Gå til innhold

Endelig prøver :-)


Høstjenta

Anbefalte innlegg

Gjest poppel

:klemmer:

skjønner hva du mener... ikke enkelt å sitte alene med egne, usikre tanker :tristbla:

*trøste Høstjenta*

spennende å se hva som skjer fram til søndag da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei :-D

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver... har akkurat startet vi også, foreløpig har jeg ikke full på kontroll på sykluser eller noe som helst, så er vel litt for mye å håpe på at jeg ikke får se TR om en ukes tid,men man håper jo alltids litt allikevel...

Og skulle gjerne testet allerede i går,men får vel smøre meg med tålmodighet :-D

Krysser fingrene for oss begge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig helga her, i alle fall nesten. Det skal bli deilig, vi får en del familiebesøk som vi sjelden ser, så det skal bli en koselig 17.mai feiring.

En anna ting er at jeg bare sitter og føler på om TR kommer. Den skal komme sånn ca i dag/helga og jeg syns jeg føler noe i magen, men krysser fingrene for at det ikke er noe. Søndag er i alle fall den store test dagen. Har veldig lyst til å test med en gang, men skal nok vente litt ja :-) Er litt utålmodig, vil vite med en gang, men bare om det er positivt :gjeiper:

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende! Hvordan har det gått med testingen da?

Moro å følge med på andre prøvere også :) Ser vi er like gamle også, koselig ;)

Krysser fingerne for dere!

Ha en fortsatt fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager lite skriving de siste dagene, men 17.mai helga gikk så fort med amsse besøk og greier. Men det var selvfølgelig noe som kalrte å ødelegge det som skulle vært en deilig dag, TR kom på besøk :sur::sur::sur: Så den testingen ble det ikke mye av.... :tristbla:

Hadde egentlig ikke trodd noe skulle skje på 1pp, men hadde et lite håp også kjente jeg liksom ikke så mye til TR før den kom så ble litt overraska på en måte. Har tenkt over det at jeg kjenner mindre plager med mensen nå som jeg sluttet på pillen enn før, merkelig :forvirra:

Har tenkt på de siste dagene om jeg skulle prøve temping eller eggløsningstester. Kom over slike tester og de kostet rimelig mye syns jeg... Så får se på det, kanskje vi prøver et par runder til og skjer det ingen ting så bør vi kanskje følge litt mer med.

Men en liten positiv ting oppi alt er at sambo drømte et eller annet om at vi hadde fått en liten baby :5: Mulig jeg overtenker dette her, men det er første gang siden vi startet å snakke om dette og prøving at han har virkelig vist at han også er interessert. Ikke bare meg :hjerter_rundt:

Så, for å se fremover, neste EL er i slutten av mai, dvs siste helgen i mai lørdag eller søndag. Litt usikker der. Men i alle fall så er jeg bortreist fra torsdagen til lørdag kveld så det passer jo skikkelig dårlig. Men vi må vel få til litt :humpe: før jeg reiser og med en gang jeg kommer hjem igjen :-)

Alt i alt er jeg egentlig ikke altfor deppa siden det er 1pp, men vil nå gjerne at det skal begynne å spire så fort som over hode mulig. Ble kanskje litt mye på en gang dette. Hadde en del å få øst ut akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel

:rope: og :kjefte: på TR.

synes det verste med dette er tanken på at det går så lang tid mellom hver gang det potensielt kan klaffe...skjønner deg så utrolig godt når du sier du vil ha klaff NÅ!

regner med å få TR besøk til uka...men tenker jo at det er en liten mulighet for at "den" sitter allerede...

PP1 er jo tross alt første forsøk, det er vel normalt med klaff innen første 6 mnd, er det ikke? 80% får til det tror jeg...

for min egen del tenker jeg hvertfall at jeg skal prøve(!!) å ikke stresse de første mnd rundt IKM...yeah, right! :fnise:

så gøy med sambos drøm da :jepp:

du må ha en finfin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre vi er flere poppel. Tror det stemmer det du sier om 80% eller noe (lurer på om jeg har lest 60% en gang, men det er nå en stor andel i alle fall) får det til i løpet av de første 6mnd så har mange mnd igjen å prøve på :) Krysser fingere for at det spirer snart både hos meg og alle andre! Jeg og prøver sånn som du å ikke stresse :filer: for mye nå i begynnelsen, men om det er mulig er en anna sak :fnise:

I går hadde vi grill og grand prix kveld hos oss så er litt redusert i dag. Men har nå fått ryddet opp på kjøkken og stue så resten av dagen blir forholdsvis rolig tror jeg. Men kvelden var i alle fall en stor suksess så det var veldig artig. Koselig å treffe folk som vi ikke ser for ofte, vi har alle en tendens til å bli sittende hjemme hos oss selv på kveldene... Skal prøve å skjerpe oss der!!

Hadde tidligere store planer om trening og være flink jente i dag, men spørs om de planene faller igjennom. Prøv igjen i morgen kanskje :-D

En fortsat god og avslappende søndag alle KG'ere :sol:

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prøvedagbok! :blomst:

Kryssar fingrane for at det ikkje tar så lang tid før det klaffar for dåke. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig at dere har vært innom poppel og Maribella76 :)

Det har blitt altfor altfor lenge siden sist jeg var og oppdaterte boka mi nå... Har hatt mye å gjøre med jobb, reising, og bare vært trøtt og sliten. Men jeg hadde EL på lørdag, tror jeg, var selvfølgelig bortreist fra torsdag til seint lørdag kveld så timingen denne gangen passet ikke helt. Vi satte nå likevel i gang da jeg var hjemme med :humpe::fnise: Så kanskje en liten spire ble plantet, har ikke de store forhåpningene eller prøver å ikke ha.

IKM skal være ca 17.juni så det er jo fortsatt ei stund til, så det er vel bare og vente å se.

Blir litt sprø av håp fortiden når jeg er ute og handler eller noe. Syns jeg ser damer med fine mager overalt... Sikkert bare noe jeg syns, men likevel. Har nok bare veldig lyst på en liten en snart :babysmokk:

En annen ting jeg fant ut nå er at jeg virkelig får lyst det jeg ikke bør ha nå. Det jeg mener er et glass vin... Har hele tiden vært klar på at jeg skal være veldig forsiktig med alkohol og har ikke tenkt å drikke mellom EL og IKM, men det er jo selvfølgelig da man får lyst på et lite glass :fy_fy: Når det er sagt så skal jeg nok overleve helt fint ut også :fnise:

Nyt sola alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Bare vent å se du, når du minst aner det, er det en spire i magen :fnise:

Men det ekke no gøy når en har møe å gjøre rundt EL oxo blir det kanskje litt :sengekos: fremfor hva en egentlig kanskje ønsker.... Hehe...

Ohh, jeg vet hvordan det er dette me når man ikke kan ha alkoholholdige drikker, ønsker man det mest! Hehe.. Jeg er nå ikke et vinmenneske, men øl derimot.... Hehe... Men får bare knipe sammen og vente til evt TR er på besøk... hehe.. Men håper egnetlig ikke den kommer da.. Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg au denne gang ;)

Kos deg i sola!! :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg og det er fortsatt strålende vær :sol: Blir i så mye bedre humør når det er så deilig og sommerlig ute!!!

Etter jobb i dag klarte jeg å komme meg på trening og etterpå sovna jeg litt i sola på verandaen :søvn: Ble ikke så altfor lenge, men så utrolig deilig. I kveld er jeg hjemme alene, samboer er ute med jobben så det blir kose kveld med en deilig dusj og stell av meg selv, litt god mat og digg og TV'en (en film og kanskje litt Bislett games). Avslappende :plystre:

Forsatt ei stund til jeg burde begynne å tenke på testing, 1,5 uker. Prøver å tenke minste mulig på det som alltid, men her om dagen fikk en venn av meg en liten en og da fløy jo tankene avgårde :) Men faktisk så kom det litt skremmene følelser også, tenk det ansvaret da... et lite menneske som vi skal klare å passe på hele tiden, høres litt skummelt ut plutselig, men det går vel siden alle andre klarer det fint ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres koselig ut med en hjemme alenekveld, det gjør godt en gang i blant.

Jeg reiser bort imorgen, så vil bare ønske deg lykke til med testing. Håper jeg kommer hjem til gode nyheter :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt fred og ro til å sette meg ned med KG igjen :)

Litt under ei ukes tid til IKM nå, men nå begynner jeg litt å lure på hva som skjer i denne kroppen. Denne uke har bare vært litt merkelig, eller kroppen har vært litt merkelig. Mandag startet med at jeg følte med skikkelig kvalm og uggen i magen, men kom meg på jobb og følte meg bedre utover dagen sånn til lunsj. Nå skal det sies at jeg er litt dårlig på frokost, men har likevel aldri følt meg slik... Tirsdag morgen var det samme, men ikke fullt så ille. Onsdag følte jeg meg helt normal. Men i dag har jeg hatt litt vondt i korsryggen (har det når mensen kommer som regel) og magen og nå ser det ut som mensen har kommet med brun utflod og alt.

Syns hele greia er litt rart, mensen skulle jo ikke komme før ca neste onsdag så det er neste ei uke for tidlig. Helt siden jeg sluttet på pillen i okt/nov har mensen vært veldig regelmessig, denhar alltid kommet på døgnet... SÅ nå sitter jeg nå her og er litt :forvirra: :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, rart. Men eg har høyrt at mange kan oppleva at det kjem litt blod når egget festar seg i livmora (kalt festeblødning). Så om mensen alltid pleier å vera presis, trur eg det er gode sjansar for at det er ein slik festeblødning du har hatt! Og med tanke på at du i tillegg har følt deg litt kvalm og uggen i det siste, skal du absolutt ikkje sjå vekk frå at du kan vera gravid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Godt å se at det er flere i min situasjon! :) Det høres ut som en god ide med ferdig oppskåret frukt i kjøleskapet - like lettvint som å ta seg en bit sjokolade! Og mye bedre for samvittigheten. Jeg har begynt å ta Omega 3-kapsler i tillegg. De fra Møllers smaker ikke ille, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...