Gå til innhold

Ungkaren

aimee

Anbefalte innlegg

Kan liksom ikke finne ut av han Stig. Jeg var sikket han ville helt sikkert like Annette Kvamme, en flott, jordnaere pike fra Olden, men neimen om han ikke sendt henne hjemme i andre (?) episoden !!!! Merkelig!

hjelper ikke om man er aldri så flott og jordnær om det ikke er rett kjemi der.

Det finnes masse flotte, jordnære og skikkelige mannfolk der ute, de passer ikke sammen med meg alle sammen av den grunn, så det er vel slik Stig tenker også når han velger vekk kvinnene. De kan være flotte, morsomme og spennende, føler han ikke det er rett, så må han jo bare sende dem hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg blir bare mer og mer imponert over ordforrådet til denne mannen jeg da.... tror han kan ca fem ord, sjarmerende, søt, hyggelig og... nei, det var visst alle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare mer og mer imponert over ordforrådet til denne mannen jeg da.... tror han kan ca fem ord, sjarmerende, søt, hyggelig og... nei, det var visst alle :fnise:

Du glemte FANTASTISK! "Åh, du er jo bare ei helt fantastisk jente! Det har vært helt fantastisk å bli kjent med deg! Du har en helt fantastisk utsråling! Du ser bare helt fantastisk ut ikveld!"

Hun: "Åååh, så fantastisk å høre! Jeg har det så fantastisk her! Den daten vår var bare sååå fantastisk!" :sminkedokke:

Jeg tror det er smittsomt...

Uff, jeg får så vondt av dem alle sammen! Og særlig ungkaren selv, som jo ser ut til å skulle ønske at han hadde vært alle andre steder enn akkurat der :tristbla:

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, genialt program :)

Håper det blir Emma som vinner. Hun har jo litt bein i nesa, og kan snakke for seg i motsetning til Beate. Beate ser flott ut, men det kommer ikke mye meningsfullt ut av den munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ja da ble det vel fem ord tilsammen allikevel da..... reflektert, fantastisk, sjarmerende, søt og hyggelig! Kjekke mannen...... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Hihi. Jeg ser ikke Ungkaren på TV, men koser meg veldig med denne tråden. Her er alt jeg kan ønske å vite. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Hehe, genialt program :)

Håper det blir Emma som vinner. Hun har jo litt bein i nesa, og kan snakke for seg i motsetning til Beate. Beate ser flott ut, men det kommer ikke mye meningsfullt ut av den munnen.

Beate er pen, men utrolig kjip... Ikke liker hun barn, ikke liker hun dyr, ikke liker hun natur... og så så gretten som hun blir neste episode når de skal campe. I tillegg hdde hun ingenting å komme med på alene-daten, de hadde jo ikke noe å snakke om!! Nei, hun er der kun pga utseendet, det er jeg sikker på...

Synes Emma står igjen som eneste bra valg nå ja :) når det er sagt så hadde han jammen ikke mye bra å velge mellom synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noen andre her som har lagt merke til at Beate slår til med Oslodialekt iblant?

Rart........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart........

Ja, det hørte jeg, men jeg var sikker på at jeg hørte feil! Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som synes Beate ligner utrolig på Mona Grudt?

Men hun virker skikkelig kjip ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hjertesukka_*

Rart........

Det er et fenomen blant folk med dårlig sjøltillit. Å prøve å være noe man ikke er. Men det virker jo mot sin hensikt, stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig at både Natalia og Emma er penere enn Beate, men det er kanskje bare meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hihi. Jeg ser ikke Ungkaren på TV, men koser meg veldig med denne tråden. Her er alt jeg kan ønske å vite. :ler:

Jeg er ikke alene, skjønner jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig at både Natalia og Emma er penere enn Beate, men det er kanskje bare meg....

nei, jeg er helt enig med deg.

Det har kanskje ikke så mye med bare selve overflaten å gjøre, for de er nydelige alle tre, men både Natalia og Emma har ansiktsuttrykk som forteller noe om dem, de uttrykker seg og sine tanker/stemninger via ansiktet, DET gjør dem bare enda vakrere synes jeg.

Beate er nydelig, men hun BARE smiler jo (ihvertfall så lenge det er noen som helst sjanse for at ungkaren kan se henne ... grinete og sur er hun kun utenfor hans samvær.)

Og det er ett smil som ikke sier noe, det er bare ett smil liksom. Det forteller ikke om hun smiler fordi hun ønsker å smile, eller om hun faktisk ER strålende fornøyd hele tiden (noe hun jo ikke er, etter hva hun uttrykker av missnøye ihvertfall).

Blir litt ... tamt for min del, eller var det tomt jeg tente tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TOMT ja, der fant du rette ordet for uttrykket til Beate.

Lyset er på men ingen er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faran, fra top model til Ungkaren. Hvilken kveld hva?? :-D

Shit, jeg er er slave på mandager! Det er godt jeg er med venner her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...