Gjest skorpio Skrevet 20. juli 2008 #301 Del Skrevet 20. juli 2008 Kanskje jeg skulle sjekke ut dem da...Er de snille der? Jeg er "litt" vettskremt med tanke på en brazilian, og trenger nok noen som har litt forståelse Når det gjelder skrekkfilmer så skal jeg i alle fall IKKE se Hostel nå som jeg selv skal bo på Hostel Hehe, jeg føler at det alltid er nye folk der, men hun som tok meg var helt grei. Raskt og enkelt, og jeg er egentlig glad hun ikke prata så mye med meg. Jeg føler meg ikke akkurat komfortabel til å småprate når jeg ligger og spriker med underlivet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #302 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg skal til Praia da Rocha. Det er ikke så langt unna Albufeira. Var en del innom Albufeira da jeg var i Praia da Rocha sist, og syntes i grunnen det var finere i Praia da Rocha. (Det kan ha noe med at det er mange briter/skotter/irer i Praia da Rocha ) Forrige gang reiste jeg litt rundt i nærområdet + til Lisboa, denne gangen blir det vel en tur til Sevilla og en tur til Lisboa tenker jeg, og ellers mest avslapping Gidder ikke leie bil når jeg er aleine. Hvis jeg ikke husker heelt feil, tror jeg vi kjørte en kort tur innom Praia da Rocha. Briter og skotter er nice da Det er deilig og bare slappe av da, sole seg og kose seg :-D Heldig du! Skulle gjerne dratt dit i sommer også, menmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2008 #303 Del Skrevet 20. juli 2008 Hehe, jeg føler at det alltid er nye folk der, men hun som tok meg var helt grei. Raskt og enkelt, og jeg er egentlig glad hun ikke prata så mye med meg. Jeg føler meg ikke akkurat komfortabel til å småprate når jeg ligger og spriker med underlivet :gjeiper: Nei, jeg ønsker vel ikke akkurat å småprate så mye, nei Bare de skjønner at jeg er nervøs så. Hvis jeg ikke husker heelt feil, tror jeg vi kjørte en kort tur innom Praia da Rocha. Briter og skotter er nice da Det er deilig og bare slappe av da, sole seg og kose seg :-D Heldig du! Skulle gjerne dratt dit i sommer også, menmen Jeg har nok en større forkjærlighet for skotter enn for briter, de er stort sett kjekkere enn britene også, men ja, skotter er very nice Det er ikke for ingenting jeg skal tilbake til Edinburgh i sommer også Gleder meg veldig til ferien i Portugal også, det skal bli deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. juli 2008 #304 Del Skrevet 20. juli 2008 Ja, de ser jo inn i folks underliv hver da, så det er liksom ikke noe nytt for de. Er ikke noe å være så usikker på. Jeg tenkte bare hele tiden "det fins folk som lider jævlig mye mer enn det jeg gjør akkurat nå!". Bare lukke øynene så aner du ikke hva som skjer. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #305 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har nok en større forkjærlighet for skotter enn for briter, de er stort sett kjekkere enn britene også, men ja, skotter er very nice Det er ikke for ingenting jeg skal tilbake til Edinburgh i sommer også Gleder meg veldig til ferien i Portugal også, det skal bli deilig. Jeg er ikke så bekjent i skotte verden, men hvis de er kjekke så har reka funnet seg et nytt reise sted Heldig som skal til Edinburgh også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #306 Del Skrevet 20. juli 2008 Ja, de ser jo inn i folks underliv hver da, så det er liksom ikke noe nytt for de. Er ikke noe å være så usikker på. Jeg tenkte bare hele tiden "det fins folk som lider jævlig mye mer enn det jeg gjør akkurat nå!". Bare lukke øynene så aner du ikke hva som skjer. :gjeiper: Så lenge de plutselig ikke bryter ut med: "OJ!" eller noe lignende så er det vel ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. juli 2008 #307 Del Skrevet 21. juli 2008 Så lenge de plutselig ikke bryter ut med: "OJ!" eller noe lignende så er det vel ganske greit Haha, ja, den er litt kjip å få slengt i "trynet"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juli 2008 #308 Del Skrevet 21. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juli 2008 #309 Del Skrevet 23. juli 2008 Så lenge de plutselig ikke bryter ut med: "OJ!" eller noe lignende så er det vel ganske greit nesten like ille om den som ligger der å blotter seg er den som bryter ut med OI eller AH oxo da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. juli 2008 #310 Del Skrevet 23. juli 2008 nesten like ille om den som ligger der å blotter seg er den som bryter ut med OI eller AH oxo da :gjeiper: jaja, man vet jo aldri hva slags preferanser folk har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. juli 2008 #311 Del Skrevet 23. juli 2008 Oj Det hadde jeg ikke tenkt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juli 2008 #312 Del Skrevet 27. juli 2008 Ha en fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. august 2008 #313 Del Skrevet 1. august 2008 Why so serious? I'm back! :-D Inn i de faste rutinene igjen... ÆSJ I ferien så jeg "The Dark Knight" på kino. Herregud, så bra film!! Heath Ledger er helt fantastisk!! Og se så sexy han er! Jeg vil se den igjen!! Ellers har ferien vært avslappende og deilig (hater at ferien straks er over ) Hvordan går det med dere da faste sniktittere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. august 2008 #314 Del Skrevet 3. august 2008 Velkommen tilbake Så bra du har hatt en herlig ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2008 #315 Del Skrevet 3. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. august 2008 #316 Del Skrevet 4. august 2008 Så søt du er Skorpio Godt å høre at ferien har vært fin! hva mer har du holdt på med da? Jeg har ikke fått sett filmen enda, men har hørt at det har gått rett opp på topplistene overalt, over ringenes herre tilogmed Jeg for min del driver å flytter og ordner, og nyter helgene i fjorden =) Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. august 2008 #317 Del Skrevet 4. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. august 2008 #318 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Envy: Ja, den var helt sykt bra! Allerede de første minuttene blir du virkelig fengslet. Og Heath er bare helt fantastisk, som jeg trooor jeg nevnte tidligere :gjeiper: Hvordan går det med flytteplanene dine da? Ansjoni, Reka og Enigma: hehe, det er så greit med disse smileyene! Endret 4. august 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. august 2008 #319 Del Skrevet 4. august 2008 Ansjoni, Reka og Enigma: hehe, det er så greit med disse smileyene! Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. august 2008 #320 Del Skrevet 8. august 2008 Envy: Ja, den var helt sykt bra! Allerede de første minuttene blir du virkelig fengslet. Og Heath er bare helt fantastisk, som jeg trooor jeg nevnte tidligere :gjeiper: Hvordan går det med flytteplanene dine da? Fytteplanene ble kansellert Hun ene venninna trakk seg dagen før vi skulle signe kontrakt.. så nå skal jeg vel egenltig konsentrere meg om bil og jobb, så får vi se om jeg finner noen bra leilighet her i nærheten i stede! ..men nå må du ikke forsvinne for oss på kg da :klø: Jeg lurer fremdeles på om det er no fremgang på guttefronten din jeg vettu og hvordan er det på jobb? alt bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå