Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

*titter innom*

Hihihi, skjønner der godt som er hekta på ungkaren, men jeg klarer bare ikke like den slasken som er nå så har styrt unna. Derimot var jeg klistret til tv'en når det var om han soldaten! Så forresten nettopp at han har slått opp med enda en dame...

Jeg sier alltid at man må ha dårlige dager ellers vet vi jo ikke når vi har en god dag;)

Have i nice day :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
*titter innom*

Hihihi, skjønner der godt som er hekta på ungkaren, men jeg klarer bare ikke like den slasken som er nå så har styrt unna. Derimot var jeg klistret til tv'en når det var om han soldaten! Så forresten nettopp at han har slått opp med enda en dame...

Jeg sier alltid at man må ha dårlige dager ellers vet vi jo ikke når vi har en god dag;)

Have i nice day :)

Enig det egentlig, han er den klysa, men må allikevel se på det :gjeiper:

Det var et fint sitat da :) Du får ha en fin dag selv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Innom og huker deg opp på mine innlegg :)

Ønsker deg en fin dag videre! :klem:

Å, så koselig!! :klem: Har deg og på mine innlegg :) Takk, ha en fin dag selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Ungkaren må man ha med seg ;) Har sett på alle som har gått tror jeg :sjenert:

Liker ikke denne tafatte kjos'ern særlig godt, først så har han absolutt ikke hatt sex der nede, så har han stått på som bare det :fnise: , han har ca 5 komplimenter å gi og han er ikke kjekk. Morsommere med intriger mellom jentene ;)

ha en fortsatt flott pinse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Ungkaren må man ha med seg ;) Har sett på alle som har gått tror jeg :sjenert:

Liker ikke denne tafatte kjos'ern særlig godt, først så har han absolutt ikke hatt sex der nede, så har han stått på som bare det :fnise: , han har ca 5 komplimenter å gi og han er ikke kjekk. Morsommere med intriger mellom jentene ;)

ha en fortsatt flott pinse:)

Haha, jeg veit! Samme komplimenter til alle, og de går igjen og igjen! Hoho! Men jeg elsker å se på det, jeg sitter bare og stønner og akker meg over hvor mye teite jenter som fins :gjeiper:

Ha en fin pinse du og ja :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! :vinke:

stakk innom jeg, så du hadde dagbok og det er gøy å følge med :-)

hvis det er i orden!

huker deg opp på mine innlegg og gleder meg til å følge med videre i skorpiodagene dine..

vurderer å starte dagbok selv-men er litt usnikkkerr :klø:

har veldig mye som surrer i hodet mitt, men alt er liksom ikke like interessant for andre.. :ler:

skal vurderer det i løpet av dagen.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søren og, jeg glemte reprisen av ungkaren :kjefte:

jeg vil ha get-boks, så jeg kan ta opp alt sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
hei! :vinke:

stakk innom jeg, så du hadde dagbok og det er gøy å følge med :-)

hvis det er i orden!

huker deg opp på mine innlegg og gleder meg til å følge med videre i skorpiodagene dine..

vurderer å starte dagbok selv-men er litt usnikkkerr :klø:

har veldig mye som surrer i hodet mitt, men alt er liksom ikke like interessant for andre.. :ler:

skal vurderer det i løpet av dagen.

:goodbye:

Selvfølgelig er det i orden, det er veldig koselig med besøk! :-D Jeg syns du skal starte dagbok hvis du har mye i huet, det er deilig å ha et sted å skrive alt på uten at noen vet hvem du er. Om det er interessant for andre å lese eller ikke bør ikke ha noen betydning for det er din dagbok. :)

Jeg vil ha TiVo sånn som de har i USA! Ja, eller get da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, bare innom for å ønske deg fortsatt god pinse, håper du kan nyte disse to fridagene :) Deilig med litt ekstra fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Heisann, bare innom for å ønske deg fortsatt god pinse, håper du kan nyte disse to fridagene :) Deilig med litt ekstra fri.

Det er veldig deilig, også har jeg fri tirsdag og, så det blir en ekstra lang helg for min del. :) ha en kjempefin pinse du og! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris! Her er det 3mx eksamen på fredag, så skal sitte med mattevenninne L og spise godis og løse oppgaver vi egentlig ikke får til uten løsningsforslag:P

Kos deg med fridagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hadde lyst til å sette meg å skrive, men ikke vet jeg helt om hva. Jeg så "The Prestige" igjen i går for å forstå alt sammen ordentlig, og det gjør jeg nå! Hehe. Interessant jah... Sitter og leser litt kjendisnyheter akkurat nå, og noen ganger ser det skikkelig kult ut å være Hollywood-stjerne, andre ganger ikke. Sånn som "Se hvor stygg hun er uten sminke!" og "Se på alle cellullittene hennes!" typ, da virker det ganske kjipt. Men andre ganger må det jo være helt konge, og bare ha fri i lengre perioder av gangen og slappe av på stranda eller bassengkanten, spille inn filmer nå og da, feste med andre kjendisene, reise osv osv. Og ha penger! Herregud, så mye penger de tjener! Og date alle kjekkasene! Mmm, tenk å kjenne Johnny Depp... :sprettoy: Flere som kunne tenkt seg å vært Hollywood-stjerne for en dag (eller to)? Jeg rekker opp hånda!

Apropos kjendiser. Fant ut av noe veldig morsomt i går. Ikke akkurat 'haha morsomt', men litt artig. Faren til Carrie i "Kongen av Queens", Arthur, eller Jerry Stiller som heter i virkeligheten, er faren til Ben Stiller!! Aldri tenkt over før at de heter det samme, også viser det seg at de er far og sønn. Ja...sånt blir jeg litt fascinert av da :gjeiper: Hoho!

Åh, jeg så USA for Africa - We are the world på youtube i går. Det var lenge siden jeg hadde sett den, så det var litt koselig. Herlig sang, herlige mennesker, herlige 80-tallsfrisyrer. Skulle ønske jeg levde på 80-tallet! Ble overraska over hvor kjekk Bruce Springsteen var i sine yngre dager! :hjerter: Her kan dere se videoen: http://youtube.com/watch?v=Jcrwu6WGoMs Og må jeg få si, jeg elsker Michael Jackson! Han er et geni innen musikk, og jeg synes rett og slett synd på han. Operasjonene, mediahetsen, pedofilianklagene - helt tragisk alt som har skjedd med han. Se så ufattelig søt han en gang var. Skulle ønske jeg kunne gå bak i tid og fortelle han at "Stopp her, du kommer til å ødelegge deg selv helt." og "Jeg støtter deg og tror på deg!"

Haha, er jeg ikke litt søt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Hehe, du er veldig søt:)

Jeg er ganske så fascinert av kjendiser selv, og hadde ikke hatt noe mot å være en for en dag nei. Eller bli bedt på et kjendisparty :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde ikke vært så dumt å være kjendis for en uke eller noe sånt nei, men noe særlig lenger tror jeg ikke hadde vært noe særlig. Tror ikke de positive sidene veier opp for de negative.

Sjekk Bruce Springsteen i Dancing in the dark *sikle* Håper du får en fortsatt fin fridag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Det hadde ikke vært så dumt å være kjendis for en uke eller noe sånt nei, men noe særlig lenger tror jeg ikke hadde vært noe særlig. Tror ikke de positive sidene veier opp for de negative.

Sjekk Bruce Springsteen i Dancing in the dark *sikle* Håper du får en fortsatt fin fridag :)

Åh, wow! Han var virkelig heit i den videoen, takk for den :-D

Edit: Og Courteney Cox var med og gitt, så ikke at det var henne før nå! Hehe!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...