Unika Skrevet 20. oktober 2008 #141 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fantastisk tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. oktober 2008 #142 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Dette er veldig nytt for meg, men visstnok snakker jeg en del i søvne i følge kjæresten min. Det var en natt jeg vekket ham og sa: "De er så ekle" "Hva er det du snakker om kjære?" Han skjønte selvsagt ingenting. "Du må passe deg for de ekle arbeiderne som står bak oss i kassa." Han forstod da selvsagt at jeg ikke var våken. Og jeg hadde sagt et eller annet med at han måtte passe på meg eller noe, at han måtte gi meg en god kveld og lagt meg til å sove igjen. Han erter meg fortsatt litt for de 'ekle arbeiderne'. Jeg kan dessverre ikke huske noe som helst. Mvh Yvonne Endret 20. oktober 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagrima Skrevet 20. oktober 2008 #143 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fantastisk tråd, skulle egentlig lagt meg for lenge siden men nå er jeg lys våken!! Her i huset er det jeg som står for natt-underholdningen... En natt våknet samboeren min av at jeg grov han i øret! Han veivet bort handa mi, og spurte hva jeg drev på med. Jeg ble skikkelig fornærma og gidda tydeligvis ikke å forklare, bare mumla surt at "jeg skulle bare sjekke noe". En annen natt sto jeg opp (noe som er helt vanlig, jeg er ofte en tur på do i løpet av natta), men da jeg ikke kom tilbake våkna samboeren helt og begynte å se etter meg. Da var jeg i full sortering av skittentøy og hadde allerede fylt en IKEA-pose med farget tøy. "Hva gjør du?", spør han jo selvfølgelig. Teit spørsmål det vel: "Jeg sorterer klær ser du vel, vi har jo vasketime nå". Vi bor i blokk og må reservere vasketid i vaskeriet, men sjelden vi må vaske om natta gitt... Om morgenen da vi sto opp ga jeg han ros for at han hadde sortert klær før han la seg. Hadde han ikke begynt å le så hadde han glatt kunnet tatt crediten for det Jeg har også en ekkel drøm der alt er helt vanlig, bortsett fra at samboeren min ikke ligger i senga ved siden av meg. Plutselig ser jeg at han kommer inn i rommet, setter seg på senga men sier ingenting. Han bare sitter der og ser på meg med et stygt blikk som får det til å ise nedover ryggen på meg. Vanligvis i drømmen så klasker jeg han i ansiktet og da forsvinner han. En morgen hadde samboeren våkna av vekkerklokka og satt seg opp i senga. Han var så trøtt så han satt der en stund for å våkne ordentlig. Plutselig får han en lang rekke klask i ansiktet, jeg er jo sikker på at det er en drøm igjen!! Hehe snakk om god morgen Hehe, nå skal jeg ta kveld, satser på en drømmeløs natt uten stor underholdningsverdi Hihi ler ennå av gullkornene i tråden: "VI SKAL IKKE KJØPE LODD" og "Kan ikke en stakkars mann få drite i fred???" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 21. oktober 2008 #144 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dette er ikke om en kjæreste-person, da, men om venninnen min som sov hos meg for litt siden. Jeg våknet av at sengen beveget seg så fælt, og så at hun satt oppreist med åpne øyne, og nynnet, mens hun liksom dirigerte usynlige mennesker rundt i rommet med en SKIKKELIG høytidelig og snerpete mine. Denne dirigeringen, foregikk i absolutt hele kroppen. Lente seg hit og dit, og kastet på armene. Plutselig stopper nynningen og dirigeringen, og hun smiler fornøyd, og sier: "Kjempeflott, jenter! Da er det gruppe to. Kom igjen, gruppe to! Ikke noe unnasluntring!". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 21. oktober 2008 #145 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mannen min er veldig bevisst på hvordan han vil ha det når han skal sove. Hvis jeg f.eks legger meg etter han, så har han gjerne tatt sin egen dyne og krøllet sammen mellom bena sine, og min dyne har han breiet over seg. Han er også veldig bevisst på hvordan han vil ligge når vi ligger i skje... Så var det en natt jeg våknet av at han stod på knærne i senga og virkelig brukte all sin makt for å dytte meg og "plassere" meg akkurat sånn som han ville ha meg ved siden av seg. Det var helt urkomisk å se på - jeg skjønte jo med en gang at han gjorde det i søvne... Han virkelig liksom "pustet og peste, og dyttet og plasserte". Dagen etter husket han selvsagt ingen ting - og vi ler av det enda (det er vel snart to år siden nå). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina18 Skrevet 22. oktober 2008 #146 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fortalte kjæresten min i søvne at jeg kun var sammen med han fordi jeg synes synd på han:P At han var søt og sånn, men ærlig talt, hvem vil vel være med en sånn gutt... Han lo fælt av dette og hadde spurt hvorfor jeg i det hele tatt hadde blitt sammen med han og da hadde jeg svart på en fornærmet måte siden han lo av meg, at jeg virkelig ikke alltid kunne gjøre det jeg selv ville, og noen ganger måtte jeg behage andre. Og at jeg synes jeg måtte gi han litt selvtillit siden jeg var i en heeelt annen liga en han... Og da hadde jeg visst sagt at jeg ikke orket å prate mer om han, og sovnet:P Bra kjæresten ikke tok det så tungt og bar lo av det.. E rjo ingenting av det som stemmer i det hele tatt:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 22. oktober 2008 #147 Del Skrevet 22. oktober 2008 for en morsom tråd Jeg har en historie fra da jeg selv var 5 år.. Mine foreldre hørte at jeg tuslet rundt nede i gangen (barna hadde soverom nede) og mamma kom for å se hva jeg holdt på med.. Da dro jeg opp nattkjolen og satte meg på huk over kattekassa. mamma: hva gjør du? Leanne: jeg skal tisse vel mamma: da må du gå på do.. Leanne: Jeg er jo det... mamma: dette er kattekassa Leanne: (lettere oppgitt) Men mamma da, jeg er jo en katt! Så begynner jeg å tisse... Mamma som endelig har skjønt at jeg gikk i søvne får seg en god latter. Denne historien er blitt gjenfortalt maaaaaange ganger... men jeg ler like godt hver gang 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 22. oktober 2008 #148 Del Skrevet 22. oktober 2008 Våknet en natt av at eks samboeren stod å tisset inn i klesskapet vårt, kliss naken! På MIN side av klesskapet, på alle mine klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 22. oktober 2008 #149 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har en tendens til å snakke i søvne , eller reise meg opp med åpne øyne og si noe, spesielt hvis jeg sovner til lyden av mennesker som snakker, film, etc, tv! Har en kjæreste fra utlandet , vi snakker engelsk ... jeg setter meg opp i senga og sier : jeg : Jeg må tisse! jeg : JEG MÅ TISSE!!!!! han : ehhh what are you saying ? jeg : JEG MÅ TISSE FOR FAEN!!! han : but I cant understand what youre saying!!! hahahah og da våkna jeg opp ..var ganske lattermildt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 22. oktober 2008 #150 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hehe, dette er den beste tråden i hele forumet! Her en kveld lå jeg og sambo tett inntil hverandre, og jeg hadde lagt hånda på stellet hans, for å si det sånn. Slik sovnet vi, og her begynner jeg å drømme om en baseballkamp. Så er det min tur til å ta imot, og da rykker jeg til i hele armen. "Hva gjør du" skriker han. "Eh, skulle jo bare ta i mot" sier jeg. "Nei, dette blir for farlig", svarer han og snur seg. Endret 22. oktober 2008 av Gaby 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty89 Skrevet 23. oktober 2008 #151 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) haha morsom tråd ja :D Husker en gang for 2 år si når jeg og typen min var i syden. Etter en lang dag på standen gikk vi inn på rommet for å hvile litt. Jeg sovnet før han. Så typen min startet å beføle meg, og fingre meg mens jeg sov Så sa jeg plutselig: "ikke gjør dette med noen andre" Han: Begynte å le, så sier han " hva mener du? med noen andre?" Jeg: "Ja, ikke gjør slik med andre" Han begynte å le seg ihjel og forstod at jeg snakket i søvne! Etter litt våknet jeg av latteren hans, når jeg våknet spurte jeg: "hvorfor sa jeg du ikke skulle gjøre det med noen andre"? Så kom jeg på at jeg drømte vi var på fest med mange andre! Forresten: Når bror min var liten hadde han stått opp på natten for å tisse. I samme slengen kastet han trusa i dass og trakk ned, så gikk han å la seg igjen Endret 23. oktober 2008 av Betty89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 17. november 2008 #152 Del Skrevet 17. november 2008 *føyer til på mine inlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 17. november 2008 #153 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg døøøør!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #154 Del Skrevet 17. november 2008 Hahahaha så utrolig mye bra her! Har ett par selv her, jeg har holdt på med hester i veldig mange år nå, og da jeg fant ut at min samboer gjennom mange år har hadde fått nok erfaring, kjøpte vi en egen hest til ham. Noe han gledet seg over 24/7 bokstavlig talt..! Han var så glad for hesten og utstyret at han koste med hesten hele dagen og hadde utstyret på soverommet vårt siden det var nytt og fint En natt våkner jeg av at han romstrerer i rommet: Meg: Kjære, hva er det, hva gjør du? Han: Jeg skal ut og ri, vel. Hesten kan ikke bare stå der. Meg: Skal du ri NÅ??? Han: dumma, hesten trenger å bli ridd vet du vel..! Meg: Men..... Han: *tar opp ridesal og hodelag, splitters naken* HESTEN TRENGER TUR, FORSTÅ DET TEITA!!! Meg: eh jaha... Plutselig begynner han å hoppe rundt midt i rommet, som om han rir en hest, da fikk jeg nok og gikk bort for å se hva han hadde for seg klokka 3 om natta, og tror dere ikke han STOD og sov :ler: En annen gang stod JEG for morroa faktisk, i følge samboeren hadde jeg sagt at nå gadd jeg ikke mer, og gikk og la meg i trappa, av uvisse grunner hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde! Skrevet 17. november 2008 #155 Del Skrevet 17. november 2008 dette er definitivt beste tråden i hele forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 17. november 2008 #156 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg tror kjæresten min er litt stressa i disse eksamenstider. I natt våknet jeg av at han huffet seg, mer og mer og høyere og høyere. Så på meg, dulta "tilfeldigvis" borti meg og huffa seg enda mer. Han hadde hatt en lignende seanse for et par dager siden,men denne slo den med glans! Jeg: baby, er det noe galt? Han: Du er så jævlig ekkel ass. Så jævlig hæslig. Jeg: Hva er det du snakker om? Han: Faen ass, du er så helvetes hæslig. Jeg kan'ke ta på deg en gang. Gidder ikke puste heller. Faen ass. Jeg: baby, sover du nå? *reiser meg opp* Han: FAEN ASS, IKKE TA PÅ MEG! DU ER SÅ HÆSLIG. JEG GIDDER IKKE Å TA PÅ SNØRRA DI SA JEG! Han snur seg mot veggen og grynter: Jeg må skrive kontrakt. faen ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 18. november 2008 #157 Del Skrevet 18. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 18. november 2008 #158 Del Skrevet 18. november 2008 Genial tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. november 2008 #159 Del Skrevet 18. november 2008 For noen uker siden fikk jeg også meg en liten latter. Tidlig på morgenen hørte jeg plutselig kjæresten min si: Han: "Hvordan klarte han å tenne på den?" Jeg: "hæ?" Han: "Hvordan klarte han å tenne på den?" Jeg: "Hvordan han klarte å tenne på den????" Han: "fnise litt...Tror jeg sov" Han hadde vist drømt et eller annet med en mann, og meg, og noe om at han tente på noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 18. november 2008 #160 Del Skrevet 18. november 2008 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå