Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

vi var enige her om at vi skulle reise bort rett etter bryllupet, men hadde i utgangspunktet planer om en langhelg eller noe.. men så kom kjære på ideen om å reise lengre bort rett etter, og jeg sa jo ikke akkurat nei takk til en ferie tur :fnise: veldig glad fir at vi reiser bort rett etterpå :rødme:

så kan vi nyte hverandre og kose oss, slappe av og ikke tenke på noen andre enn oss selv :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Fattige studenter ja! :fnise: Akkurat nå er det bra å være student da, for nå har vi ikke internett hjemme.. Kjekt å kunne stikke innom KG en tur på skolen! :lur:

Håper vi snart får nettet tilbake, da er jeg back in business! :jepp:

:klem: til alle som vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil! :klem: tilbake!

:strix: for mulig bryllupsreise! :strix:

Kroatia er absolutt å anbefale! Kan gjerne dra tilbake dit. Vi var et sted som het Tucepi, og tok en dagstur til Dubrovnik. Kjempeflott ferie. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i Italia! Har til og med bodd der.. :Nikke: Men de to siste feriene har gått dit, så nå er vi klare for å prøve noe nytt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser tirsdag morgen fra Gardermoen, så vi må dra inn til Oslo på mandag. Så det er jo nokså rett etter! Mens vi enda svever på nygiftskyen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Vi reiser tirsdag morgen fra Gardermoen, så vi må dra inn til Oslo på mandag. Så det er jo nokså rett etter! Mens vi enda svever på nygiftskyen! :rødme:

Høres veldig bra ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Det høres veldig bra ut :)

*glede seg til å sveve på nygiftsky* :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:strix: *svever fortsatt på nygiftskyen sin* :strix:

Så gøy med bestilt bryllupsreise :hoppe: Herlig å reise rett etter bryllupet, selv om det ble vel kjapt å reise neste morgen slik vi gjorde :fnise: Mandagen er lurt :Nikke: Åh Kroatia er vakkert :jepp: Har ikke vært der selv men sett bilder, flere jeg kjenner har vært der - og de roser det opp i skyene!! Så gled deg :strix:

God helg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...