Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente23_*

Jeg er på min første uke med 30 days. Pga allergi spiser jeg nesten ikke noe frukt/grønsaker, og pga skader trener jeg lite/ingenting.

Jeg har ikke vært på vekta, men jeg føler iallfall meg tynnere iallfall rundt magen, der hadde jeg en liten "3 mnd på vei"mage.

Jeg kjøpte 2 bokser, og skal prøve 1 først, veie meg om en uke el no, se om det har hjelpi noe på vekta, selv trur jeg nok at det bare har blitt noen cm på meg, men det er bra det også!! :)

Men hadde nok kunne tenkt meg 2-5 kg.

Kjøpte mine foresten på qxl til 129kr boksen!!! :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har prøvt 30 days i 30 dager.

Bare gikk ner 1 kilo.

Men jeg har venner som gikk ner 5,6kilo på 30days.

Om du spiser sundt, o drikker te (grønn te). Da tror jeg ikke at 30 days vil hjelpe så mye. Det er uansett bare en veldig bra rensekur.

Men om du spriser mye fett mat, røker, drikker, kan du ser en positivt effekt etter 30days.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Om du spiser sundt, o drikker te (grønn te). Da tror jeg ikke at 30 days vil hjelpe så mye. Det er uansett bare en veldig bra rensekur.

Men om du spriser mye fett mat, røker, drikker, kan du ser en positivt effekt etter 30days.

Det er påstander som dette som gjør disse "rensekurene" så utrolig farlige. Det går IKKE an å "rense" bort effekter av en usunn livsstil! At 30 Days skulle gi noen som helst forbedring av helsetilstanden om man røyker, drikker, spiser usunt i form av rensing av kroppen er regelrett løgn, og en farlig påstand fordi den bagatelliserer effektene et usunt liv har på kroppen til noe vi kan rense bort til 400 kroner boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kristine_*

Må si at jeg skjønner utrolig godt at folk tviler...veldig mye!

Er selv da jenta som ikke har for mye fett på kroppen, men samtidig nok til at jeg ønsker å få vekk litt mage og lår.

Er da en person som heller velger å prøve alt enn å utelukke alt. Dette inkulderer en haug med internett dritt som ikke fungerer for fem flate øre. Men tenker samtidig at i og med at jeg er så flink til å sløse med penger hvorfor ikke sløse på noe som en eller annen gang kan hjelpe meg til å bli litt mer fornøyd med kroppen min.

Og med dette som bakgrunn sier jeg følgende:

Ingenting har hjulpet meg så mye som 30 days har. Har ikke spesielt stor mage, er ganske fornøyd med den. Men smart som jeg er, og så glad som jeg er i å bruke penger, tenkte jeg "Hvorfor ikke?". Kjøpte 30 days for magen og gikk faktisk ned 2 cm etter to uker..gikk ned flere cm etter en måned. Og tingen er og at det faktisk varte. Heeelt til jeg kom inn i en litt depressiv periode og spiste alt for mye.

Men det var virkelig verdt de 399,- jeg betalte for de!

Var i butikken nå på onsdagen, og til min store forbauselse fant jeg en ny 30 days, nå for rumpe og lår. Ble frelst ved 1. sekund og kjøpte det straks. Håper produktet fungerer like mye som det gjorde for magefettet...i såfall blir jeg et stk lykkelig menneske i sommerferien :)

Og når alt dette er sagt må jeg runde av med å si at det fungerer ikke for alle, menneske er inndivider. Så det som fungerer bra som slankeprodukt for én kan vise seg å ikke virke for den neste. Så med det sier jeg bare, kjøp 30 days. Gå inn med en negativ virkning om at tablettene ikke hjelper, og så får du deg en herlig overraskelse om de gjør det :) Noe jeg fikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 30 days for 4 dager siden, og er så langt fornøyd.

Jeg har slitt med vekta helt siden puberteten traff meg.

Jeg har klart å gå ned i vekt før, men samme hvor slank jeg har blitt, så har magen alltid vært et problem, helt siden jeg var 13.

Det har alltid vært magen det har gått hardest utover, og i tilleg til hormonubalanse så er jeg også laktoseintolerant.

Jeg har legger veldig lett på meg, især fordi det er så utrolig vanskelig å finne mat som overhodet ikke inneholder noe melk der hvor jeg bor.

Jeg har kuttet ned på mat med høyt gluteninnhold, da jeg også er begynnt å reagere på dette, og sammen med at jeg slutet med poteter og melkeprodukter, så har jeg gått ned en del.

Men nå er det stoppet, og vekta mi "jo-jo"er som den alltid har gjort, dog med mindre slingringsmonn enn før.

Jeg trenger bare å SNIFFE på noe godteri, og så legger jeg på meg, omtrent.

Nå har jeg gått på 30 days og epleeddik i 4 dager, og jeg er fornøyd.

Jeg har mindre matlyst og er generellt mindre sulten enn før.

Jeg kjenner også at blodsukkeret mitt ikke lenger går amok hvis jeg ikke får spist noe, og at jeg faktisk kan gå uten mat en stund uten å bli gretten og slapp.

Jeg har heller ikke lyst på søtsaker lengre.

Bortsett fra en mild kvalme når jeg har spist for mye fete greier, så har jeg ikke merket noen "dårlige" bivirkninger fra 30 Days enda.

Det er for tidlig å si om jeg har gått ned i vekt/størrelse, men jeg skal holde dere oppdatert. Jeg skal nå på en 4-dagers-ferie, og når jeg kommer hjem skal jeg sjekke om vekta er droppet, og om magen er minsket.

De første to dagene måtte jeg bimmelim litt mer enn jeg pleier, men det kan likegjerne være fordi jeg også pimpet tranebærsaft for å bli kvitt en blærekatarr som to penicillinkurer ikke har fårr kverket. Og jommen om tranebærsafta ikkr virket også!? :D

Men som jeg sa.

Jeg skal holde dere oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest vel, vel

min mor bruker 30days, hun var overvektig. nå passer ingen av klærne hennes! så jeg har egentlig et levende bevis på at det fungerer. grunnen til at jeg vet det er fordi jeg kjenner til livsstilen hennes. hun røyker, spiser en del usunn mat (men relativt sunne måltider), slik som potetgull og rødvin på kveldene. Når hun ikke er på jobb sitter hun egentlig bare på ræva.

har selv tenkt til å prøve dette når jeg får inn penger på kontoen på mandag. for jeg trenger en ny start. hadde jeg vært sykelig overvektig hadde jeg brukt (og anbefaler andre) til å prøve Alli. Det folk ikke tenker på der er at det er et legeiddel godkjent av SLV. Halve dosen av Xynical som har vært reseptbelagt i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_irene_*
Hvis de som markedsfører 30days virkelig har funnet et stoff som gjør at man kan gå målrettet inn mot enkelte fettceller i kroppen (som ellers er like), provoserer det meg grenseløst at de ikke brukte virkestoffet som åpenbart kan gjenkjenne ellers helt like celler fra hverandre, til å heller utarbeide en cellegiftbehandling som kun angrep kreftcellene. Og siden jeg vil tro at de fleste foretrekker en nobelpris i medisin fremfor å selge et slankeprodukt på helsekosten, vil jeg avfeie dette som ren svindel.

jeg skal å begynne på den idag vi får prates og se om d har hjulpet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vel være en kur for de som er litt overvektige?

Jeg vil tro det er forskjell på å fjerne fett på magen vs å redusere mage størrelsen pga detox.

Folk som egenerelt ikke er overvektige men har litt ekstra på magen tror jeg ikke merker noen forskjell med disse pillene. Folk som har "vom" eller "øl mage" eller ekstra bul/henge mage kan kanskje se forskjeller fordi de reduserer avfallsstoffer som ofte legger seg i indre organer.

Men det er vel mer en midlertidig løsning? Så fort man slutter på detox og begynner med den gamle livsstilen av matinntak så vil vel magen komme tilbake?

Bare lurer...for dette virker for godt til å være sant. Gjennom mine 10 år som aktiv person har jeg lært at detsom hjelper OG er langvarig er som regel total endring av kosthold og masse trening...eventuelt operasjon..hehe

Følger med videre...spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Avfallsstoffer i kroppen legger seg ikke i indre organer. Det legger seg i fettvevet. Derfor er detox bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente18_*

jeg har nettopp begynt med 30 days nå, men synes pillene er veldig store. går det ann å bryte dem i to, eller ødelegger dette pillene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Avfallsstoffer i kroppen legger seg ikke i indre organer. Det legger seg i fettvevet. Derfor er detox bare tull.

Hva er din mening om sånn d-tox der du setter føttene i saltbad med sonde i? Er det også bare tull? For jeg kjenner folk som har gjort dette, og vannet blir seriøst brunt/møkkete og varierer fra person til person. Man kan også lese av hva slags plager vedkommende sliter med osv. Veldig mange som sliter med noe blir bedre etterpå. Er dette også bare tull etter din mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ida_*
Hva er din mening om sånn d-tox der du setter føttene i saltbad med sonde i? Er det også bare tull? For jeg kjenner folk som har gjort dette, og vannet blir seriøst brunt/møkkete og varierer fra person til person. Man kan også lese av hva slags plager vedkommende sliter med osv. Veldig mange som sliter med noe blir bedre etterpå. Er dette også bare tull etter din mening?

Måtte bare svare på denne jeg.... Jeg har ikke peiling på slike detox-bad, men moren min hadde kjøpt slike "bambus"-strips til å feste under føttene natten over for å "trekke ut" skiten slik som disse detox-badene også skal gjøre. Hun viste meg overlykkelig hvor brune og fæle de var om morgenen, men greia var jo at det var noen "saker" inni stripsen som var brune så når disse ble fuktige ble de jo brune på utsiden.

Mao; ved å holde de under vann ble de brune. Moren min trodde det brune var "skiten" trukket ut av kroppen - selv tror jeg det brune kom fra stripsen selv. Og litt av det samme tror jeg det er med disse detox-badene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din mening om sånn d-tox der du setter føttene i saltbad med sonde i? Er det også bare tull? For jeg kjenner folk som har gjort dette, og vannet blir seriøst brunt/møkkete og varierer fra person til person. Man kan også lese av hva slags plager vedkommende sliter med osv. Veldig mange som sliter med noe blir bedre etterpå. Er dette også bare tull etter din mening?

Det er rust. Ikke tro noe annet. Hvis du leser om hva ioniserende fotbad egentlig er så tror jeg at barnelærdommen om oksidering kanskje kicker inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella
Måtte bare svare på denne jeg.... Jeg har ikke peiling på slike detox-bad, men moren min hadde kjøpt slike "bambus"-strips til å feste under føttene natten over for å "trekke ut" skiten slik som disse detox-badene også skal gjøre. Hun viste meg overlykkelig hvor brune og fæle de var om morgenen, men greia var jo at det var noen "saker" inni stripsen som var brune så når disse ble fuktige ble de jo brune på utsiden.

Mao; ved å holde de under vann ble de brune. Moren min trodde det brune var "skiten" trukket ut av kroppen - selv tror jeg det brune kom fra stripsen selv. Og litt av det samme tror jeg det er med disse detox-badene.

Fikk en gratis prøvepakke av disse for et par år siden, og lo godt når jeg så det brune pulveret inni og kjente den fæle lukten av dem. Både lukta og brunfargen ble jo selvfølgelig verre etter ei natt under foten, fuktig av fotsvette... :gjeiper:

Jeg har tro på en del naturmidler og urter, men å trekke ut avfallsstoffer gjennom fotsålene mens man sover, har jeg ingen tro på. Etter å ha prøvd selv fikk jeg bekreftet at det mest sannsynlig er tull og tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_AC_*
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Hei dette er vanligvis ikke stedet jeg besøker men siden jeg er inne i min første uke med 30 days så tenkte jeg ville svare da andre her bare kommer med svada inkl denne modorator.....

Jeg har aldri prøvd slanka piller før Så hadde liten tro på disse pillene men har tatt 4 piller pr dag 2 morgen 2 kveld. Den første uka har jeg gått ned 4 kg.

Så dette er og anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollis
Hvis de som markedsfører 30days virkelig har funnet et stoff som gjør at man kan gå målrettet inn mot enkelte fettceller i kroppen (som ellers er like), provoserer det meg grenseløst at de ikke brukte virkestoffet som åpenbart kan gjenkjenne ellers helt like celler fra hverandre, til å heller utarbeide en cellegiftbehandling som kun angrep kreftcellene. Og siden jeg vil tro at de fleste foretrekker en nobelpris i medisin fremfor å selge et slankeprodukt på helsekosten, vil jeg avfeie dette som ren svindel.

Har du prøvd produktet? Det er dumt av deg å rakke ned på dette om du ikke har noe bakgrunn for det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bolledeig
Hva er din mening om sånn d-tox der du setter føttene i saltbad med sonde i? Er det også bare tull? For jeg kjenner folk som har gjort dette, og vannet blir seriøst brunt/møkkete og varierer fra person til person. Man kan også lese av hva slags plager vedkommende sliter med osv. Veldig mange som sliter med noe blir bedre etterpå. Er dette også bare tull etter din mening?

.

Det stemmer. Man sender strøm gjennom et fotbad med masse ioner av et eller annet slag (her får noen som hadde mer kjemi enn 2KJ briljere) og en eller annen kjemisk reaksjon gjør at det felles ut et stoff, og vannet blir brunt. Denne prosessen kan man gjøre også uten at føttene er nedi fotbadet.

Har du prøvd produktet? Det er dumt av deg å rakke ned på dette om du ikke har noe bakgrunn for det du sier.

Det eksisterer ingen forskning som tilsier at noen av virkestoffene i 30 days virker mot overvekt.

Det er ingen forskjell mellom fettcellene på magen og ellers, annet enn at fettlagring på magen ofte påvirkes av testosteronnivåer i kroppen (og 30 days virkestoffene er heller ikke hormonpåvirkende).

30 days legger så mange føringer på kosthold blant annet ved kutting av karbohydrater at dette alene kan gi effekten disse pillene påberoper seg å ha.

Dette anser jeg som ganske solid bakgrunn for å avfeie 30 days som svada. Jeg er derimot svært interessert i om noen av deltagerne i tråden kan lokalisere dokumentasjon på at noe som helst i disse pillene virker som ikke enten kommer fra en reklame eller fra en anekdotisk "det virket for meg" påstand.

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg gikk på 30 days i juni og gikk ikke ned et gram, heller opp litt. Kuttet ut godteri, snacks og øl samtidig så skulle egentlig trodd jeg fikk litt effekt, men nope. :sukk:

Kjekt at noen sier det funker for dem, men tror nok at det da er eventuelle andre kostholdsendringer eller trening som er årsaken. Men fint om det motiverer til endring. Nå prøver jeg å gå ned på gamle måten og har greid å kvittet meg med ihvertfall to kilo siden jeg sluttet på 30 days. :danse: Om jeg blir frisk nok til å trene litt også så bør det bli bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Meg over.

De har prøvd det gratis hos ei de kjenner som driver med dette. Regner ikke med at hun bevisst lurer vennene sine? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...