Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå venter jeg bare på at han godeste skal bli klar, så stikker vi på vors til vennene til ei venninne som er på besøk her i helga. Kjenner noen av folka litt fra før, så tipper det blir koselig! :jepp:

Hvis bare han kunne løsrive seg fra dataen og få skifta snart.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her og prøver å mobilisere litt motivasjon til å dra på spinning... :Gjesp:

Skrevet

Ble 5 treninger denne uka gitt! :hoppe:

Skrevet

Nå føles det som jeg er den eneste som ikke vet. :sjenert:

Så gøy at noen allerede har handlet fra lista. Greier nok ikke la være å se på den jeg heller etterhvert. Selv om jeg har vært flink til nå. :)

Skrevet
:duskedame: for trening. Kjempeflink er du! :klem:
Skrevet
:helen: alle sammen! :)
Skrevet

Hei snuppa!!! :vinke:

må signere på dette, du er knallflink til å trene :jepp: du skal være kjempestolt av deg selv :trene:

hvordan er det med deg idag da, klar for ny og kort uke? :jepp:

veldig deilig at det er fri på fredag, uka virker mye lysere med en gang :danser:

Skrevet

Innom og leser litt :vinke: Så flink du er med treninga :trene:

Skrevet

Flink flink å :trene::hoppe:

Inne med en :klem:

Skrevet

Hei jenter! :vinke:

I dag har jeg lest noen timer, vært på kafé med noen venninner og nå holder han godeste på å lage middag. Han har dessuten vaska to maskiner med klær mens jeg har vært borte! :dåne: Fin dag hittil! :jepp:

Skrevet
:opplyser: Vi blir boende i leiligheten vi har nå, og slipper styret med å rydde, pakke, vaske og flytte! :)
Skrevet

*innom og oppdaterer meg* ...og legger igjen en :klem: til deg!!

Skrevet
:opplyser: Vi blir boende i leiligheten vi har nå, og slipper styret med å rydde, pakke, vaske og flytte! :)

så da blir det ingen flytting med vennene deres skjønner jeg.. syns du det er greit?? :klemmer:

Skrevet
*innom og oppdaterer meg* ...og legger igjen en :klem: til deg!!

Så koselig! :klemmer:

så da blir det ingen flytting med vennene deres skjønner jeg.. syns du det er greit?? :klemmer:

Nei, det ble ikke noe av. Kjenner jeg synes det er likegreit i grunnen! Har blitt mer og mer betenkt de siste dagene, så da var det egentlig likegreit at leiligheten ble utleid til noen andre. Var villig til å se den og gi den en sjanse, men greit nok at det ble som det ble! :Nikke: Litt deilig å ha sitt helt eget, istedet for å dele kjøkken, strømregning osv med andre! ;)

:klemmer:

Blærk, er lei av å være svimmel, tørst, sulten og kvalm på en gang.. Håper jeg snart får resultatene på prøvene jeg tok hos legen forrige uke! :sukk:

Skrevet

:vinke:

Innom og oppdaterer meg litt, håper helgen var fin! Greit å vite at dere blir boende der dere bor nå, som du sier så er det egentlig greiere å ha sitt eget og kun seg selv og tenke på :Nikke:

Jeg håper svarene på prøvene blir oppklarende, slik at du ikke trenger å gå rundt å lure på hva det er, vi vil jo alle ha en frisk Mazzi!

:klemmer:

Skrevet

Helga var kjempefin! Våren kom omsider til Trøndelag også, så på lørdag koste vi oss ute i solveggen hele dagen! :hjerte:

Håper også prøvene blir oppklarende, men regner i grunnen med at de ikke har funnet noenting. Pleier jo å være sånn! :roll:

Skrevet

Så greit at det ikke ble noe av flytting da, når du var så betenkt. Vi har også bodd sammen med noen andre, og det er ikke alltid en dans på roser for å si det slik. :fnise: Det jeg gledet meg mest til etter at vi flyttet for oss selv igjen, var å kunne gå på do midt på natten uten å dra på meg joggebukse. Og det å kunne ha høylydt sex... :flau:

Håper prøvene dine gir deg noen svar på hva som er galt. Er helt forferdelig å gå rundt og vite at noe er galt, men ikke vite akkurat hva det er.

Skrevet

Håper du får prøveresultatene snart. Det er ikke noe stas å gå sånn og vente :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...