Skravla Skrevet 21. august 2009 #141 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kjører også digitalt, Toro. Ønsker meg et litt mindre kamera også, noen ganger er det praktisk med noe som ikke er så stort. Har laget meg en blogg på blogger.com. Er ikke helt inne i det ennå, men har stengt bloggen og må visst sende invitasjon til de som skal kunne lese? Og jeg tror de må være registrert med egen id? Anyway.. si pip hvis det er noen som vil inn, eller som har litt mer peiling. Pip...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. august 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 21. august 2009 Legger bloggen åpen likevel. Link kommer derimot på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. august 2009 #143 Del Skrevet 21. august 2009 Legger bloggen åpen likevel. Link kommer derimot på pm. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. august 2009 #144 Del Skrevet 25. august 2009 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 10. september 2009 #145 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg kjører også digitalt, Toro. Ønsker meg et litt mindre kamera også, noen ganger er det praktisk med noe som ikke er så stort. Har laget meg en blogg på blogger.com. Er ikke helt inne i det ennå, men har stengt bloggen og må visst sende invitasjon til de som skal kunne lese? Og jeg tror de må være registrert med egen id? Anyway.. si pip hvis det er noen som vil inn, eller som har litt mer peiling. Jeg vet at du forlatt den analoge fotoverdenen, mener å lest det for lenge siden. Om det er bilder i bloggen din kan jeg pipe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 #146 Del Skrevet 6. januar 2010 Piiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #147 Del Skrevet 6. januar 2010 Piiip Hvem er du? Er du han som ikke er på facebook lenger? Lite oppdatert på kgfronten for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. januar 2010 #148 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvem er du? Er du han som ikke er på facebook lenger? Lite oppdatert på kgfronten for tiden... Det lurer jeg på også..... Godt nytt år @lfa.... har du fjernet juletreet og alle lysene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 6. januar 2010 #149 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvem er du? Er du han som ikke er på facebook lenger? Lite oppdatert på kgfronten for tiden... Ja, det er det Har pause fra all offisiell aktivitet inntil videre. Henger her i stedet, og da måtte jeg slurfe innom dagboka di, vett! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #150 Del Skrevet 6. januar 2010 Godt nytt år Skravla. Juletreet og alle lysene er pakket sammen, ja. Vidvandre, var litt usikker da det ikke var spesielt mange innlegg på bloggen din under c.o.m.p.u.t.e.r Min blogg er egentlig fryktelig kjedelig... mest shopping og slikt... men link skal du få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 #151 Del Skrevet 9. januar 2010 Godt nytt år Skravla. Juletreet og alle lysene er pakket sammen, ja. Vidvandre, var litt usikker da det ikke var spesielt mange innlegg på bloggen din under c.o.m.p.u.t.e.r Min blogg er egentlig fryktelig kjedelig... mest shopping og slikt... men link skal du få. Jeg likte den, fint juletre du hadde Flink du, @lfa. Håper det årner seg med alt, du er jo sånn en sjarmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk, vidvandre. Er veldig fornøyd med treet ja, bare og glede seg til jul igjen. Tror jeg beholder denne notisblokka litt til. Greit og ha et sted man kan skrive ting man ikke vil ha på blogg, men likevel føler for å skrive ned ett eller annet sted. Tror jeg må begynne å notere gullkorn fra svigermor også. Ikke bare fra L@mmet. For det første er visst Tyrkia og Mallorca samme sak. For det andre var det et Metallica-band som gikk videre i Grand Prix i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. januar 2010 #153 Del Skrevet 11. januar 2010 Er dessverre alt for lite flink til å stikke innom bloggen din, så fint at du er innom her også av og til Kanskje du kan gi ut sigermor-gullkorn-bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 #154 Del Skrevet 14. januar 2010 @lfa kunne helt klart gitt ut gullkornbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 14. januar 2010 Gullkorn er gøy. Nærsynte brødkniver er derimot ikke gøy. Den forvekslet brødet med fingeren min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 #156 Del Skrevet 16. januar 2010 Tjohei! Ville bare, med dette, overbringe en god helg-hilsen, uavkortet og fullstendig Passe seg for brødknivene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 16. januar 2010 God helg Vandre! Har hatt en større ryddeaksjon i stua. Jaget ut noen kaniner og slikt. Han som sa det kom til å bli mindre støv i stua etter at vi installerte varmepumpe har nok fått en mye lengre nese i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 #158 Del Skrevet 16. januar 2010 God helg Vandre! Har hatt en større ryddeaksjon i stua. Jaget ut noen kaniner og slikt. Han som sa det kom til å bli mindre støv i stua etter at vi installerte varmepumpe har nok fått en mye lengre nese i det siste. Jeg leste i Donald for mange år siden om at veggene kunne heves et par centimeter over gulvnivå, så var det et støvsugersystem som bare slurpet alt støv inn der når man trykket på en knapp. Idéen ble droppet da Skrue mistet en femøring som ble sugd inn. Hørtes i alle fall genialt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 16. januar 2010 Man kan faktisk få noe lignende nå også. Til sentralstøvsugeren. Veggene hever seg ikke, men støvet slurpes fortsatt inn. Kaninene som ikke befinner seg i nærområdet må dyttes, men praktisk at man slipper å hente hele støvsugeropplegget da. Fint bilde by the way. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Morsom. _SXNAtwYMBw Endret 21. januar 2010 av @lfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå