Gjest poppel Skrevet 21. september 2008 #121 Del Skrevet 21. september 2008 hei bare innom for å si heiaheia for EL og frøplanting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 24. september 2008 Forfatter #122 Del Skrevet 24. september 2008 Hadde positiv EL-test på lørdag og søndag, så tipper at EL var på mandag. Og da er EL over for denne gang og vente tiden er i gang... Helgen gikk med til besøk hos min familie, men jeg brygget på forkjølelse før helgen og den slo selvfølgelig ut i helgen da vi var hjemme. Nå har jeg vært et par dager hjemme, og håper at det meste er over nå. Å være tar på kreftene merker jeg, og jeg har hatt et veldig høyt forbruk av kleenex den siste tiden :gjeiper: Det er nå litt godt å være hjemme også, selv om jeg ikke er i form. Godt å få slappet skikkelig av. ikke noe vits å sitte på jobb og snyte seg og smitte alle andre heller. Og siden denne kom mitt i EL har blitt litt mer slitsomt enn ellers, men vi har nå fått til litt og forhåpentligvis på de riktige dagene. Så selv om jeg er veldig dårlig på dette med venting av og til må jeg vel holde meg i skinnet ei stund før jeg begynner å tenke på testing og IKM. Om 1,5 til 2 uker burde noe være klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poppel Skrevet 24. september 2008 #123 Del Skrevet 24. september 2008 er ikke noe godt! bra du orket litt . *krysser fingre for full klaff* litt for ekstra oppmuntring til svømmerene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 24. september 2008 #124 Del Skrevet 24. september 2008 Krysser fingrene for deg !!!! Så får du ha god bedring !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. september 2008 #125 Del Skrevet 24. september 2008 Den ventingen er grusomt kjedelig... God bedring hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. september 2008 #126 Del Skrevet 24. september 2008 Eg ser det er tid for litt heiing her inne også. Det er mange med IKM ca samtidig her. Kan bli mange junibarn, dette. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2008 #127 Del Skrevet 24. september 2008 Krysser fingrene for denne PP´en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. september 2008 #128 Del Skrevet 26. september 2008 Er du blitt frisk nå? Eg håper helga di blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 26. september 2008 Forfatter #129 Del Skrevet 26. september 2008 Huff, i dag er jeg i et lite positivt og godt humør... helt hva det er, men er bare ikke helt i form i verken kropp eller tanker. har sluppet tak i alle fall og det er godt. Litt snufsete forsatt, men det er da ingenting. Men ellers føler jeg meg litt rar og ganske sliten i kroppen, hmm... Kanskje forsatt sitter igjen inni her et sted. Sambo er ut med kompiser i kveld og jeg synes det er godt med en hjemmealene kveld. Da kan jeg kose meg og gjøre akkurat som JEG vil Ikke det at jeg skal gjøre så mye, følger med på 'Skal vi danse' nå og ellers blir det TV kveld og digg. Fikk høre at en kompis, som fikk ei lita jenta i vår, nå har forlovet seg. Det var bare et tidsspørsmål så det var kos Men samtidig, uten å være egoistisk, blir jeg litt lei og. Vil så gjerne at det skal være vår tur snart. Hadde det vært opp til meg hadde vi vært gift for ei stund siden Men slik er det kanskje hos mange jenter. Kanskje jeg bare skal ta saken i egne hender snart. Klarer aldri å få noe ut av sambo om hva han tenker i alle fall, det er prøvd mange ganger og det ender aldri opp i noe svar... Merker nå at det å lese dagbøker og skrive her inne hjelper bra på humøret :happy: Hjelper å skrive ut det som irriterer av og til også får de som leser dette ikke tro at det er så altfor ille Er bare litt frustrasjon som må ut av og til. God helg til alle på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 26. september 2008 #130 Del Skrevet 26. september 2008 Kjedelig med sånne dårlige dager, man dessverre får i blant. Håper du koser deg og klarer å nyte kvelden, til tross for triste tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 27. september 2008 Forfatter #131 Del Skrevet 27. september 2008 Ny og bedre dag i dag, formen er bedre og har neste sluppet taket helt, bare litt snufs igjen. Men puster helt fint Nå er det da sambo sin tur, han merket forkjølelsen i natt og ligger bare på sofaen så det blir en rolig hjemme kveld og helg for oss. Forsatt ei stund til testing, er det ingen tegn i løpet av neste helg så kanskje. Men prøver å ikke tenke for mye på det enda.... Nå er jeg ferdig med mitt andre glass med folat, må ut å få et nytt i dag. Det første glasset var det forresten min mor som kjøpte med til meg da hu skulle kjøpe noen andre vitaminer. Bare sånn så jeg hadde det om jeg skulle trenge det. Men hu vet ikke at vi prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. september 2008 #132 Del Skrevet 27. september 2008 kjedelig å være syk, dumt vist mannen din begynner nå som du blir bedre. Min man har handlet inn mat og godis slik jeg bare kan ligge på sofan Så kan jo være litt greit å være syk!! Håper du får en fin helg Når er foresten IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. september 2008 #133 Del Skrevet 27. september 2008 Huff, i dag er jeg i et lite positivt og godt humør... helt hva det er, men er bare ikke helt i form i verken kropp eller tanker. Enkelte dagar er slik. Det er godt å få ut frustrasjon både på mannen og, for å spara mannen litt, her på KG. Det pleier å hjelpa å setta ord på følelsane. Ein finn vanligvis ut at det ikkje er fullt så ille som ein trudde likevel. Slike dagar er slitsomme. Håper dagen i dag har vore bedre. Hadde det vært opp til meg hadde vi vært gift for ei stund siden Men slik er det kanskje hos mange jenter. Kanskje jeg bare skal ta saken i egne hender snart. Klarer aldri å få noe ut av sambo om hva han tenker i alle fall, det er prøvd mange ganger og det ender aldri opp i noe svar... Det tok meg nokre år (med gjentatt masing - stakkar mannen ) før mannen var klar, men han kom nå til fornuft til slutt. Men noko spennande, overraskande frieri var det vel ikkje akkurat snakk om... Jentefrieri er jo topp. Sjølv hadde eg ikkje guts til å fri, men det står respekt av dei som gjer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 30. september 2008 Forfatter #134 Del Skrevet 30. september 2008 Enkelte dagar er slik. Det er godt å få ut frustrasjon både på mannen og, for å spara mannen litt, her på KG. Det pleier å hjelpa å setta ord på følelsane. Ein finn vanligvis ut at det ikkje er fullt så ille som ein trudde likevel. Slike dagar er slitsomme. Håper dagen i dag har vore bedre. Det tok meg nokre år (med gjentatt masing - stakkar mannen ) før mannen var klar, men han kom nå til fornuft til slutt. Men noko spennande, overraskande frieri var det vel ikkje akkurat snakk om... Jentefrieri er jo topp. Sjølv hadde eg ikkje guts til å fri, men det står respekt av dei som gjer det. Nei, det er sant som du sier. Ting er som regel ikke så ille som jeg skal ha det til Bare føles veldig sånn... Godt ha jentene her inn som forstår sånt da, til alle som er innom Noe spennende og overraskende frieri blir det nok ikke her i huset heller. Godt å høre det er flere som har slike mannfolk i hus Har vurdert flere ganger å fri selv på en eller annen måte, men det spørs om det ikke bare blir med en prat hvor vi bestemmer oss for en dato og sier oss forlovet. Men ring skal jeg har fra forlovelsen av, men har heller ikke behov for den store diamanten og slikt. Vi får vel se hva tida viser Så var det IKM da....... Er på dag 24, DPO 8, i dag, 28 er da på lørdag. Vanlig sykluslengde har vært 28-32 dager, så venter nok til over helga med noe testing. Vil heller vente noen dager ekstra enn å test litt tidlig. Til helga er det jentetur og blant annet får babyen til ei av jentene så det blir kos. Men jentesamling inneholder jo ofte litt vin så må prøve å vri meg unna den uten at noen evt så mange skjønner noe Kommer nok til å være litt i mine egne tanker i helga tror jeg, bare føle på om TR er på vei eller ikke... Får prøve å tenke minst mulig, som vanlig og som vanlig like vanskelig....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 30. september 2008 #135 Del Skrevet 30. september 2008 Heier på spiren!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Dag 26, DPO 10, og ingen tegn til TR enda De 3 siste dagene har tempen vært 0,1 eller mer høyere enn snittet den første uka etter EL. Syns tempingen denne syklusen har vært annerledes enn tidligere. De andre syklusene har vært preget av mye opp og ned i temp, men denne gangen har det vært mer stabilt, i alle fall etter EL. For ei ukes tid siden ble vi onkel og tante igjen Så i dag skal vi dra på besøk tenkte vi. Har holdt oss unna de første dagene så vår er helt over, vil ikke smitte familien med en gang Endret 2. oktober 2008 av Høstjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 2. oktober 2008 #137 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da heier jeg enda mer!!! :) kom igjen lille spire!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. oktober 2008 #138 Del Skrevet 2. oktober 2008 Oi oi oi, dette blir berre meir og meir spennande! Eg også tempa då eg var prøvar. Hos meg gjekk også tempane mine vanlegvis litt opp og ned etter EL - sjølv om dei haldt seg på eit høgare nivå enn før EL. Men i den syklusen eg vart gravid, var tempane etter EL på eit litt høgare nivå enn til vanleg, i tillegg til at dei gjekk mindre opp og ned. Og best av alt: tempane begynte ikkje å synka i dagane før eg venta mensen, slik dei gjorde i alle dei andre syklusane. Og den syklusen vart eg gravid!!! Håpar det same skjer med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #139 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Du gav meg enda litt mer håper der Maribella76. HÅper på en spire, men prøver og å ikke håpe for mye.... Vil ikke bli for skuffet om det ikke er noe, heller mer overrasket om det er noe Tempen var forsatt rimelig høy i dag, også har jeg vært litt svimmel og uggen i dag. Trodde det skulle hjelpe med litt lunsj, men det er forsåvidt det samme nå etter på. Reiser på jentetur i dag så det spørs hvor mye temping det blir på lørdag og søndag. Skal prøve å få det til, men vil ikke avsløre noe for dem enda. Men merker jeg tripper litt rundt og har sinnsykt lyst til å snakke med alle om det fordi jeg er litt spent God helg til alle! Endret 3. oktober 2008 av Høstjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. oktober 2008 #140 Del Skrevet 3. oktober 2008 Spennende dette her høres ut da. Skal du teste snart kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå