Gå til innhold

Endelig prøver :-)


Høstjenta

Anbefalte innlegg

Ja, det blir spennande om 14 dagars tid! :) Håpar det har klaffa denne gangen! :klem:

PS: Du er langt frå den einaste eg har høyrt om som har gått på p-piller, og alltid hatt stabile syklusar. Og så har syklusane enten klussa seg til rett etter p-pilleslutt, eller ei stund seinare. Men innan 1 års tid etter pilleslutt, er vel dei fleste tilbake til sine normale syklusar igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig litt skikkelig høstvær her, kaldt og :sol: Akkurat slik høsten skal være :jepp: Syns det var enda mer koselig å se at det lå et lite tynt lag med :snø:dryss på bilen her om dagen. Tror ingen ting kan ødelegge dagene som startet med litt :snø:.

Bare så det er klart, jeg syns masse :snø: er helt supert!! Selv om dette er feil landsdel for akkurat det.... Litt for mye :regn: her, men blir vant til det og. Da er bare dagene med :snø: og nydelig høst/vintervær enda bedre :ler:

På grunn av det fine været ble jeg inspirert til å utvide signaturen min med nedtelling til jul, gleder meg allerede. Litt styr å finne ut av det med ticker og nedtelling, men klarte det nå tilslutt :jepp:

Ellers, DPO 4 og fortsatt høy temp som forventet. Blir vel ikke den store forandringen der heller helt enda, eller kanskje mangel på forandring er det jeg er ute etter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, jeg blir stresset av de tickerne! 55 dager til jul å jeg har ikke pakket en eneste pakke :( jeg aner ikke hva jeg skal gi til svigerinenen mine med partner :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, jeg blir stresset av de tickerne! 55 dager til jul å jeg har ikke pakket en eneste pakke :( jeg aner ikke hva jeg skal gi til svigerinenen mine med partner :vetikke:

Ingen ting å bli stresset over :ler: 55 dager er jo et hav av dager. Men jul og førjulstida er det beste som er, koser meg sånn med det så må bare begynne å glede meg litt allerede nå. Vi er jo ikke nov en gang så det er jo litt tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har kost meg med julegavene lenge allerede jeg :fnise: Har ikke mange igjen nå :riste: Bare 5 stk, til kjære og hans familie som vi skal feire jul med...

*krysser fingrene for at spiren sitter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med nedtelling til jul!! Jeg gleder meg som en unge, og det ble ikke akkurat mindre julestemning med snø og is ute! Og det har vart i hele tre dager!! Ny rekord for min landsdel, i alle fall.. Blir spennende dager nå framover, lange dager å vente!! Hadde det ikke vært for all denne ventingen, hadde prøving vært mye morsommere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har kost meg med julegavene lenge allerede jeg :fnise: Har ikke mange igjen nå :riste: Bare 5 stk, til kjære og hans familie som vi skal feire jul med...

*krysser fingrene for at spiren sitter*

Jøss, skikkelig godt i gang du :fnise: Jeg klarer ikke å komme i gang for tidlig. Må nyte høsten ei stund først. Men tanker og :idesmil: til en del :gave: begynner å komme nå som jeg fikk i gang nedtelling. Noe av det som er mest kos med gavene er å gi bort noe som jeg vet de vil like uavhengig om de ønsker seg det eller ikke. Liker gode overraskelser :hakeslepp::fnise:

Så bra med nedtelling til jul!! Jeg gleder meg som en unge, og det ble ikke akkurat mindre julestemning med snø og is ute! Og det har vart i hele tre dager!! Ny rekord for min landsdel, i alle fall.. Blir spennende dager nå framover, lange dager å vente!! Hadde det ikke vært for all denne ventingen, hadde prøving vært mye morsommere!

Ja, her har det også vært helt nydelig høst/begynnelse på vinteren. Og sånt er sjelden her syns jeg, men jeg elsker det :biggrin: Helt utrolig hvor mye været påvirker humøret av og til... Blir vel en nedtur når regnet kommer tilbake :sukk:

Og du har helt rett, om vi bare slapp all denne ventingen i all prøvingen.... Prøver virkelig hardt å ikke stresse og tenke for mye på det nå. Er på DPO 7 i morgen, og klarer ikke helt å la vær å følge med på om det kommer noen tegn på at spiren fester seg, huff.

I helgen har vi i alle fall ingen planer, kun å kose oss hjemme med litt god mat og digg. Kanskje vi skal starte på litt bil-shopping i morgen for å se hva vi har lyst på :reise:

God helg!

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må heia litt her, ser eg. :duskedame: Lykke til på symptomjakta. :fnise:

Her har det gått frå å vera herlig haustver til skikkelig bøtter- og spann-ver. :sukk: Håpar det kjem seg til veka.

God søndag, Høstjenta! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke er godt i gang... Litt trøtt, men det er nå godt å komme seg opp når man først er oppe. I dag er DPO 10 og jeg prøver hardt å ikke tenk og følge med på kroppen for mye, som vanlig og like vanlig er det at det ikke fungerer så godt :fnise: Syns jeg merket litt murringer i helgen og i går, men er ikke helt sikker. Om en ukes tid vet vi om det faktisk var noe, håper på at uka flyr avgårde nå :jepp:

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg igjen og det skal bli deilig :enig: Var ute med jobben på middag i går så har vært litt trøtt og sliten i dag, selv uten drikke blir kvelden lang og bra! Var i alle fall kjempekoselig.

Ser ut som det kan bli en enten spennende eller kjip helg..... Har DPO 13 i dag og de to siste dagene har faktisk tempen steget litt og føler jeg må ut på toalettet rimelig ofte for tiden, hmmm. FF anbefaler testing på søndag så kommer nok til å satse på det så lenge ikke noe annet kommer i veien først!

En super god helg til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som dette kanskje ikke blir så spennende likevel.... Tempen falt mye i dag, selv om den fortsatt er 0,1 over coverline, også hadde jeg rimelig vondt i korsryggen i natt noe jeg nesten alltid har når TR er i gang (men ikke så ofte før det har kommet noe), hmmmm :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...