Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1901 Del Skrevet 11. februar 2009 Nemlig, sånn tenker jeg og.. Så vi får se hva som skjer! Noen tanter og onkler kan godt glemme å svare for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. februar 2009 #1902 Del Skrevet 11. februar 2009 Vi har sendt våre ut og fått svar fra et par stk bare, men bekymrer meg lite for om folk "glemmer" å svare Det går nok greit uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2009 #1903 Del Skrevet 11. februar 2009 Vi kommer også til å sende ut "tidlig" som jeg sikkert har nevnt før, sånn at jeg får tid nok til å lage bordkortene! De kommer til å ta MASSE tid og arbeid!!! Men det synes jeg de er verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #1904 Del Skrevet 11. februar 2009 Wow, jeg er imponert over at du er inne og oppdaterer deg nå, Ansjoni! :dåne: Burde ikke du heller sove? Jeg venta på at dusjen skulle bli ledig. Etter det sov jeg i 15 timer :dåne: Så nå er jeg heeelt ødelagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1905 Del Skrevet 11. februar 2009 På vår ferd mot hottie brudepar til sommeren dro jeg i dag han godeste med på step. Han ble utrolig nok med, selv om han var rimelig skeptisk og temmelig flau. Da timen begynte åpna instruktøren med å si "Jeg ser vi har en gutt med oss i dag. Imponerende!".. Stakkars gutten min, han trengte jo ikke akkurat ekstra oppmerksomhet! Nå skal vi snart lage middag med et nabopar. De er vegetarianere, så vi er litt spente/skeptiske. Vi spiser jo masse grønnsaker og sånn til vanlig, men jeg føler at vegetarianere alltid skal lage så mye sært! Får se om vi får knust noen fordommer, eller om vi må lage oss noe egen mat senere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2009 #1906 Del Skrevet 11. februar 2009 Stakkars Mazillamannen! Men instruktørene pleier å være veldig flinke til å kommentere sånt! Og blir spennende å høre om middagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1907 Del Skrevet 11. februar 2009 Middagen gikk greit den. Var ikke så mye å bekymre seg for, for vi spiste ris med stekte grønnsaker til. Jeg prøvde så godt jeg kunne å unngå sopp og paprika, så det gikk fint. Det eneste "problemet" var i grunnen mengden. 1/2 pose wokgrønnsaker til 4 personer er ikke stort! Det første vi gjorde da vi kom hjem istad var derfor å steke kjøttdeig, ha på en pose kjøttdeigsaus og spise det med restene av risen som de insisterte på at vi tok med oss. Litt dårlig samvittighet for å spise kjøtt umiddelbart etter middag med vegetarianere, men vi måtte jo bli mette! Hadde vært litt kjipt/avslørende om vi hadde klart å utløse brannalarmen da, for da hadde de jo skjønt at vi lagde mat, siden vi bor i samme hus. Heldigvis skjedde ikke det! Middagen var veldig koselig da, og det er jo det viktigste! Det kunne jo være vi ikke hadde hatt noenting å snakke om, siden vi møttes for første gang på fredag, i beruset tilstand.. Men det gikk finfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 #1908 Del Skrevet 11. februar 2009 Bra det var koselig da, men kjedelig når det ikke er nok mat. Jeg hadde aldri i livet klart å være vegetarianer. Altfor glad i kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1909 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2009 #1910 Del Skrevet 11. februar 2009 Bra det var koselig da, men kjedelig når det ikke er nok mat. Jeg hadde aldri i livet klart å være vegetarianer. Altfor glad i kjøtt. Jeg klarte det i tre måneder en gang.. bortsett fra at jeg sprakk to ganger.. og at jeg spiste fisk.. ehm.. ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. februar 2009 #1911 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg lagde vegetarpai på fredag fordi buddyen min (en utvekslingsstudent jeg er "fadder" for) er vegetarianer, og jeg ble faktisk positivt overrasket over hvor godt det var Kan også spise pastasalat osv. uten kjøtt en gang i blant, men jeg er også for glad i kjøtt til å kunne bli vegetarianer... Alltid kjipt når det er for lite mat da... jeg har helt panikk for sånt, så etter vi har hatt besøk sitter vi så og si alltid igjen med rester Tror jeg har det etter mamma og mormor, de er også alltid hysterisk redd for at det ikke skal være nok... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1912 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er jo bedre at det er for mye enn for lite mat da. Rester er det jo bare å slenge i kjøleskapet og spise senere! Vegetarmat kan være godt, men jeg har litt "angst" for erter, bønner og linser. Fikk overdose av det da jeg bodde i "vegetarland" for noen år siden. Fysj og fy! Nei, nå roper senga på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2009 #1913 Del Skrevet 11. februar 2009 Vegetarmat kan være godt, men jeg har litt "angst" for erter, bønner og linser. Fikk overdose av det da jeg bodde i "vegetarland" for noen år siden. Fysj og fy! hvor/hva er vegetarland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. februar 2009 #1914 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er jo bedre at det er for mye enn for lite mat da. Rester er det jo bare å slenge i kjøleskapet og spise senere! Vegetarmat kan være godt, men jeg har litt "angst" for erter, bønner og linser. Fikk overdose av det da jeg bodde i "vegetarland" for noen år siden. Fysj og fy! Nei, nå roper senga på meg! Nettopp! Huff, kjedelig når man får "angst" mot enkelte typer mat... bønner og linser er ikke mine favoritter heller... synd ,det som er så sunt :gjeiper: God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1915 Del Skrevet 11. februar 2009 Vegetarland var et sted i Asia hvor de ikke spiser kjøtt, hvor jeg bodde en stund.. Går ikke inn på detaljene her (akutt anfall av gjenkjennelsesangst)... Måtte bare se før jeg kunne legge meg... Jeg klarte ikke utfordringa! Røyk vel etter omtrent 20 sekunder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #1916 Del Skrevet 11. februar 2009 Vegetarland var et sted i Asia hvor de ikke spiser kjøtt, hvor jeg bodde en stund.. Går ikke inn på detaljene her (akutt anfall av gjenkjennelsesangst)... Nå ble jeg veldig nysgjerrig...PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. februar 2009 #1917 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei Mazzimor. Så bra middagen var koselig. Alltid spennende når det er hos noen man ikke kjenner godt. Synd det ikke var nok mat da. jeg er også av typen som heller lager ALT for mye. Hysterisk redd for at det ikke blir nok. God natt. Skal finne jeg nå. Fri imorgen. Det skal bli godt. Har jobba mange dager i strekk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. februar 2009 #1918 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei mazzimor sniker meg innom med den torsdag Så flink Mazzimannen var som ble med på Step!! syns det var tøft gjort jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. februar 2009 #1919 Del Skrevet 12. februar 2009 Hallo Mazzi Lenge siden sist!! Må si jeg er imponert over mazzimannen som ble med på step!! Klarte en gang å få med kjære på BOSU... det ble bare en gang...hehe Ellers kan jeg trygt melde meg inn i gjengen som ikke kunne klart meg uten kjøtt Men; vegetarpizza kan være godt faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1920 Del Skrevet 12. februar 2009 Måtte bare se før jeg kunne legge meg... Jeg klarte ikke utfordringa! Røyk vel etter omtrent 20 sekunder... Jeg holdt 2:36! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå