Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Koselig å ha deg tilbake igjen, Bambimor! :klem:

:bryllup: :

I dag har vi bestilt bryllupskake, reservert datoen hos en blomsterbutikk, og lagt inn litt flere ting på ønskelista hos Tilbords. På blomsterbutikken var de fullbooka tre lørdager i sommer, men 1.august hadde de én ledig "plass". Nå har vi snart ordna alt vi kan, unntatt å få sendt inn papirene. :strix: :strix:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Så bra med kake!! :hoppe: Hva slags kake ble det på dere?

Og enda bedre med null hull, tannlegebesøket er alltid greit å få unnagjort!

Det blir spennende framover nå når den ene etter den andre plutselig blir overrasket og drukket ut!! :jepp:

Skrevet

Vi har ikke bestemt helt hva slags kake det blir enda, for det trengte vi ikke å gjøre før rett før. Men det blir tre etasjer som går litt oppover i en bue på en måte. Sannsynligvis blir det ostekake på toppen, marsipan i midten og en sjokoladekakesak fylt som sukkerbrød i bunnen. Pynta/dekorert på en måte som gjør det litt helhetlig, sånn at det ikke bare er tre helt random kaker over hverandre i et stativ. Veldig koselige folk de vi snakka med, så tror det kan bli veldig bra! :jepp:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Her finner du forslag til kaker, sånn i tilfelle du er i tvil!

:fnise:

Skrevet

Jeg hadde faktisk dilla på sånne skrekk-ting et år på barneskolen og insisterte på å få kake overstrødd med plastedderkopper. :sjenert: Tror jeg fikk det også...

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg må si jeg spesielt likte den som spilte på Carrie!! :jepp:

Men mange av disse var too much til og med for meg! :ler:

Skrevet

Hei Mazzimor :klemmer:

er altfor lenge siden jeg har vært inne hos deg nå!! huff, beklager det :sjenert:

sniker ihvertfall innom med en torsdags :klemmer: å ønsker deg en kjempefin dag!! :kyss2:

Skrevet

Herregud, så ekkelt.. :spy:

Den sangen du linket til var kjempefin!!! Så det var noen på youtube som hadde kommentert at de hadde hatt den i vielsen sin, så det er tydeligvis noen som godtar det i hvert fall! :jepp:

Skrevet

Så akkurat på linken og kjære vene så ekkelt :spy:

utrolig bra laget, for all del.. men så ekkelt!!! :overrasket:

Skrevet

De askebegrene var vel de ekleste :ler:

Det tror jeg ikke jeg ville spist :riste:

Skrevet
:spy: for noen ekle kaker!!! Hadde sett utrolig bra ut på alle kakeskjæring bilder om det hadde sett ut som brudeparet matet hverandre med sneiper eller fingre.....:fnise:
Gjest Ansjoni
Skrevet

Kanskje ikke så appetittelige de kakene, men du verden så flotte og kunstferdige :jepp: At det går an å lage så mye stas av en kake, nå fikk jeg skikkelig lyst på en ordentlig froskekake :hoppe:

Og derivert fra kakeprat: null hull, så bra Mazilla! Det søte biter ikke på den søte :nigo:

Skrevet

Så flink du var hos tannlegen :klem: Det er jenta si det som ikke hadde hull :klappe:

Så flinke dere er til å få unnagjort bryllupsting :jepp: Kjenner at jeg burde få ut fingeren med den kaken selv, men det er likom så mye annet som dukker opp som jeg må få gjort før alle bryllupsforberedelsene :fnise:

Skrevet

Vi ville ordne mest mulig nå mens vi var hjemme, det er derfor det har skjedd såpass mye her de siste dagene. Er i grunnen glad for det, i og med at de mange steder var sommerstengt, hadde ferie eller allerede var fullbooka til sommeren! :sjenert:

I morgen setter vi kursen mot hovedstaden igjen, før vi flyr avgårde mot Barteby altfor tidlig lørdag morgen.. :Gjesp: Skal bli litt godt å komme tilbake til rutiner med trening, ok kosthold og lesing. Er tross alt bare en drøy måned igjen til årets første eksamen! :dåne:

Skrevet

Du er skikkelig flink søta :klemmer:

Skrevet

Hei Mzzisøta :klem:

sniker meg innom for å ønske deg en strålende fredag og en riktig goooos helg!! :klemmer:

Skrevet

Så bra at dere har fått ordnet så mye. :hoppe: Lurt å ordne mens dere er hjemme. :)

Det hørtes deilig ut med en drøy måned til eksamen. Jeg er midt oppi eksamensstyret nå. :bond:

Håper du får en fin helg, og kommer greit inn i rutiner igjen. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...