Gå til innhold

Endelig prøver :-)


Høstjenta

Anbefalte innlegg

Lørdager er deilig :) Vi skal ut på litt shopping, ikke så mye økonomien tillater akkurat nå også skal vi på middag til svigers i kveld. Merker jeg må ut å finne på noe ellers blir jeg bare sittende og fundere på hva som skjer og venter "tålmodig" på å få tatt tempen i morgen tidlig og se om den synker enda mer....

Disse dagene er noe av det verste! Klarer alltid å bygge opp litt for store forhåpninger innerst inne hver runde, klarer ikke å la vær. Litt lei nå, må bare få ut litt irritasjon!

--------------------------------------------------------------

På den positive siden så er jo november godt i gang og det er vel snart på tide å kjøpe kalendergodt. Også har diskusjonen og spørsmålene om hvor vi skal være i julen i år startet også. Ser ut som det kanskje blir som alltid, jul hver for oss, i år også. Men det er nå ei stund til vi må bestemme det helt sikkert! Gleder meg i alle fall masse til jul, det er bare så koselig å være hjemme med familiene jeg ikke ser så ofte. Er litt for langt hjem til at vi tar turen utenom feriene i stor grad.

God lørdag!

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! :klemmer:

Etter langt fravær på KG er det jammen litt av hvert som skjer...

satser på at du får positiv test- heier på positiv test!

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

:popcorn::popcorn: :popcorn: :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::tristbla::cry3: sier vel egentlig alt.... :sukk: Noe testing blei ikke nødvendig i dag. Tempen sank til langt under cover line og den for ferdelig irriterende :heks: er i gang! Håpet blei egentlig borte i går, skjønte at noe var på gang.

-----------------------------------------------

Lysten på en liten baby ble heller ikke mindre ved at vi var på besøk hos svigers hvor også sambos søster var med en liten en på ca 6-7 uker. Er jo så søte og så kos å holde... Hadde så lyst til å bare skrike ut jeg/vi vil ha en NÅ! Men det hjelpe ikke akkurat det heller.

Så det er vel bare å sette i gang jakten på neste EL. Håper den kommer tidligere enn sist da den kom veldig sent, uke senere enn ellers. Blir den like sen denne gangen er selvfølgelig sambo på helge tur i de tider...

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Så synd at TR kom denne gangen. :kose:

:troest:

Takk for det, en :klem: fra dere hjelper :)

Selv om jeg blir skuffet selv syns jeg faktisk det er litt verre å se hvor skuffa sambo blir hver gang... Litt nedfor dag for oss begge i dag, bare daffer på sofaen foran tv'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Kjedelig med den nedturen. :troest:

Men eg må heia litt på EL, slik at den kjem tidlig denne PP'en. :duskedame:

Ha ein rolig, god søndag, Høstjenta! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke i gang, igjen.... Huff, er ikke helt i slag idag kjenner jeg. Vet ikke helt hva det er. Bare en litt dårlig dag :sukk:

Har egentlig store forhåpninger med å komme i gang med et nytt og forbedret liv denne uke, den har vi aldri hørt før nei, he he :fnise: Men i alle fall, har lenge vært dårlig på å få i meg skikkelig frokost og fått no særlig trening, men nå starter jeg på nytt. Frokost i dag ble det også er det trening i kveld. Denne gangen SKAL jeg klare å komme i gang med det!

-------------------------------------

En positiv ting opp i alt det dårlige humøret er at eg kan ta en drink på julebordet til helgen. Satt på middag på jobben i sist uke uten å drikke og følte at noen begynte å lure veldig på hvorfor det... Men men, de har jo lov til å tenke sitt :)

God uke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uken har jeg følt meg litt uggen eller øm i underlivet sånn ca. Vanskelig si egentlig. Første tanke var soppinfeksjon, men ha rnå liten tro på at det kan være det, ingen kløe eller utflod. Mener forsatt øm under magen egentlig. TR er jo i gang nå, me har aldri følt det slik før. Samtidig kjennes magen oppblåst ut. Tenkte tanken på å få en time hos en gynokolog (kan ikke går rundt slik over lengre tid), det er uansett altfor lenge siden siste jeg var der.

Men det jeg er usikker på er om det er like greit med et fastlegebesøk? Hva vet de i forhold til en gynekolog?

Også noen har vært hos noen gode gynekologer i Bergen?

Mye spørsmål, men mye tanker og... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, da titter jeg innom deg en tur også :)

Ser dere også har problemer med hvordan man skal gjøre det til jul.

Hos oss blir det til at vi deler oss og tar middagen hos hans familie, og resten av kvelden hos min familie. Det synes jeg ble en ganske grei løsning.

Men hvor vi skal alle de andre dagene får vi komme tilbake til.. det er et sant slit når begge familier har egne "førstedags-, andredags- trdjedags(osv)tradisjoner" og alle aller helst vil at du skal komme til dem akkurat den dagen. Huff.

Så synd at tanta kom da, men da får vi krysse fingra for neste gang!

Håper du finner ut av plagene og, eller at de forsvinner snart iallefall!

Masse klemmer fra meg. :klemmer::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, da titter jeg innom deg en tur også :)

Ser dere også har problemer med hvordan man skal gjøre det til jul.

Hos oss blir det til at vi deler oss og tar middagen hos hans familie, og resten av kvelden hos min familie. Det synes jeg ble en ganske grei løsning.

Men hvor vi skal alle de andre dagene får vi komme tilbake til.. det er et sant slit når begge familier har egne "førstedags-, andredags- trdjedags(osv)tradisjoner" og alle aller helst vil at du skal komme til dem akkurat den dagen. Huff.

Så synd at tanta kom da, men da får vi krysse fingra for neste gang!

Håper du finner ut av plagene og, eller at de forsvinner snart iallefall!

Masse klemmer fra meg. :klemmer::vinke:

Ja de samme spørsmålene fra famliene dukker opp hvert år om hvor vi skal være i julen. Dere er nå heldig som kan være begge steder, men for oss er det for langt i mellom mitt og hans hjemsted for at det er mulig. Misunner dere der. Vi bor jo i Bergen, men jeg er fra Østlandet så det er et stykke å :reise: Det blir evt halve julen på hvert sted, juleaften et sted og nyttårsaften det andre. Vi ble sammen da vi var studenter og da var det naturlig at vi reiste hjem til hver vår familie. Nyttår begynte vi med å feire annet hvert år hos han og hos meg ganske raskt.

Men nå som vi er ferdig som studenter og jobber er det litt mer forventning til at vi skal feire jul sammen. Vi har forløpig ikke gjort det, og har syntes det har vært greit, vi har ingen barn (enda, men håper snart) å ta hensyn til og er heller ikke forlovet/gift. Så jeg tror at vi i år også har jul hver for oss også får vi se hvordan vi gjør resten av julen :) Neste år er det mer sikkert at jeg skal være hjemme hos oss da min bror gifter seg neste år og skal da være hos hennes familie og det blir første år for familien uten alle sammen. Tror min lillesøster synes det er verst, min storebror og jeg er jo eldre og har kommet lengre i livet, hu er fortsatt student.

Jeg har fått meg time hos fastlegen neste onsdag så håper hu finner ut av det. Plagene er blitt litt mer borte nå, men tror jeg tar legeturen uansett for sikkerhetsskyld... :vetikke: Lurte på om det kunne være en mild urinveisinfeksjon, men får nå se. Må bare huske å ta med evt levere før en urinprøve. Tenkte jeg skulle ut å kjøpe meg et testglass i dag og kanskje få levert det i morgen.

Ellers er jeg veldig fornøyd med meg selv i går, kom meg på :trene: igjen for første gang på ganske lenge :Nikke: Er medlem på et senter som jeg syns er veldig fint. Tok en egentrening i går, men tenker å komme i gang med gruppetimer med Power etterhvert. Veldig bra timer, men og veldig slitsomme. Kjenner jeg er litt stiv i dag, deilig :ler:

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjip dag i dag... :sukk:

Bare veldig lei jobben og har null motivasjon..... :tristbla:

Kjedelig arbeid for tiden, men vet at det bare må bli gjort og.

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også det samme problemet med jul! Det er veldig langt til min familie, men ikke så langt til hans. Vi bytter på å være ett sted jul og ett sted nyttår, annenhvert år, om du skjønner. Jeg vil jo helst være hos mine, men man må jo gi og ta! :) I år gjør vi en liten vri. Vi er hos mine i jula, og her hjemme med besøk av svigers i nyttår! Kompromiss!

Håper gyn finner ut hva det er! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjip dag i dag... :sukk:

Bare veldig lei jobben og har null motivasjon..... :tristbla:

Kjedelig arbeid for tiden, men vet at det bare må bli gjort og.

:hug: Har kjennskap til den følelsen jeg også, den kommer snikende en gang i blant...

Håper du får motivasjonen opp igjen :)

*********

Jul er ikke noe lett :riste: Vi har stortsett feiret hver for oss, noe som vi har vært fornøyd med begge to ;) Helst vil jeg det skal være slik som det alltid har vært med kjernefamilie og besteforeldere, men har en jobb som krever meg i julen også :sukk:

For to år siden (min første jobbe jul) satt vi oss i bilen og kjørte i 3 timer til kjære sin familie. Koselig, men rart :sjenert: De har heeelt andre tradisjoner. I år har jeg jobbe jul igjen, men gleder meg mere til å feire den med kjære og hans familie denne gangen :) Nå vet jeg hva jeg går til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Kjedelig med kjipe dagar. Håpar humøret er bedre nå.

Me har også alltid feira jul kvar for oss, og (iallfall dei siste åra) nyttår hos svigers. Nå er me gifte, og for første gong skal me feira saman hos min familie. Min familie bur nesten ei heil dagsreis unna, svigers berre ca 10 minutt i bil. Eg krever å feira enten jul eller nyttår hos min familie (iallfall så lenge det berre er oss to og det er enkelt å reisa), rett og slett fordi eg ser dei så sjelden. Og i år er det jo så mange fridagar i jula, derfor passar det godt å reisa vekk då. Håpar dåke finn ut av kva som er best for dåke. :hug:

God søndag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug::klemmer::blomst:

Tusen takk, :klem: tilbake

Vi har også det samme problemet med jul! Det er veldig langt til min familie, men ikke så langt til hans. Vi bytter på å være ett sted jul og ett sted nyttår, annenhvert år, om du skjønner. Jeg vil jo helst være hos mine, men man må jo gi og ta! :) I år gjør vi en liten vri. Vi er hos mine i jula, og her hjemme med besøk av svigers i nyttår! Kompromiss!

Håper gyn finner ut hva det er! :klem:

Var en bra vri dere hadde funnet ut av i år. Byttet på med nyttår, men alltid jul hver for oss. Så hva som skjer i år er enda ikke bestemt, er jo lenge igjen :fnise: Masse som skal gjøres og spires før den tid :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...