Gjest madam_mim Skrevet 27. juli 2008 #1681 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg har bestilt fint vær til deg nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 27. juli 2008 #1682 Del Skrevet 27. juli 2008 Åååå, i morgen MÅ jeg huske poste konvolutten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juli 2008 #1683 Del Skrevet 27. juli 2008 Hva skjedde med super-været som var meldt da? *krysser fingre sor god-vær* Krysser fingrene for bra vær jeg og! Jeg har bestilt fint vær til deg nå jeg Takk takk! Det kan jo ennå forandre seg da! Egentlig er jeg litt glad at det sannsynligvis ikke blir sånn vær som var i går og i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juli 2008 #1684 Del Skrevet 27. juli 2008 Åååå, i morgen MÅ jeg huske poste konvolutten din *spent* Nå har jeg forresten sendt mail til deg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. juli 2008 #1685 Del Skrevet 27. juli 2008 Håper dere får fint vær, men ikke så høye temperaturer som har vært disse dagene. Det var ganske varmt da vi giftet oss i fjor, husker jeg. Elendig vær hele sommeren, men fint dagen vi giftet oss :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 27. juli 2008 #1686 Del Skrevet 27. juli 2008 Oi oi oi, nå er det like før. Er alt under kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juli 2008 #1687 Del Skrevet 27. juli 2008 Håper dere får fint vær, men ikke så høye temperaturer som har vært disse dagene. Det var ganske varmt da vi giftet oss i fjor, husker jeg. Elendig vær hele sommeren, men fint dagen vi giftet oss :D Det var jo bra at dere fikk fint vær på bryllupsdagen! :-D Satser på at vi får opplett litt av tiden iallfall - helst hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juli 2008 #1688 Del Skrevet 27. juli 2008 Oi oi oi, nå er det like før. Er alt under kontroll? Nei, nå er det jammen meg ikke lenge igjen! Alt er under kontroll Skal på prøvetime i morgen og det blir spennende! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juli 2008 #1689 Del Skrevet 27. juli 2008 Tantene mine holder på med noen hemmelighetskremmerier for tiden... lurer på hva det er *vil vite* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 27. juli 2008 #1690 Del Skrevet 27. juli 2008 Litt spent på om alt egentlig er under kontroll her. Jeg er helt rolig da, så noe må være feil Lykke til på prøvetime. Regner med du tar bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 27. juli 2008 #1691 Del Skrevet 27. juli 2008 Litt spent på om alt egentlig er under kontroll her. Jeg er helt rolig da, så noe må være feil Lykke til på prøvetime. Regner med du tar bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 28. juli 2008 #1692 Del Skrevet 28. juli 2008 Tantene mine holder på med noen hemmelighetskremmerier for tiden... lurer på hva det er *vil vite* *hihi* gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 28. juli 2008 #1693 Del Skrevet 28. juli 2008 Nei, nå er det jammen meg ikke lenge igjen! Alt er under kontroll Skal på prøvetime i morgen og det blir spennende! :juhu: Lykek til med prøvetime i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juli 2008 #1694 Del Skrevet 28. juli 2008 Litt spent på om alt egentlig er under kontroll her. Jeg er helt rolig da, så noe må være feil Lykke til på prøvetime. Regner med du tar bilder Det er nok under kontroll Det føles som om noe er feil siden de fleste dagsplanene bare er cafébesøk, kino og annet koselig Skal prøve å få tatt bilder i dag Hvis ikke er det jo ikke så lenge til live-bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juli 2008 #1695 Del Skrevet 28. juli 2008 *hihi* gleder meg Jeg også! Lykek til med prøvetime i dag Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. juli 2008 #1696 Del Skrevet 28. juli 2008 Vi håper også på at temperaturene godt kan holde seg en 10 grader mindre enn det har vært de siste dagene, men opphold, litt sky, litt bris = supert! Får bare krysse alle fingre og tær vi har for å få det som vi ønsker! for prøvetime!! Det blir spennende! Gleder meg til referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mirella♥ Skrevet 28. juli 2008 #1697 Del Skrevet 28. juli 2008 Hjelpe meg, nå er det ikke mange dagene igjen! Tenk at du snart står BRUUUUD Lykke til på prøvetime, håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 28. juli 2008 #1698 Del Skrevet 28. juli 2008 Lykke til på prøvetimen. Håper du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. juli 2008 #1699 Del Skrevet 28. juli 2008 Lykke til med prøvetime i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juli 2008 #1700 Del Skrevet 28. juli 2008 Vi håper også på at temperaturene godt kan holde seg en 10 grader mindre enn det har vært de siste dagene, men opphold, litt sky, litt bris = supert! Får bare krysse alle fingre og tær vi har for å få det som vi ønsker! for prøvetime!! Det blir spennende! Gleder meg til referat Det hadde vært perfekt egentlig med minst ti grader mindre Det er jo sånn nå at jeg ikke klarer å være så mye ute for jeg er så sinnsykt varm Det var kjempekos på prøvetimen! :juhu: Tror håret blir veldig fint på lørdag :-D Fikk ikke tatt noen bilder, men det i dag var endel forskjellig fra hva det blir på lørdag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg