Gå til innhold

Endelig prøver :-)


Høstjenta

Anbefalte innlegg

23 timer siden, florette skrev:

14 uker allerede? Tiden går jammen meg fort! :fnise:  Så godt å høre! :laugh:

Tida flyr ja, heldigvis. Jeg er alltid bekymret så jo flere dager som går jo bedre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.3.2017 den 10.28, Mirabella76 skrev:

Det høyrest jo heilt supert ut! :) Eg var også på UL i veke 12 (fosterdiagnostikk). Og no har eg også vore på OUL, og fått vita at me ventar jente nr. 3! :hjerte:

Har du fått time til OUL? 

Vi har time til OUL i uke 18, altså om ca 4 uker. Så vi venter i spenning på det. Hele familien håper på jente siden vi har flere gutter nå i familien:-) 

Men er glad vi skal på helsestasjonen og jordmor neste uke så jeg får høre hjerteslagene ved jevne mellomrom :rodme:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Høstjenta skrev:

Vi har time til OUL i uke 18, altså om ca 4 uker. Så vi venter i spenning på det. Hele familien håper på jente siden vi har flere gutter nå i familien:-) 

Men er glad vi skal på helsestasjonen og jordmor neste uke så jeg får høre hjerteslagene ved jevne mellomrom :rodme:

 

Det blir spennande med OUL! :)

Her var det mange som håpa på gutt denne gangen, sidan me har to jenter frå før. Men no blir det jo ei lita jente til, så eg blir nok aldri guttemamma. ;) Men eg elskar å vera jentemamma, så eg gledar meg like mykje uansett! :rodmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...