Envy Skrevet 15. mai 2008 #81 Del Skrevet 15. mai 2008 *synes Sigurd Ròs var litt kjedelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 15. mai 2008 #82 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Synes kanskje jeg også.... Men bedre enn mye annet! Snart fredag og 17.mai ! Da blir det masse ! (helst uten ansikter, hvis ikke det blåser masse, da blir det is i ansiktet) Endret 15. mai 2008 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 15. mai 2008 Sigur Ros er absolutt ikke for alle! he he :gjeiper: det vet jeg godt! Smaken er som baken! delt i 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 17. mai 2008 Ja da var jeg på plass i den nye hybelen! ENDELIG! Fornøyd :juhu: Trøtt etter en lang dag med flagg og feiring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #85 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja da sitter jeg her i senga mi, under den doble dyna he he... Me like ja! Jeg har nå fått pakket ut en del, men det er fortsatt ganske rotete her. Det har plutselig brutalt gått opp for meg at jeg nå bor med 2 ukjente jenter(som er veldig koselige, men det er jo litt sånn rart når man ikke kjenner hverandre enda) jeg skal begynne i ny jobb, med masse nye rutiner og navn å lære meg, jeg kjenner svært få her! Hjelpes... Det går nok sikkert bedre etterhvert, men akkurat nå er jeg ganske nervøs, og har en konstant klump i magen. I tillegg har min bestemor dødd nylig, jeg hadde egentlig ikke noe særlig forhold til henne... Men resten av familien er jo ganske trist, og det blir vel begravelse snart. Jeg må reise ganske langt for å komme meg dit, så hvis ikke den her flystreiken gir seg kommer jeg nok ikke til å dra i begravelsen. Tanken på å sitte i buss nå er bare veldig lite fristende. Selv om kanskje jeg kommer til å angre på det senere, det vet jeg jo faktisk ikke. Uff, dette ble et skikkelig klage innlegg! Håper humøret mitt stiger utover dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. mai 2008 #86 Del Skrevet 18. mai 2008 Uff, høres ikke godt ut! Heldigvis er dette over etter en liten stund da, snart er rutinene inne og navnene kan plasseres på et menneske;) Og kanskje de to jentene blir de beste vennene du har funnet på lenge! Ikke for å være en besserwisser (skrives det sånn? Aldri hatt tysk:P), men jeg tror kanskje du burde dra i begravelsen, hvis ikke du har eksamen eller noe veldig viktig akkurat den dagen! Om ikke for deg selv, så for foreldrene dine (er jo tross alt moren til din far/mor). Kanskje det kan være en god måte å avslutte det på også, siden dere ikke hadde så nært forhold så får du kanskje litt dårlig samvittighet? Men selvfølgelig skal du gjøre det du synes er best, og om det føles feil å gå så skal du ikke heller! Du får tenke litt på hva bestemoren din hadde hatt lyst til :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. mai 2008 #87 Del Skrevet 18. mai 2008 Uff.. Hmm.. Kondolerer med bestemoren din, jeg synes du skal dra i begravelsen om du vil det jeg, men skjønner at en lang busstur ikke frister så mye.. Men som Serenity sier, det er kanskje best siden det er mor/far sin mor. Så viser du din støtte på en måte. Hva slags ny jobb er det du skal begynne i egentlig? Fint at jentene du skal bo med virker koselige da! Er vel en fordel Ha en fin dag i ditt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 18. mai 2008 Uff, høres ikke godt ut! Heldigvis er dette over etter en liten stund da, snart er rutinene inne og navnene kan plasseres på et menneske;) Og kanskje de to jentene blir de beste vennene du har funnet på lenge! Ikke for å være en besserwisser (skrives det sånn? Aldri hatt tysk:P), men jeg tror kanskje du burde dra i begravelsen, hvis ikke du har eksamen eller noe veldig viktig akkurat den dagen! Om ikke for deg selv, så for foreldrene dine (er jo tross alt moren til din far/mor). Kanskje det kan være en god måte å avslutte det på også, siden dere ikke hadde så nært forhold så får du kanskje litt dårlig samvittighet? Men selvfølgelig skal du gjøre det du synes er best, og om det føles feil å gå så skal du ikke heller! Du får tenke litt på hva bestemoren din hadde hatt lyst til :klem: Ja jeg vet, jeg burde absolutt reise i begravelsen! Selv om det ikke frister... Takk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 18. mai 2008 Uff.. Hmm.. Kondolerer med bestemoren din, jeg synes du skal dra i begravelsen om du vil det jeg, men skjønner at en lang busstur ikke frister så mye.. Men som Serenity sier, det er kanskje best siden det er mor/far sin mor. Så viser du din støtte på en måte. Hva slags ny jobb er det du skal begynne i egentlig? Fint at jentene du skal bo med virker koselige da! Er vel en fordel Ha en fin dag i ditt nye hjem Jeg får vel reise da, skal sikkert jobbe den dagen men arbeidsgiveren min må jo kunne forstå det! Jeg bør jo vise min støtte til pappa. Jeg skal jobbe som servitør så det er jo ikke akkurat brainsurgery! men det er nå fortsatt en ganske stressende jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mai 2008 #90 Del Skrevet 18. mai 2008 Enig med Reka, du bør nok dra i begravelsen! Det er jo bare sånt man må en gang i mellom, trist men.. Et siste farvel er jo også greit! Håper du har hatt en fin 17. mai feiring da hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 18. mai 2008 Enig med Reka, du bør nok dra i begravelsen! Det er jo bare sånt man må en gang i mellom, trist men.. Et siste farvel er jo også greit! Håper du har hatt en fin 17. mai feiring da hvertfall! Mhm, må vel egentlig si meg enig der... Jeg hadde faktisk en overaskende bra 17.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. mai 2008 #92 Del Skrevet 18. mai 2008 Leit å høre om bestemoren din Er rart med det, selv om man kanskje ikke har det næreste forholdet, så kan det være greit å få et endelig farvel. Håper kvelden din er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 18. mai 2008 Leit å høre om bestemoren din Er rart med det, selv om man kanskje ikke har det næreste forholdet, så kan det være greit å få et endelig farvel. Håper kvelden din er fin Tusen takk Det går faktisk overasskende bra med meg... har hatt en ganske fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 19. mai 2008 #94 Del Skrevet 19. mai 2008 Det er bra Håper starten på uka har vært bra og at de to jentene er noen du kommer godt overens med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #95 Del Skrevet 21. mai 2008 på en snurr! he he, tok noen øl etter jobb... jeg er visst litt fraværende fra dagboken min for tiden! For liten tid rett og slett, men jeg kommer sterkere tilbake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. mai 2008 #96 Del Skrevet 21. mai 2008 Så gøy!! :juhu: misunner deg den litt! Bare du lover å komme sterkere tilbake så er du unnskyldt Nattaklem til deg IloveNY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. mai 2008 #97 Del Skrevet 21. mai 2008 Ikke bli lenge borte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 21. mai 2008 Hurra :juhu: flystreiken er over! :juhu: Det betyr at jeg slipper å ta buss i 12 timer for å reise i begravelsen Jeg har bestemt meg for å dra, særlig fordi det virker som at det er veldig viktig for pappa at jeg kommer... så da blir det sånn. Jeg har vært travelt opptatt med jobbing og sosialisering for tiden. Det er ikke bare bare å begynne i ny jobb! Jeg trives nok ikke helt før om et par uker, selv om jeg synes det var ganske gøy igår. Også ble jeg jo bedt med ut på øl, så håper det gjentar seg et par ganger iløpet av sommeren De to jentene jeg bor sammen med er virkelig kjempesøte! Så her kan jeg nok trives godt for en stund Men de skal være i hjembyen sin i sommer, så jeg får faktisk hele leiligheten for meg selv! Det kan jo bli litt ensomt, men samtidig så blir det sikkert skikkelig deilig. Akkurat nå gleder jeg meg til sommeren starter for fullt! Jeg lurer så fælt på hvordan den kommer til å utvikle seg?? Forhåpentligvis vil den bli kjempe fin! Kan jeg bare si at å jobbe som servitør på resturant er ganske genialt! Når vi tar pause kan vi bestille hva som helst utenom hovedretter på menyen... Vel det betyr at jeg kan få meg en ganske grei og god middag de dagene jeg jobber! Penger spart! Som kan brukes på annet tull... Jeg å også gi meg selv litt creds for å ha klart å sette sammen Ikea-hylla mi helt alene! Du skulle sett meg kan tenke meg at det var et ganske morsomt syn! Jeg står med den ene foten på den ene siden og bøyer meg over hele hylla og skriker og prøver å dra sammen de forskjellige delene! Ja ja, den står nå... :gjeiper: ************************************************************ Idag durer i ørene! Jeg kommer nok alltid til å elske denne sangen! Den minner meg om den beste sommeren noensinne! Jeg var dødsforelska i en fyr, og vi hadde det faktisk ganske fint sammen akkurat da. Jeg kan huske sinnsykt godt at jeg og en av mine beste venninner kjørte rundt i bilen hennes (en cabriolet!) og hørte på denne sangen, og livet var bare herlig :rødme: Jeg savner å være forelsket! Det er så deilig! Ellers hvis dere ikke har hørt om Katzenjammer så sjekk "A bar in Amsterdam" De var min favoritt til å bli årets urørt! Ha en kjempefin dag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 21. mai 2008 Nå har jeg plutselig ombestemt meg igjen! Angående studie altså. Så nå står relgions-vitenskap på første plass Istedet for psykologi... Håper jeg kommer inn! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #100 Del Skrevet 22. mai 2008 Boy With A Coin - Iron And Wine Uff det blir litt mye for meg for tiden... Følelsene mine går opp og ned som en jojo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå