Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Fremhevede innlegg

Gjest madam_mim
Skrevet

Jeg har bestilt fint vær til deg nå jeg :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, i morgen MÅ jeg huske poste konvolutten din ;)

Gjest Pysepus
Skrevet
Hva skjedde med super-været som var meldt da?

*krysser fingre sor god-vær*

Krysser fingrene for bra vær jeg og! :hoppe:

Jeg har bestilt fint vær til deg nå jeg :Nikke:

Takk takk! :kyss:

Det kan jo ennå forandre seg da! Egentlig er jeg litt glad at det sannsynligvis ikke blir sånn vær som var i går og i dag ;)

Gjest Pysepus
Skrevet
Åååå, i morgen MÅ jeg huske poste konvolutten din ;)

*spent* :hoppe:

Nå har jeg forresten sendt mail til deg :-D

Skrevet

Håper dere får fint vær, men ikke så høye temperaturer som har vært disse dagene. Det var ganske varmt da vi giftet oss i fjor, husker jeg. Elendig vær hele sommeren, men fint dagen vi giftet oss :D

Gjest Revenka
Skrevet

Oi oi oi, nå er det like før. Er alt under kontroll? :klem:

Gjest Pysepus
Skrevet
Håper dere får fint vær, men ikke så høye temperaturer som har vært disse dagene. Det var ganske varmt da vi giftet oss i fjor, husker jeg. Elendig vær hele sommeren, men fint dagen vi giftet oss :D

Det var jo bra at dere fikk fint vær på bryllupsdagen! :-D Satser på at vi får opplett litt av tiden iallfall - helst hele dagen! :jepp:

Gjest Pysepus
Skrevet
Oi oi oi, nå er det like før. Er alt under kontroll? :klem:

Nei, nå er det jammen meg ikke lenge igjen! :overrasket: Alt er under kontroll :jepp:

Skal på prøvetime i morgen og det blir spennende! :juhu:

Gjest Pysepus
Skrevet

Tantene mine holder på med noen hemmelighetskremmerier for tiden... lurer på hva det er *vil vite* :hoppe:

Gjest Septima
Skrevet

Litt spent på om alt egentlig er under kontroll her. Jeg er helt rolig da, så noe må være feil :tunge1:

Lykke til på prøvetime. Regner med du tar bilder ;)

Gjest Septima
Skrevet

Litt spent på om alt egentlig er under kontroll her. Jeg er helt rolig da, så noe må være feil :tunge1:

Skrevet
Tantene mine holder på med noen hemmelighetskremmerier for tiden... lurer på hva det er *vil vite* :hoppe:

*hihi* gleder meg :)

Skrevet
Nei, nå er det jammen meg ikke lenge igjen! :overrasket: Alt er under kontroll :jepp:

Skal på prøvetime i morgen og det blir spennende! :juhu:

Lykek til med prøvetime i dag :klemmer:

Gjest Pysepus
Skrevet

Det er nok under kontroll :) Det føles som om noe er feil siden de fleste dagsplanene bare er cafébesøk, kino og annet koselig ;)

Skal prøve å få tatt bilder i dag :) Hvis ikke er det jo ikke så lenge til live-bildene ;)

Gjest Pysepus
Skrevet
*hihi* gleder meg :)

Jeg også! :hoppe:

Lykek til med prøvetime i dag :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Skrevet

Vi håper også på at temperaturene godt kan holde seg en 10 grader mindre enn det har vært de siste dagene, men opphold, litt sky, litt bris = supert! :jepp: Får bare krysse alle fingre og tær vi har for å få det som vi ønsker!

:hoppe: for prøvetime!! Det blir spennende! Gleder meg til referat :popcorn:

Skrevet

Hjelpe meg, nå er det ikke mange dagene igjen! Tenk at du snart står BRUUUUD :)

Lykke til på prøvetime, håper du blir fornøyd!

:klemmer:

Gjest Revenka
Skrevet

Lykke til på prøvetimen. Håper du blir fornøyd :klem:

Skrevet

Lykke til med prøvetime i dag :klem:

Gjest Pysepus
Skrevet
Vi håper også på at temperaturene godt kan holde seg en 10 grader mindre enn det har vært de siste dagene, men opphold, litt sky, litt bris = supert! :jepp: Får bare krysse alle fingre og tær vi har for å få det som vi ønsker!

:hoppe: for prøvetime!! Det blir spennende! Gleder meg til referat :popcorn:

Det hadde vært perfekt egentlig med minst ti grader mindre :jepp: Det er jo sånn nå at jeg ikke klarer å være så mye ute for jeg er så sinnsykt varm :fnise:

Det var kjempekos på prøvetimen! :juhu: Tror håret blir veldig fint på lørdag :-D Fikk ikke tatt noen bilder, men det i dag var endel forskjellig fra hva det blir på lørdag da :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...