Kanutten Skrevet 2. februar 2009 #1781 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei Mazilla. Nå har jeg lest meg gjennom hele dagboka di puh* Gøy å lese hvor langt dere har kommet i forhold til oss. Kjolen din så helt nydelig ut, og du blir sikkert en flott brud. Jeg er heller ikke fornøyd med den samme dama på Agape. (står mere om det i min uopdatterte dagbok. ) Fikk elendig service der, og kommer ikke til å anbefale de til noen. Ønsker deg ei flott uke, og håper du trives her i barteby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1782 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei Mazilla. Nå har jeg lest meg gjennom hele dagboka di puh* Gøy å lese hvor langt dere har kommet i forhold til oss. Kjolen din så helt nydelig ut, og du blir sikkert en flott brud. Jeg er heller ikke fornøyd med den samme dama på Agape. (står mere om det i min uopdatterte dagbok. ) Fikk elendig service der, og kommer ikke til å anbefale de til noen. Ønsker deg ei flott uke, og håper du trives her i barteby. Lest gjennom hele boka?! Imponerende! Så det er altså ikke bare jeg som har dårlige erfaringer med agapedama.. Aldri i livet om jeg heller skal anbefale de til noen! Ha ei fin uke du også! Hvor finner jeg dagboka di forresten? :klø: Endret 2. februar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2009 #1783 Del Skrevet 2. februar 2009 HELE boka?? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1784 Del Skrevet 2. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. februar 2009 #1785 Del Skrevet 2. februar 2009 Side 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. februar 2009 #1786 Del Skrevet 2. februar 2009 Da har jeg lest litt av dagboka di! Jeg må bare si at jeg trodde jeg kjente deg igjen en stund, men det gikk fort over. (Ta det rolig... ) En venninne av meg skal ha bryllup en måned etter oss og jeg føler at det er litt frustrerende. Så jeg kan tenke meg at du er litt irritert når venninna di skal gifte seg bare en uke etter dere. ....så langt kom jeg før jeg måtte stoppe. Men jeg kommer sterkere tilbake når jeg har fått skummet meg gjennom det meste. Gleder meg til å se kjolen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1787 Del Skrevet 2. februar 2009 Velkommen skal du være! Det er vel i grunnen mest pjatt i boka her, og sikkert ikke spesielt spennende lesning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. februar 2009 #1788 Del Skrevet 2. februar 2009 Jo da, boka til Mazzi er spennende tenk på alt vi har snakket om her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1789 Del Skrevet 2. februar 2009 Kremt... joda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. februar 2009 #1790 Del Skrevet 2. februar 2009 jo da, det er mye spennende her syns ikke alle det da?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2009 #1791 Del Skrevet 2. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. februar 2009 #1792 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg må jo bare si meg enig i den. Masse spennende, og noe ikke fullt så spennende. Men skal man oppdatere seg, må man jo lese alt? dagboka mi finner du Her Jeg har prøvd å oppdatert den litt nå. jeg glemmer at den er der, så jeg har ikke skrevet i den på en stund. Blir ikke lettere å huske at den er der etter at de nye signaturreglene kom. Min signatur ble for stor, så jeg måtte fjerne linken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. februar 2009 #1793 Del Skrevet 2. februar 2009 HELE boka?? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1794 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for link, nå ligger du trygt på Mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. februar 2009 #1795 Del Skrevet 2. februar 2009 Da får du passe på meg så jeg ikke forsømmer boka mi lengre. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1796 Del Skrevet 3. februar 2009 Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1797 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg kjeder meg.. Burde absolutt lese litt pensum, men klarer ikke å få meg til å åpne bøkene.. Kunne dessuten lagd noen invitasjoner, men har ikke kommet i gang med det heller. Han godeste er ferdig på skolen om 25 minutter, og er vel i byen om en times tid. Skal møte han da, og så skal vi på kafé. Gleder meg! Nei, Mazzimor, dra frem invitasjonene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1798 Del Skrevet 3. februar 2009 Grr... finner ikke blyanten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. februar 2009 #1799 Del Skrevet 3. februar 2009 Fant du blyanten? Tenk nå er det faktisk under 6 måneder igjen litt for det siden jeg ikke var innom her akkurat den dagen det var 6mnd igjen Håper du får en fin dag videre med kafebesøk m.m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1800 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjøpte en ny blyant, så nå kan jeg gyve løs på invitasjonene igjen! Litt skummelt å tenke på at det er bare "5 måneder og noe" igjen til dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå