Gå til innhold

Endelig prøver :-)


Høstjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg låner den lista di litt jeg.. er det greit det eller? :sjenert:

Selvfølgelig :Nikke:

Jeg fikk den av Gossip Girl som hadde den i sin dagbok, den går nok rundt hos flere her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk::tristbla: Nå tror jeg :heks: er på vei.... Jeg for så vidt ikke kjent noe murringer som jeg som regel gjør i forkant (men ikke sist gang heller tror jeg), men kjente plutselig at noe var på vei ut. Måtte bare ta en tur på toalettet for å sjekke og der var det litt lys lys brunt slim/utflod på vei ut :angry:

Testing var uansett ikke planlagt før lørdag, men ser ut som det utgår...

Jeg som hadde en godfølelse av en annen type denne gangen.... Selv om sambo ikke trodde noe på dette med forkjølelse som symptom :fnise:

-----------------------------

:forkjola: er nå på vei bort og føler meg ganske bra igjen. Kun litt hoste og bitte litt snufse, men våknet i dag og kunne puste helt fint igjen :hoppe:

Visningen i går var veldig bra!!!! Vi virkelig likte stedet, men utgangsprisen er litt for dyr så håpet vårt er at de godtar lavere bud (ingen bud enda). Men så er det jo også det at vi må selge vårt eget sted ganske kjapt og i dag er jo ikke det så lett. Vet godt at alle sier at man skal selge først og så kjøpe, men jeg syns det er så vanskelig å finne noe vi liker å kjøpe så vil ikke helt ta sjansen på det heller. Vi må tenke litt og sjekke litt økonomi først :)

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit

spennende med visning og selging og kjøping å sånnt da :) :) kjære solgte leiligheta si i sommer og kjøpte barndomshjemmet sitt :gjeiper: ble 30 000 under prisantydning, men var veldig fornøyd med atdet ble solgt.. :) ser også likedanne leiligheter som ble lagt ut for salg før og rett etter hans, ligger fremdeles ut for salg :gjeiper: og da tenker vi jo det at: hadde vi/ han ventet lengre så er det ikke sikkert at den hadde blitt solgt enda.. :gjeiper: :

alltid like kjipt det der med :heks: som kommer sniknde på besøk, når man minst ønsker det og de gangene det kjennes ut som at :heks: ikke skal komme... !

stoor :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julen begynner virkelig å nærme seg med stormskritt nå, og jeg har ikke startet på julegaveshoppingen enda.... Men har nå begynt litt med ideer i alle fall :Nikke: Får se om vi får til en handletur i løpet av uken eller begynnelsen av neste. Har mest lyst til å unngå shopping på lørdagene nå før jul.

Selv om den leiligheten vi var å så på i forrige uke var helt super så blir det nok med det ser det ut som. Den blir litt i det dyreste laget for oss nå også har vi ikke råd til å kjøpe før vi selger vår egen. Skal ha besøk av megler hjemme hos oss i dag bare for å høre hva hun sier om pris og slagsmuligheter nå. Men vi belager oss på å vente ei stund med å kjøpe tror jeg.

Nå er endelig snart :heks: over for denne gang. Så vi er snart klare for å sette i gang :humpe: igjen :fnise: Denne gangen satser vi virkelig på annenhver dag frem til jeg reise før jul og håper det holder akkurat til EL. Misstenker at EL blir den dagen jeg reiser så håper det skal gå :tommelopp: Har lest flere steder om prøvere som har prøvd seg på slimløsende hostesaft og/eller grapefruktjuice, noe her som har noen erfaringer med det? Går og lurer på om jeg skal gå til noe innkjøp....

Ellers har jeg fått meg en legetime igjen på torsdag, ikke verst kjapt. De plagene jeg hadde sist periode har kommet litt tilbake så tenker det er like greit å ta en tur å høre med legen om han kan si noe. Eller om han henviser meg til gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt slimoppløsende hostesaft og grapefrukt et par perioder, ikke hell enda. Men begynte med det pga det er utrolig mange som har blitt gravide på det. Men viktig å begynne å drikke/spise grapefrukt hverdag ca 1 uke før EL og hostesafta tar du en god slurk av 1-3 timer før sex rundt EL. Viktig å slutte med hostesaften når EL er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt slimoppløsende hostesaft og grapefrukt et par perioder, ikke hell enda. Men begynte med det pga det er utrolig mange som har blitt gravide på det. Men viktig å begynne å drikke/spise grapefrukt hverdag ca 1 uke før EL og hostesafta tar du en god slurk av 1-3 timer før sex rundt EL. Viktig å slutte med hostesaften når EL er over :)

Ja det er derfor jeg tenkte å prøve meg på dette også :fnise: Men jeg har lest flere steder at de drakk hostesaft fra siste TR dag til første positiv EL-test eller når EL er over. De tok da noen skjeer med hosetsaft hver morgen.

Men så var det og noen som mente det ikke var lurt å ta både hostesaft og grapefruktjuice samtidig.... hmmmm, ikke lett å bli så klok på de forskjellige erfaringene og meningene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grapefrukten vil tynne slimet ut sån grenerellt, tar tid og må derfor begynnes på tidlig. Slimoppløsende hostesaft er hurtigvirkende og heller ikke sundt å ta for mye av for lenge (kan jo bli mange mnd med prøving så bør ikke ta det hver dag hele pp). Er Ikke skadende for babyen å ta det etter EL, men man hør begrense inntaket (Trenger det jo ikke heller etter EL)

Egenskaper: Klassifisering: Ekspektorerende middel. Virkningsmekanisme: Guaifenesin antas å nedsette slimets viskositet ved å stimulere bronkialsekresjonen, og dermed lette opphostingen av seigt slim. Absorpsjon: Raskt og fullstendig fra mave-tarmkanalen og går over i bronkialsekretet. (Maks. kons. etter 3 timer.) Halveringstid: Ca. 1 time.
Felleskatalogen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:lete: Korleis har jula di vore? Blei det julefeiring saman med mannen eller kvar for dåke?

Godt nytt år! Måtte 2009 blir året for oss alle! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei høstjenta! Godt nyttår!!!! Travel jul med reising og sånn? Ble det bra med :sengekos: før du reiste, slik at dere traff EL? Når er IKM?? Å, det er spennende å følge med dere alle sammen! :) Håper 2009 blir et bra :babysmokk: år for oss alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 7 år senere...

Da har jeg funnet tilbake til denne igjen! En veldig gammel dagbok 😄 Det blei brått stopp da vi sluttet å prøve. Men startet opp igjen etterhvert som igjen viste at vi måtte ha litt hjelp. Så nå sitter vi her med et lite prøverør barn på 1,5 år 😍❤️  

Grunnen til at jeg begynner å skrive igjen nå er at vi er i gang med søsken forsøk og jeg sitter og tenker altfor mye og må bare skrive litt for å få det ut. Vi hadde et frys fra tidligere som ikke overlevde, men på første forsøk gikk både uttak av egg og innsett gikk for så vidt bra. Fikk 2 modne ut, men bare et utviklet seg til noe mer som vi satte inn. Og nå i jula har jeg testet positivt 💞💞💞 Hadde mye murringer før test og dagen rundt test, har vært veldig trøtt og uggen/svimmel/kvalm. Men nå er det ingen murringer lengre og kjenner jeg blir livredd ved tanken på at dette ikke er noe mer.... 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande - gratulerer med positiv test! :) Og så kjekt at du tittar innom dagboka di igjen, etter så lang tid. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...