Gjest Lilleulv Skrevet 7. mai 2008 #141 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) æ ska starte ei gruppe på Facebook som heter "Beate ut av Ungkaren!!!" E dokker med??? Endret 7. mai 2008 av Lilleulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 7. mai 2008 #142 Del Skrevet 7. mai 2008 æ ska starte ei gruppe på Facebook som heter "Beate ut av Ungkaren!!!" E dokker med??? Det er vel litt ufint..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. mai 2008 #143 Del Skrevet 7. mai 2008 Enig! Den alenedaten med Stig var helt pinlig å se på. Det virka jo ikke som det var noe som helst kjemi mellom dem, der han bare overøste henne med komplimenter på utseendet, og hun omtrent satt der og vred på seg. Men det virker som han tviholder på henne, kun fordi hun er så pen. Er så enig i dette!! Han sa etterpå at han var skuffa over daten,at hun ikke var sånn som han håpet,men beholde henne? Jada,fordi hun er såå pen,ikke akkurat noe å bygge et forhold på! Ikke så smart denne Stig heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 7. mai 2008 #144 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er vel litt ufint..... Det er ikke lov til å ta sånne kommentarer alvorlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 7. mai 2008 #145 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er ikke lov til å ta sånne kommentarer alvorlig Man vet aldri, det er helt utrolig hva slags grupper som er laget der inne... Men bra det bare var tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 8. mai 2008 #146 Del Skrevet 8. mai 2008 Ikke så smart denne Stig heller.. Nei, tuller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollenallergiker Skrevet 8. mai 2008 #147 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er jo klart som dagen at han kommer best overens med 40+ jentene. Men om han tenker med hjernen og hjertet er vel tvilsomt. Tipper han tenker med k.... og velger noen av de yngre frøknene. Jeg hadde aldri klart fått følelser for en som ikke klarer føre en samtale. Hadde ikke sett det som realistisk å ha et forhold til en slik person bare fordi personen var pen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #148 Del Skrevet 8. mai 2008 Nå må vi ikke glemme at TVNorge har sikkert hatt en helvetes klippejobb, og sikkert vridd ting for underholdningen sin del, da. Det er klart de første samtale man har blir litt keitete, i hvert fall foran kamera, og det vet tv-mediet å benytte seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjestine_* Skrevet 8. mai 2008 #149 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er et fenomen blant folk med dårlig sjøltillit. Å prøve å være noe man ikke er. Men det virker jo mot sin hensikt, stakkars. Det kan også være et fenomen blant oss som er ganske lei av at folk ikke forstår hva vi sier. Det er iallfall min grunn for å innimellom slå over på noe som forhåpenltigvis minner om Oslodialekt (gjerne etter å ha gjentatt meg selv et par ganger først). Så hadde alle dere med "Oslodialekt" forstått hva vi uten den sier så hadde dette problemet aldri dukket opp. Hva angår Emma: Mannen liker jo ikke hest, og ikke guttejenter og i grunnen ingenting av det som det virket som Emma likte. Super jente Men hvor gøy er det å være sammen med noen som man ikke har en eneste felles interesse med da? Noen som vet om han må velge vekk en på førti og en på tjue hele veien? Eller er det på noe tidspunkt før han har to igjen hvor han slipper det? At han kan begynne å velge de han liker best enkelt og greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 8. mai 2008 #150 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hva angår Emma: Mannen liker jo ikke hest, og ikke guttejenter og i grunnen ingenting av det som det virket som Emma likte. Super jente Men hvor gøy er det å være sammen med noen som man ikke har en eneste felles interesse med da? Noen som vet om han må velge vekk en på førti og en på tjue hele veien? Eller er det på noe tidspunkt før han har to igjen hvor han slipper det? At han kan begynne å velge de han liker best enkelt og greit? Jo, men Beate liker jo ikke barn eller dyr, og i tillegg så så det ike ut som om hun tok tur ut i det fri så fryktelig godt Så jeg vet nå ikke helt om de passer så godt sammen de heller. Han må velge vekk en på førti og en på tjue hele veien ja, det er sånn konseptet er lagt opp. Endret 8. mai 2008 av Concertina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hjertesukka_* Skrevet 8. mai 2008 #151 Del Skrevet 8. mai 2008 Det kan også være et fenomen blant oss som er ganske lei av at folk ikke forstår hva vi sier. Det er iallfall min grunn for å innimellom slå over på noe som forhåpenltigvis minner om Oslodialekt (gjerne etter å ha gjentatt meg selv et par ganger først). Så hadde alle dere med "Oslodialekt" forstått hva vi uten den sier så hadde dette problemet aldri dukket opp. Dette blir litt OT, men selv snakker jeg dialekt (fra SørVestlandet) her på Østlandet, og det er veldig sjelden jeg må slå om for at de skal forstå meg. Tvertimot, får ofte oppfordring om å beholde dialekten. Beate har jo fin Haugesundsdialekt, og den er vel ikke så vanskelig for østlandsfolk å forstå, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #152 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva er det med at han sier "håber" hele tiden? Også med kunstpause etterpå, for at alle skal få med hvor pen han er i språket. "Jeg HÅBER... at du blir med videre." Er ikke han fra Jessheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 8. mai 2008 #153 Del Skrevet 8. mai 2008 Ååå, jeg glemmer det alltid! Både mandag og lørdag.!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjestine_* Skrevet 8. mai 2008 #154 Del Skrevet 8. mai 2008 Dette blir litt OT, men selv snakker jeg dialekt (fra SørVestlandet) her på Østlandet, og det er veldig sjelden jeg må slå om for at de skal forstå meg. Tvertimot, får ofte oppfordring om å beholde dialekten. Beate har jo fin Haugesundsdialekt, og den er vel ikke så vanskelig for østlandsfolk å forstå, vel! Jeg forstår Beate helt fint jeg. Nå bor ikke jeg på Østlandet, grunnen for mitt omslag er at det er lettere for meg å prate noe som ligner oslodialekt framfor å slå om fra min fine (trodde jeg) in-trønder til Rogalending. Nå vet jo ikke jeg hvor du er fra, men her nede er det iallfall svært mange som ikke viser særlig forståelse eller ønske om å forstå min dialekt. Til tider ganske slitsomt. Nå vet ikke jeg hvordan folk i Oslo er på dette, så derfor kan det hende det hadde vært et bedre valg å flytte dit. Til den som sa at han ikke har så mye til felles med Beate, så er jeg helt enig, men jeg får ikke helt grep om hva det er denne Stig syns er artig heller. Det hadde kanskje vært en ide å prøve å vinkle disse datene over på noe han trives med å holde på med, så han kunne utelukke de han ikke liker, eller har noe til felles med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 8. mai 2008 #155 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes Anita (41), som gikk ut, var skikkelig pen og søt. Synes det er mer iøynefallende med godt voksne, veldig pene damer enn unge og pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 10. mai 2008 #156 Del Skrevet 10. mai 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=520123 Det kom vel ikke akkurat som et sjokk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. mai 2008 #157 Del Skrevet 10. mai 2008 Lurer på hvem det er jeg.. Gleder meg til de skal ut i bushen på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #158 Del Skrevet 10. mai 2008 Tror nok det må ha vært med en jentene i førtiåra. De virker ganske frampå. Stig er for sjenert til selv å ta initiativet. Og de yngre jentene tror jeg ikke at hadde fått han med på noe sånt under inspillinsperioden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #159 Del Skrevet 10. mai 2008 Synes de virker like nødne alle sammen,jeg Ville overraske meg mer om noen av dem klarte å gjennomleve innspillingsperioden uten å ha seg.Og ungkaren selv tror jeg ikke er vanskelig å be,det er lett å gjennomskue falsk beskjedenhet.Han er en luring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. mai 2008 #160 Del Skrevet 12. mai 2008 Beate var jo et skikkelig sjarmtroll..... Makan til sutring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå