Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har visst ikke fått noe PM enda, jeg.. tålmodighet? aldri hørt om. :fnise:

:fnise: Har prøvd en gang til nå! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit med meg i grunnen! :Nikke: Fremdeles :sol: her, men dessverre enda så kaldt at man må ha pledd og vinterjakker på for å sitte på uteservering, så jeg har ikke helt fått vårstemninga enda.. :sukk: I dag har jeg lest, vært på forelesning og vært en tur hos legen. Nå spiser jeg litt salat før vi snart fyker avsted på spinning. Puh! :dåne:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk PM i dag. Fikk du min? Jeg tror PMen på KG motarbeider meg for tiden..

Jada, den kom den! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg 100 dager høres veldig lenge ut, men det var så fint tall at jeg måtte feire litt likevel! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: 100 Dager igjen :strix: :strix:

Det går fort da. :) Begynner å bli stressa jeg nå for at det er så få dager igjen. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror PMen på KG motarbeider meg for tiden..

Meg og.. Hvis du har sendt, for jeg har ikke fått no :trist:

Tar en :danser: for:

100 dager!!!!

*Edit:

Hmm... 00:01?? Da er det bare 99 :strix:

Endret av eleit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

99 dager igjen til bryllupet i dag :strix: Da er det ihvertfall ikek lenge igjen :jepp:

Meeen, siden jeg ikke har vært innom på en stund så ser jeg det at du planlegger noe hemmelig.... Og så ser jeg at de andre har fått vite det ;) Så det jeg egentlig spør om er: Kan jeg og få PM? :pls::fnise:

Ønsker deg en god dag og en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM sendt til begge to! :jepp:

Forloveren min har kjøpt seg kjole forresten. Sendte meg bilde, og den var kjempefin!! Visste jeg kunne stole på dømmekraften hennes! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi innom Tilbords og la til glass på ønskelista. Skulle bare sjekke nå at de var kommet med, og så oppdaga jeg at noen har kjøpt 12 middagstallerkener! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eehhmmmm..... altså..... kunne jeg og.... fått PM? :sjenert: Nå vet lissom alle det utenom meg...... *uttafårr*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi innom Tilbords og la til glass på ønskelista. Skulle bare sjekke nå at de var kommet med, og så oppdaga jeg at noen har kjøpt 12 middagstallerkener! :rødme:

Haha, din snik! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, din snik! :ler:

Det er vel lov å snike littegranne vel..? :plystre:

Nå har vi nettopp kommet inn etter fem timer i solveggen på utsida. Våren har endelig kommet hit også!! :hoppe: På tide... Hadde aldri trodd jeg skulle bli såå værsyk av å bo her i barteby... :roll: Men uansett, nå er det dårlige været glemt! Vi har kost oss i sola med øl, grillmat og annet snadder! Har til og med fått litt farge! :hoppe: Og ikke minst har vi blitt litt kjent med noen av naboene, og det er jo litt koselig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...