg har vært på jobb engang vettu :sukk: Men så får jeg jo allverdens tid til egenpleie, så nå er jeg så brun og velstelt som aldri før :hoho:

Nå har jeg henta brudepikekjolen, og DEN ER SÅ FIN :dåne: Gleder meg sånn til jenta kommer hjem idag og skal prøve :hoppe: Bilder kommer i bloggen senere ikveld :jepp:

Pappa bygger forresten le-vegger til oss ute på terrassen idag, så nå er vi snart klar for knall-sommer. Jeg har nemlig bestilt sydenvarme fra uke 31 og utover høsten, så det regner jeg selvsagt med går i boks!! Yeah right, som om værgudene eller andre guder for den saks skyld noensinne har hørt på meg :skratte: Virker det ikke så får jeg trylle litt istedet! Ååå, tenk å kunne trylle *drømmer seg bort* Da hadde jeg bl.a. hatt pengetre i hagen, større pupper og....tynnere legger! Absolutt de 3 viktigeste tingene :hoho:

Åh, det er godt å ha deg tilbake :kyss: Bli her, du trengs!! Eller lag deg en vanlig dagbok, så kan jeg skravle inni der...Jaaaa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Ååååårrrhhhh :sur: Her har det blitt misforståelser, vi trodde lille frøken skulle komme hit idag, men kjæresten får ikke tak i mammaen hennes og aner ikke hvor de er :overrasket:

Og jeg som gleda meg sånn til kjoleprøving med henne :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Dakar mimsen min :kose:

Både vondt skulder og ingen lille persille!

:sukk: ja........Trodde kanskje jeg skulle bli litt sånn "jippi, en barnefri helg" men kjenner jeg ble litt skuffa :overrasket: Rart med det når en har innstilt seg på at de kommer...Så nå får vi ikke se henne før onsdag i neste uke :dåne: det er jo dritlenge til :grine:

Jaja, vi får pleie kjærligheten istedet :lur: Eldstemann er i syden og lille Persille hos mammaen sin..det blir mye :humpe: utav sånt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Seriøst, jeg bestilte hvite håndklær med brodert navn og dato på i brunt eller gull - og hva får jeg?! BLÅ skrift!! B-L-Å :slåss: De kunne jo kanskje sette noen andre enn en fargeblind til å brodere de håndklærne :ler: De kosta tross alt 300 kr :sjokkert: Disse skal sendes i retur altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Ble nesten litt rørt over å se den nydelig kjolen til lille persille! Hun kommer jo til å bli så søt at alle kommer til å smelte helt!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:hakeslepp

Blå?! Hvordan får de til det? Gull/brunt er ganske ulikt blått.. :fnise:

Sier det samme :kjefte: Årh, jeg ble så sint når jeg åpna pakken at jeg så rødt!! (Og rødt pluss blått blir jo som kjent lilla :skratte: )

Men de har fått seg en krass mail - og jeg nekter å betale 300 kr for 2 gjestehåndklær som er brodert i hinsides alt annet feil farge!! De burde jo kunne sende meg en mail dersom det ikke gikk å brodere med de fargene jeg ønsket, da hadde jeg jo avbestilt!! Men for all del, håndklærne var fine de...

:rødme:

Ble nesten litt rørt over å se den nydelig kjolen til lille persille! Hun kommer jo til å bli så søt at alle kommer til å smelte helt!

:-D

Ja den er helt nydelig, og på bildene kommer ikke kjolen til sin rett engang! Får litt klump i halsen når jeg tenker på henne i den - hun er alldeles vakker fra før, og med den på :dåne: jeg kommer sikkert til å stortute når hun går foran meg opp til alteret :fnise: Jeg har verdens herligeste "ste-barn" :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Dustefolk som ikke klarer å sende håndklær med rett farge! :frustrert:

Ellers inne med en stooooor :klemmer: på verdens beste mim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var egentlig det jeg tenkte, at du kommer til å gråte fordi hun er så søt!

Men det gjør ingenting for det hører jo med når man gifter seg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
blogg?? hvor?? :sjenert:

Først så må du gå til mim sin profil, så må du rulle litt ned på siden og så trykke på "min blogg" -linken :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Det var egentlig det jeg tenkte, at du kommer til å gråte fordi hun er så søt!

Men det gjør ingenting for det hører jo med når man gifter seg :kose:

Hjelpes, jeg kommer til å være helt ødelagt den dagen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:juhu: for bryllupskake!! Nammenam... Er så greit med vennetjenester altså, men mine venninner har liksom sånne yrker som ikke funker så bra sånn.. Sykepleiere, jurister og sosialarbeidere for å nevne noen :ler: Får ikke håpe jeg trenger deres hjelp med det første..hehe

:fnise:

:hoppe: for bryllupskake!!

Kjempegreit å kjenne folk som kan gjøre det litt billigere av og til. Vi sjekket hva kaken vi ønsket oss kom til å koste på alllle bakerier/konditorier i Oslo-området, og det var fra 3000 og oppover. Men nå får vi den for 700 istedet, og du får deres sikkert ennnda billigere enn det!!

Ha en fin torsdag Mim!

3000 kr og oppover?! Herreminhatt så dyrt for en kake :overrasket: Men da har dere jammen gjort et kupp som får den for 700 kr :klappe:

Jeg aner ikke hva en sånn kake vi skal ha koster, for jeg har ikke sjekka pris i det hele tatt :fnise: Men hun tar det meste fra der hun jobber, så vi må bare kjøpe inn bær og sånn..Blir nok billig for oss ja, og det gjør jo ingenting - da blir det mer til bryllupsreisen :hoho:

Dustefolk som ikke klarer å sende håndklær med rett farge!

Ellers inne med en stooooor :klemmer: på verdens beste mim!

Jah, sant de er teite?! :slåss: Spent på hva de svarer på mailen, den var ikke akkurat vennligsinnet :ler:

Nåh, du er så god, :klemmer: tilbake på søteste pusen ever :kyss:

For en nyyydelig kjole :dåne:

:dåne: Signerer denne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...