Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har visst ikke fått noe PM enda, jeg.. tålmodighet? aldri hørt om. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har visst ikke fått noe PM enda, jeg.. tålmodighet? aldri hørt om. :fnise:

:fnise: Har prøvd en gang til nå! :Nikke:

Skrevet

Takk for PM. Så spennende, håper det ordner seg! :jepp:

:hoppe: for en fyllekule på TilBords! :fnise:

Skrevet

Går greit med meg i grunnen! :Nikke: Fremdeles :sol: her, men dessverre enda så kaldt at man må ha pledd og vinterjakker på for å sitte på uteservering, så jeg har ikke helt fått vårstemninga enda.. :sukk: I dag har jeg lest, vært på forelesning og vært en tur hos legen. Nå spiser jeg litt salat før vi snart fyker avsted på spinning. Puh! :dåne:

:klemmer:

Skrevet (endret)

Ooops..

Endret av Mazilla
Skrevet

Fikk PM i dag. Fikk du min? Jeg tror PMen på KG motarbeider meg for tiden..

Skrevet
Fikk PM i dag. Fikk du min? Jeg tror PMen på KG motarbeider meg for tiden..

Jada, den kom den! :jepp:

Skrevet

:strix: :strix: 100 dager til bryllupet!!! :strix: :strix:

Skrevet

Egentlig synes jeg 100 dager høres veldig lenge ut, men det var så fint tall at jeg måtte feire litt likevel! :fnise:

Skrevet (endret)

:strix: :strix: 100 Dager igjen :strix: :strix:

Det går fort da. :) Begynner å bli stressa jeg nå for at det er så få dager igjen. :)

Endret av Maye
Skrevet (endret)
Jeg tror PMen på KG motarbeider meg for tiden..

Meg og.. Hvis du har sendt, for jeg har ikke fått no :trist:

Tar en :danser: for:

100 dager!!!!

*Edit:

Hmm... 00:01?? Da er det bare 99 :strix:

Endret av eleit
Skrevet

99 dager igjen til bryllupet i dag :strix: Da er det ihvertfall ikek lenge igjen :jepp:

Meeen, siden jeg ikke har vært innom på en stund så ser jeg det at du planlegger noe hemmelig.... Og så ser jeg at de andre har fått vite det ;) Så det jeg egentlig spør om er: Kan jeg og få PM? :pls::fnise:

Ønsker deg en god dag og en god helg :klemmer:

Skrevet

PM sendt til begge to! :jepp:

Forloveren min har kjøpt seg kjole forresten. Sendte meg bilde, og den var kjempefin!! Visste jeg kunne stole på dømmekraften hennes! :hjerte:

Skrevet

I dag var vi innom Tilbords og la til glass på ønskelista. Skulle bare sjekke nå at de var kommet med, og så oppdaga jeg at noen har kjøpt 12 middagstallerkener! :rødme:

Skrevet

Hehe, jeg og driver og sniker litt på ønskelisten jeg også, greier ikke la være :fnise:

Skrevet

Eehhmmmm..... altså..... kunne jeg og.... fått PM? :sjenert: Nå vet lissom alle det utenom meg...... *uttafårr*

:fnise:

Skrevet
I dag var vi innom Tilbords og la til glass på ønskelista. Skulle bare sjekke nå at de var kommet med, og så oppdaga jeg at noen har kjøpt 12 middagstallerkener! :rødme:

Haha, din snik! :ler:

Skrevet
Haha, din snik! :ler:

Det er vel lov å snike littegranne vel..? :plystre:

Nå har vi nettopp kommet inn etter fem timer i solveggen på utsida. Våren har endelig kommet hit også!! :hoppe: På tide... Hadde aldri trodd jeg skulle bli såå værsyk av å bo her i barteby... :roll: Men uansett, nå er det dårlige været glemt! Vi har kost oss i sola med øl, grillmat og annet snadder! Har til og med fått litt farge! :hoppe: Og ikke minst har vi blitt litt kjent med noen av naboene, og det er jo litt koselig! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...