Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #961 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) :strix: for bryllupsreise :strix: fredags Endret 17. oktober 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #962 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så gøy å høre at alle sier Kroatia er så vakkert!! Har vært såvidt innom Kroatia tidligere, spiste lunsj og dro igjen faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #963 Del Skrevet 17. oktober 2008 I dag har jeg avtalt med forloveren min at ho vi skal finne ut sammen åssen invitasjonene skal se ut i jula! Ho er nemlig rimelig mye mer kreativ enn meg! Skal ikke så mye til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #964 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vurderer å ha denne til dessert, synes den ser veldig frisk og god ut etter en tung hovedrett med rødt kjøtt! Er den for enkel? Er det i så fall noen som har forslag til hva som kan gjøres for å gjøre den mer spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. oktober 2008 #965 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vurderer å ha denne til dessert, synes den ser veldig frisk og god ut etter en tung hovedrett med rødt kjøtt! Er den for enkel? Er det i så fall noen som har forslag til hva som kan gjøres for å gjøre den mer spennende? Den så helt nydelig og supergod ut Veldig godt med en frisk dessert etter en kjøttmiddag - det var bankers hos oss ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #966 Del Skrevet 17. oktober 2008 Den så skikkelig snadder ut ja Deilig med en lett dessert som man føler man kan klare på etter så tung middag Is og sjokolade blir veldig tungt mener jeg... Men bringebær"mousse"... Sikkert helt perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #967 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nemlig! Er egentlig veldig glade i ting med sjokolade begge to, men tror det kan bli vel heftig etter middagen! Skal jo dessuten ha masse kaker litt senere..! Skal prøve den desserten en dag snart, så vi vet om den er i boks eller om vi må tenke videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. oktober 2008 #968 Del Skrevet 18. oktober 2008 for bryllupsreise! Hvor skal dere? (Regner med det ble Kroatia, men hvor?) Den desserten så kjempegod ut! Det er lurt at gjestene får mulighet til å orke litt kaker etterpå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. oktober 2008 #969 Del Skrevet 18. oktober 2008 Å nam, den desserten så supergod ut!!! (Fikk lyst på sånn nå!!!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #970 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vi flyr til Split, og reiser hjem fra Dubrovnik. Tar ting litt på sparket, men vi skal nok ikke være altfor lenge på samme sted med mindre vi trives supergodt! Så koselig at alle er så positive til desserten! (Håper dere er ærlige da, men det regner jeg nesten med?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. oktober 2008 #971 Del Skrevet 18. oktober 2008 Selvfølgelig er vi det. Men jeg må innrømme at jeg er veldig dessert-moms, så det er mye jeg syns ville sett godt ut. Dere får nok en knalltur! Jeg kan anbefale hotellet Villa Andrea hvis dere skal ha en natt i Tucepi. Koselig, lite hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. oktober 2008 #972 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den desserten hørtes veldig god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #973 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvorfor må alle brudesko ha høøøøy hæl og spiss tå?? Kommer sikkert til å ende opp med å gifte meg barbeint jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2008 #974 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvorfor må alle brudesko ha høøøøy hæl og spiss tå?? Kommer sikkert til å ende opp med å gifte meg barbeint jeg.. Det går an å finne alternativer men det tar laaaaang tid! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2008 #975 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Jeg har lav hæl og åpen tå :strix: Ebay!!! :strix: Endret 19. oktober 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #976 Del Skrevet 19. oktober 2008 Snoka masse rundt på ebay igår, men fant ingen jeg likte.. Eller, likte et par, men de hadde selvfølgelig 7 cm hæl! Uansett vet jeg ikke om jeg hadde turt å kjøpe sko derfra, for man vet jo ikke åssen størrelsene er osv? Jeg ligger vanligvis midt mellom 2 størrelser, varierer fra merke til merke! Men men, jeg skal nok finne noen til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 19. oktober 2008 #977 Del Skrevet 19. oktober 2008 Plutselig kommer skoene du har ventet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #978 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har kjøpt sko!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2008 #979 Del Skrevet 19. oktober 2008 oooo få se Har du link eller bilde??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #980 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Såklart! Her er de! Litt dyre kanskje, men akkurat sånne jeg har sett for meg, og likevel mye billigere enn i Norge! Endret 19. oktober 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå