Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #941 Del Skrevet 15. oktober 2008 vi var enige her om at vi skulle reise bort rett etter bryllupet, men hadde i utgangspunktet planer om en langhelg eller noe.. men så kom kjære på ideen om å reise lengre bort rett etter, og jeg sa jo ikke akkurat nei takk til en ferie tur veldig glad fir at vi reiser bort rett etterpå :rødme: så kan vi nyte hverandre og kose oss, slappe av og ikke tenke på noen andre enn oss selv :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 15. oktober 2008 #942 Del Skrevet 15. oktober 2008 Flere som er fattige studenter .. ? Høres kosleig ut med bryllupsreise i Kroatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. oktober 2008 #943 Del Skrevet 16. oktober 2008 Go morn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #944 Del Skrevet 16. oktober 2008 mårnings håny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #945 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fattige studenter ja! Akkurat nå er det bra å være student da, for nå har vi ikke internett hjemme.. Kjekt å kunne stikke innom KG en tur på skolen! Håper vi snart får nettet tilbake, da er jeg back in business! til alle som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. oktober 2008 #946 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vil! tilbake! for mulig bryllupsreise! Kroatia er absolutt å anbefale! Kan gjerne dra tilbake dit. Vi var et sted som het Tucepi, og tok en dagstur til Dubrovnik. Kjempeflott ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2008 #947 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vil også dit, så det kan hende det blir en tur på oss til våren da skal jeg legge frem forslag om Kroatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. oktober 2008 #948 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har også tenkt på Kroatia eller Italiakysten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. oktober 2008 #949 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg heier på Italia! Mye bedre vin!! Men Kroatia er kjempefint det også altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #950 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er veldig glad i Italia! Har til og med bodd der.. Men de to siste feriene har gått dit, så nå er vi klare for å prøve noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #951 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bryllupsreisen er bestilt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. oktober 2008 #952 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bryllupsreise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #953 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #954 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bryllupsreise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #955 Del Skrevet 17. oktober 2008 BRYLLUPSREISE!!! Reiser dere rett etter bryllupet eller? Ps! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #956 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi reiser tirsdag morgen fra Gardermoen, så vi må dra inn til Oslo på mandag. Så det er jo nokså rett etter! Mens vi enda svever på nygiftskyen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #957 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi reiser tirsdag morgen fra Gardermoen, så vi må dra inn til Oslo på mandag. Så det er jo nokså rett etter! Mens vi enda svever på nygiftskyen! :rødme: Høres veldig bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. oktober 2008 #958 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi reiser tirsdag morgen fra Gardermoen, så vi må dra inn til Oslo på mandag. Så det er jo nokså rett etter! Mens vi enda svever på nygiftskyen! :rødme: Det høres veldig bra ut *glede seg til å sveve på nygiftsky* :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #959 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. oktober 2008 #960 Del Skrevet 17. oktober 2008 *svever fortsatt på nygiftskyen sin* Så gøy med bestilt bryllupsreise Herlig å reise rett etter bryllupet, selv om det ble vel kjapt å reise neste morgen slik vi gjorde Mandagen er lurt Åh Kroatia er vakkert Har ikke vært der selv men sett bilder, flere jeg kjenner har vært der - og de roser det opp i skyene!! Så gled deg God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå