Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Alle sprekker i blant! Det hjelper dessverre ikke å bli irritert, siden spist er spist osv! Stå på videre med bra livsstil, så skal du se at du når de målene du har satt deg! (Hvis du har satt deg noen mål da...) Lykke til!! Husk - du er ikke alene verken om å sprekke eller prøve å spise sunt/trene! :klem:

Tusen takk for gode råd :) har satt meg mål om å komme i bedre form og ta av de kiloene som jeg ikke trives med! Vil bedre formen rett og slett! Er veldig stolt av meg selv for de endringene jeg har gjort :sjenert: spiser sunnere og er mer aktiv, trives godt med det! Derfor er det så dumt å sprekke, men oppdaget at det ikke smakte like godt som jeg trodde og at eple var mye bedre :)

tusen takk for gode ord :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det fredag og snart helg! Reiser oppover til mamma og besteforeldrene mine, hvor mine brødre og søster er! Blir første 17 mai til min lille niese på 5 mnd, så det blir koselig å være sammen med dem :)

Ønsker dere alle en riktig god helg og en flott 17 mai uansett vær :)

stooooore :klemmer: til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd :) har satt meg mål om å komme i bedre form og ta av de kiloene som jeg ikke trives med! Vil bedre formen rett og slett! Er veldig stolt av meg selv for de endringene jeg har gjort :sjenert: spiser sunnere og er mer aktiv, trives godt med det! Derfor er det så dumt å sprekke, men oppdaget at det ikke smakte like godt som jeg trodde og at eple var mye bedre :)

tusen takk for gode ord :klem:

Du er jo kjempeflink! Fortsett å vær stolt, det har du grunn til! Genialt at eple var bedre forresten! Husk det neste gang du står ved sjokoladehylla! Men ikke nekt deg sjokolade til enhver tid likevel da... Min erfaring er uansett at søtsuget forsvinner mer og mer jo mindre sukker man spiser, men at en real utskeiing er uunngåelig en gang i blant! Det har du jo sikkert erfart selv også... Lykke til videre uansett! Går sikkert kjempebra! :klem:

God 17.maihelg til deg og! Og unn deg en is eller to i morra! Saftis er jo ikke så ille, men har du mer lyst på fløteis så overlever du nok det også! Det er jo ikke hver dag det er 17.mai! (Heldigvis...)

(Jøss, jeg er jo kjempegod til å motivere jo! :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
oppdaget at sjokolade ikke smakte like godt som jeg trodde og at eple var mye bedre :)

:overrasket::hakeslepp: :dåne:

Whaaaat??? *skjønner ingenting* :fnise:

:heks::pls::sjokolade:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy :flagg:

:kose:

Håper du hadde en fin 17 mai :)

vi hadde det fint, selv om det var en virkelig kald fornøyelse!! ble ikke mye is for å si det sånn ;) hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket::hakeslepp: :dåne:

Whaaaat??? *skjønner ingenting* :fnise:

:heks::pls::sjokolade:

:hoho:

hehe, vet jeg er litt rar altså!! elsker sjokolade, men en av bitene jeg tok smakte virkelig ikke godt å jeg hadde bare lyst på eple. Som jeg fant ut at var mye bedre! Dessverre er jeg enda altfor svak for min favoritt sjokolade After Eight! Men er veldig fornøyd med at annen sjokolade ikke smakte like godt :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp på telleren her at det er nede på 5 mnd og 26 dager!!! hjelpe meg så fort tiden går!!!!!!!!

:rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg kjøpt noe jeg lenge har tenkt på, nemlig en liten notatbok!!! der kan jeg skrive ned ting jeg kommer på som må ordnes! Tenkte med meg selv at det er bedre sent en aldri! Har skrevet ned ting på pcn, men det er jo ganske greit å ha en bok som ligger i veska. Man vet aldri når man kommer på gode ideer :jepp:

Til helgen skal jeg i barndåp til min lille niese og fadderbarn, sliter skikkelig med å finne en kul og anderledes gave!! Noen som har noen gode ideer? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i barnedåp til onkel/tante ungen vår og har kjøpt han et sånn sølvhylster for å ha dåpsattesten i med inngravert navn og dato, og en av de store hvite barnebøkene fra aschehoug (?)... det er vel ikke så orginalt egentlig, men det er jo noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i barnedåp til onkel/tante ungen vår og har kjøpt han et sånn sølvhylster for å ha dåpsattesten i med inngravert navn og dato, og en av de store hvite barnebøkene fra aschehoug (?)... det er vel ikke så orginalt egentlig, men det er jo noe :sjenert:

Det var en god ide, takk for tipset :) Vet at søsteren min helst ikke vil ha så mye "pynt"! er vanskelig å finne noe.. men tusen takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg på jobb og dagen som startet egentlig veldig bra fikk en knekk når sjefen til sjefen min var innom å snakket med meg. Kommunene har gått med ett skikkelig underskudd så de skal kutte ned, og han sa at hvis politikerene vedtar forslaget så kuttes min stilling.. Jeg vil eventuelt få tilbud om noe annet, men allikevel!! uff, nå er jeg bare skikkelig trist :sukk::trist: Var forberedt på dette, i og med at det har vært snakk om det en stund. Men fikk det liksom veldig bekreftet idag.. ikke moro :trist: æsj!!!

Igår fikk vi ordnet deler av dåpsgaven også, det er bare så klart at vi har årets dåpsgave :jepp: Skal legge ut bildet av den etter dåpen, tar ikke sjansen hvis søstra mi plutselig leser dagboken ;) hehe :) Men er veeeeeldig fornøyd med ideen vi fikk :danse::danse:

Ellers begynner det å nærme seg mandag med stormskritt! Det blir en hektisk dag, først til brudesalongen i Ski for å prøve kjolen igjen å så til en salong i lillestrøm! Håper at jeg har kjolen bestilt på mandag! Begynner å haste og jeg er alt alt altfor kresen merker jeg!! Forhåpentligvis får jeg ordnet med slør også på mandag! Så begynner jakten på smykker, men det må jeg vente med til jeg har bestilt kjolen så jeg vet at det passer!

Til uka regner jeg med at invitasjonene blir skrevet på, min kjære søster som skal få det æresfulle oppdraget :) Gleder meg til å se dem med navn på! Vi har fått booket leverandør til kaken, så henne skal vi snakke med i september/oktober. Da er det i orden. Godt med alt som er ordnet syns jeg :)

Skal få bestilt meg time hos frisør, er det noen som vet om prøvetime koster noe? Prøver dere forskjellige frisører eller bare en? vil ha ett sted hvor de sminker også, men vet ikke om det er vanlig! Litt lost på det punktet merker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror prøvetimen er inkl. i bryllupspakken...

Kjipt med jobben.. men om du får noe annet så er det jo overkommelig!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer alle sammen :) ringte kjære og fikk litt trøst også. Det hjelper alltid på humøret mitt å snakke med han :rødme:

er det forresten noen som vet hvordan jeg kan svare flere samtidig? litt vanskelig forklart kanskje, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah :Nikke:

Du trykker på "siter" knappen etter hvert innlegg du vil svare på så trykker du på skriv svar så kommer alle innleggene du vil siterè :)

Hvs det var det du mente da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...